Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som lurer på hva disse kravene som ABB skal ha fremsatt, som "er så virkelighetsfjerne at de er umulige å etterkomme", og "ikke er av verdslig art", så kan side 1103 i manifestet (punk 3.70) være av interesse.

Hva da? Er det ikke utnevnelser etc som er beskrevet på de sidene?

Sitter på en iPhone som av en eller annen grunn ikke lar meg kopiere fra PDF- dokumenter, men nevnte side i manifestet omhandler hvordan en siktet "Justiciar Knight" i løpet av rettsaken skal fremsette enkelte krav: At styresmaktene umiddelbart overgir seg til Tempelridderne hans, at han får retten til å utnevne 20 personer til et tribunal som umiddelbart får alle politiske krefter. I tillegg til det som ble nevnt over: At han skulle få 20 timer på NRK for å få samlet enn militærstyrke. Han skriver også at "By the time you are done presenting your demands, the judges and the trial audience will probably laugh their asses off and mock you for being ridicolous", så han hadde vel stort sett rett der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk er syke. Det hagler jo hatmeldinger til FRP-politikere på facebook og lignende.

Er det overraskende? Det bugner jo av folk på dette forumet også som tydligvis i fullt alvor tror feks at sosialister ønsker å ødelegge landet.

AtW

Ja, det er faktisk overraskende. Hvorfor skjer dette? Norge er jo eventyrlandet hvor alle tilgir alle og alle blir tatt vare på av myndighetene. Hva gikk feil?

Lenke til kommentar

Folk er syke. Det hagler jo hatmeldinger til FRP-politikere på facebook og lignende.

Er det overraskende? Det bugner jo av folk på dette forumet også som tydligvis i fullt alvor tror feks at sosialister ønsker å ødelegge landet.

AtW

Ja, det er faktisk overraskende. Hvorfor skjer dette? Norge er jo eventyrlandet hvor alle tilgir alle og alle blir tatt vare på av myndighetene. Hva gikk feil?

Har ikke sett at noe er feil jeg. Bortsett fra at en høyreekstremist drepte ungdommer pluss noen voksne, da selvfølgelig....

Lenke til kommentar

Har ikke sett at noe er feil jeg. Bortsett fra at en høyreekstremist drepte ungdommer pluss noen voksne, da selvfølgelig....

Edit: Kan du kanskje forklare videre hva du mener??

Mitt svar var på følgende:

Hvorfor skjer dette? Norge er jo eventyrlandet hvor alle tilgir alle og alle blir tatt vare på av myndighetene. Hva gikk feil?

Mitt svar var: Her ikke sett noen feil jeg. Du sa jo: "hva gikk feil?" Min kommentar var at jeg ikke har sett noen feil. Da er det vel du som må forklare hva som er feil?

Lenke til kommentar

Hvorfor skjer dette? Norge er jo eventyrlandet hvor alle tilgir alle og alle blir tatt vare på av myndighetene. Hva gikk feil?

Mitt svar var: Her ikke sett noen feil jeg. Du sa jo: "hva gikk feil?" Min kommentar var at jeg ikke har sett noen feil. Da er det vel du som må forklare hva som er feil?

Ok, sorry, trodde at du insinuerte at politisk retning har noe med å gjøre gærninger, generelt sett...I så måte må man begynne å analysere den motsatte siden.

Lenke til kommentar

Ok, sorry, trodde at du insinuerte at politisk retning har noe med å gjøre gærninger, generelt sett...I så måte må man begynne å analysere den motsatte siden.

Kan være enig i den. :)

Som sagt tidligere her på forumet: "Idioter finnes over alt, både fra høyresida i politikken og fra venstresiden i politikken.....

Lenke til kommentar

Kanskje det verste som har skjedd så langt, er at en eller annen ekstremist har sluppet til og fått lov til å sensurere. Hvorfor kan vi ikke poste bilder i andre deler av forumet?

Send meg PM om saken, jeg skal se på den.

Mvh

Jarmo

Lenke til kommentar

Kanskje det verste som har skjedd så langt, er at en eller annen ekstremist har sluppet til og fått lov til å sensurere. Hvorfor kan vi ikke poste bilder i andre deler av forumet?

Send meg PM om saken, jeg skal se på den.

Mvh

Jarmo

Takk Jarmo for at du griper tak i problemet. Jeg forstår (nesten) at folk vil sensurere og glemme problemet, men det har intet å gjøre med at deres brukere ønsker å sensurere.Jeg håper at dere aldri fortsetter å hindre folk i å poste en bilder av deres øl.

Lenke til kommentar

AtW

Hvorfor skjedde hva? Det jeg henviser til som ikke er overraskende er facebookkommentarer av typen "håer det var sosialister som døde", og hatmeldinger til FrP-politikere. Ikke selve hendelsen. Ellers så tror jeg ikke diskusjonen blir beriket av å late som noen reellt sett tror norge er et eventyrland, det er akkurat samme type retorikk som att en vanlig politisk retning prøver å ødelegge landet. Nemlig en påstand som for alle som er oppgående er åpenbar pølsevev.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...