Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Kan de ikke bare si til drittsekken at jada, vi skal fikse alt du ber om?

Han trenger jo ikke vite sannheten

 

Å bevist lyge og love ting til han man vet at man ikke vil kunne gjennomføre, vil kunne faktisk velte en rettssak. Og i en rettsstat skal vi holde oss til god for slike flåsete handlinger. Selv om mannen er forhatt for sine handlinger, skal han behandles etter gjeldende rettsprinsipper som alle andre forbrytere her i landet. Dette er det som skiller oss i fra land som feks Nord Korea.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så himla farlig hva han har og fortelle? Det er sikkert like mye ljug som alt annet denne personen er bygd på. Alle trodde han var ekstremt brilliant før det ble kjent at manifestet var kopiert til de grader. Det samme gjelder hans "venner" eller "kretser" som er oppspinn. Hva er sjansen for at det han sitter å sier er 100 % sikkert?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

(Feil tråd?)

 

Fleipet seff.....

 

(Forhører: Vi... Vi har Fanta også...)

 

Ja , de slikkern oppetter reva.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Fortjener da virkelig ikke noe vindu...

Han skal behandles akkurat som hvilken som helst annen fange der det er mulig. Å behandle ham som en spesiell fange vil bare underbygge hans eget bilde av hvor viktig han er. Han er ikke viktig.

 

National Geographic Norway's toughest prisons?

 

Jeg hadde hvertfall gått på veggen etter en stund, må jo bli sprø? Minste jeg har bodd på er 11m2, hadde tv osv + frihet selvsagt da ;) men still!

Jeg må innrømme at jeg ikke har noe i mot at vi ikke har et kjempeproblem med at fanger stikker i hjel andre fanger i norske fengsler.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ikke har noe i mot at vi ikke har et kjempeproblem med at fanger stikker i hjel andre fanger i norske fengsler.

Jeg må inrømme at jeg ikke hadde klaget om de gjorde det, så kunne vi bare fora på med kriminelle i ene enden, og holdt presten opptatt i andre. Da hadde vi fjernet våre to største problem i dagens samfunn, religion og kriminalitet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...