Debutanten Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Ja, det er faktisk overraskende. Hvorfor skjer dette? Norge er jo eventyrlandet hvor alle tilgir alle og alle blir tatt vare på av myndighetene. Hva gikk feil? Blir alle tatt vare på av myndighetene? Jasså? Jeg har tusen personlige grunner selv til å ville bombe regjeringskvartalet, men heldigvis er jeg psykisk stabil og aksepterer politisk uenighet. Norge er aldeles ikke noe eventyrland, da hadde det ikke vært muslimer her som formerer seg raskere enn hva orkene i Ringenes Herre gjør. Det som er "norskt" vil snart få en helt ny mening og betegnelse. Snart kan vi omdøpe "Regjeringen" til "Norges muslimforening". Endret 30. juli 2011 av Debutanten 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ja, det er faktisk overraskende. Hvorfor skjer dette? Norge er jo eventyrlandet hvor alle tilgir alle og alle blir tatt vare på av myndighetene. Hva gikk feil? Blir alle tatt vare på av myndighetene? Jasså? Jeg har tusen personlige grunner selv til å skulle kunne bombe regjeringskvartalet, men heldigvis er jeg psykisk stabil. Spar oss for pisspreik er du snill! ABB var da psykisk stabil han også, kanskje i overkant stabil faktisk... 1 Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Ja, det er faktisk overraskende. Hvorfor skjer dette? Norge er jo eventyrlandet hvor alle tilgir alle og alle blir tatt vare på av myndighetene. Hva gikk feil? Blir alle tatt vare på av myndighetene? Jasså? Jeg har tusen personlige grunner selv til å skulle kunne bombe regjeringskvartalet, men heldigvis er jeg psykisk stabil. Spar oss for pisspreik er du snill! ABB var da psykisk stabil han også, kanskje i overkant stabil faktisk... EDIT: Endret posten min. Godt mulig at han var stabil, men han kan umulig ha vært det 22/7. Jeg deler selv mange av hans synspunkter, og det er nesten synd at han måtte begå de handlingene han gjorde. Han kunne blitt en dyktig talsmann og viktig støttebrikke for det anti-muslimske samfunnet, dog kan han fortsatt bli det. Endret 30. juli 2011 av Debutanten Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 30. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. juli 2011 og det er nesten synd at han måtte begå de handlingene han gjorde. Bare nesten? Du er en idiot. 19 Lenke til kommentar
baran Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ja, det er faktisk overraskende. Hvorfor skjer dette? Norge er jo eventyrlandet hvor alle tilgir alle og alle blir tatt vare på av myndighetene. Hva gikk feil? Blir alle tatt vare på av myndighetene? Jasså? Jeg har tusen personlige grunner selv til å ville bombe regjeringskvartalet, men heldigvis er jeg psykisk stabil og aksepterer politisk uenighet. Norge er aldeles ikke noe eventyrland, da hadde det ikke vært muslimer her som formerer seg raskere enn hva orkene i Ringenes Herre gjør. Det som er "norskt" vil snart få en helt ny mening og betegnelse. Snart kan vi omdøpe "Regjeringen" til "Norges muslimforening". wow rassistene dukker opp enda! 5 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Godt mulig at han var stabil, men han kan umulig ha vært det 22/7. Jeg deler selv mange av hans synspunkter, og det er nesten synd at han måtte begå de handlingene han gjorde. Han kunne blitt en dyktig talsmann og viktig støttebrikke for det anti-muslimske samfunnet, dog kan han fortsatt bli det. Du mener altså at han "måtte begå de handlingene han gjorde"? Hvem var det du mener tvang han til det? Og ja, overlagt utslettelse av 77 liv er jo bare nesten synd... For de av oss som er uenige med "det anti-muslimske samfunnet" er det jo nesten bare å håpe at de trykker Breivik til sitt bryst i fremtiden da det vil fjerne ALL sympati de måtte besitte i resten av befolkningen. Jeg har dog vanskelig for å tro at det er mulig å være så korttenkt... 4 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Breivik er vel ikke bare imot muslimer, jeg mener å ha fått med meg at han er i mot multikulturisme generelt. Uansett så er det vel ingen som begynner å sitere Breivik om de har et ønske om å bli tatt seriøst i innvandringsdebatten. Jeg kommer ikke til å gjøre det i alle fall, selv om jeg er enig i enkelte ting av det han har skrevet i manifestet sitt. Uansett, det Debutanten mener er at hadde det ikke vært for at han er en psykopatisk massemorder kunne han vært en god talsmann for saken. Hvis jeg tolket innlegget korrekt. I så fall er jeg enig med Debutanten. Endret 30. juli 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 wow rassistene dukker opp enda! En dårlig form for hersketeknikk der du.. å dra frem «rasismekortet». Hva er det du ønsker å oppnå med det? Fant en blogg her i stad som setter religionen islam i sitt rette lys.. Og ut i fra det lille jeg kjenner til islam, så oppsummerer denne bloggen det inntrykket som jeg sitter med.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jupp sånn er alle muslimer. Du har funnet svaret. Og alle kristne er snille som lam. 4 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Vel, for å være helt ærlig så er den bloggen det inntrykket veldig mange sitter igjen med om muslimer. Om alle muslimer er slik eller ikke spiller ingen stor rolle når det er det bildet folk blir vist av muslimer igjennom media. Det som spiller en rolle er at folk tror at alle muslimer er slik. Endret 30. juli 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Og i Norge er det vel ikke akkurat snakk om muslimer vs kristendom: 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Tror slik overforenkling og gruppementalitet viser bare hvorfor vi fikk denne tragedien. 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Fant en blogg her i stad som setter religionen islam i sitt rette lys.. Og ut i fra det lille jeg kjenner til islam, så oppsummerer denne bloggen det inntrykket som jeg sitter med.. Makan til smørje er det lenge siden jeg har lest. Fullt av overdrivelser, feil og løgner. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Fant en blogg her i stad som setter religionen islam i sitt rette lys.. Og ut i fra det lille jeg kjenner til islam, så oppsummerer denne bloggen det inntrykket som jeg sitter med.. Makan til smørje er det lenge siden jeg har lest. Fullt av overdrivelser, feil og løgner. Flott!! Da kan du forklare meg hva som er overdrivelser, feil og løgner.. Det virker som at du har langt bedre greie på islam enn hva jeg har, så jeg forventer nå på en analyse som oppsummerer denne bloggen på en korrekt måte.. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Men den diskusjonen kan kanskje tas i en av de x antall andre trådene som omhandler islam? Her skriver de litt om Breiviks "uniform". Patetisk... http://www.dagbladet.no/2011/07/30/nyheter/innenriks/terror/terrorangrepet/anders_behring_breivik/17487486/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Men den diskusjonen kan kanskje tas i en av de x antall andre trådene som omhandler islam? Her skriver de litt om Breiviks "uniform". Patetisk... http://www.dagbladet.no/2011/07/30/nyheter/innenriks/terror/terrorangrepet/anders_behring_breivik/17487486/ Klart.. du har et godt poeng der!! Lenke til kommentar
Campus Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Flott!! Da kan du forklare meg hva som er overdrivelser, feil og løgner.. Det virker som at du har langt bedre greie på islam enn hva jeg har, så jeg forventer nå på en analyse som oppsummerer denne bloggen på en korrekt måte.. En ting du glemmer å nevne er at akseptansen av evolusjon ligger på samme nivå i USA som i Tyrkia. http://news.nationalgeographic.com/news/bigphotos/21329204.html Fant også denne illustrasjonen som viser hvordan de forskjellige religiøse grupperingene i USA ser på evolusjon, Hvis du ser etter så ligger akseptansen blant muslimer over gjennomsnittet for kristne. http://en.wikipedia.org/wiki/Level_of_support_for_evolution#Support_for_evolution_by_religious_bodies Endret 30. juli 2011 av Campus Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Flott!! Da kan du forklare meg hva som er overdrivelser, feil og løgner.. Det virker som at du har langt bedre greie på islam enn hva jeg har, så jeg forventer nå på en analyse som oppsummerer denne bloggen på en korrekt måte.. Vet ikke om jeg gidder. Hvis noen ukritisk vil fylle hodet sitt på veien mot kronisk vrangforestilling, så værsågod. Det er deres helse. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Flott!! Da kan du forklare meg hva som er overdrivelser, feil og løgner.. Det virker som at du har langt bedre greie på islam enn hva jeg har, så jeg forventer nå på en analyse som oppsummerer denne bloggen på en korrekt måte.. Vet ikke om jeg gidder. Hvis noen ukritisk vil fylle hodet sitt på veien mot kronisk vrangforestilling, så værsågod. Det er deres helse. Det jeg ikke skjønner er at hvorfor du poster en kommentar som sier at andre tar feil, overdriver og farer med løgner. Så gidder du ikke forklare hvorfor du mener dette. Du kommer med en grunnløs påstand. Det finnes jo et begrep som sier; «don't feed the troll» og det driver jeg med nå, føler jeg. Jeg har dratt denne tråden langt nok off-topic nå, så i respekt for TS skal jeg holde meg til topic heretter.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Minnekonsert nå http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7732557 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå