Blåbær Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Å nei, ikke ta fra meg min trancemusikk! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Har sett at ABB festet også. Personlig mener jeg at vi bør få kartlagt hvilke butikker han pleide å bruke slik at vi kan få stengt disse. Mistenker sterkt at Kiwi er skyldig her. Endret 29. juli 2011 av Vice Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Alt som ABB har gjort bør bli forbudt. Dette inkluderer alkohol, horer, elektronisk musikk, facebook-kontoer og.. ja.. Skolegang... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Alt som ABB har gjort bør bli forbudt. Dette inkluderer alkohol, horer, elektronisk musikk, facebook-kontoer og.. ja.. Skolegang... Og forum. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) For de som lurer på hva disse kravene som ABB skal ha fremsatt, som "er så virkelighetsfjerne at de er umulige å etterkomme", og "ikke er av verdslig art", så kan side 1103 i manifestet (punk 3.70) være av interesse. Endret 29. juli 2011 av Mokko Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dessuten bør vi forby folk å være fra Oslo vest. Og å drive gård på innlandet. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 For de som lurer på hva disse kravene som ABB skal ha fremsatt, som "er så virkelighetsfjerne at de er umulige å etterkomme", og "ikke er av verdslig art", så kan side 1103 i manifestet (punk 3.70) være av interesse. Hva da? Er det ikke utnevnelser etc som er beskrevet på de sidene? Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) "Det ene settet av krav er av typen klesdrakt, PC, mat også videre. Så har han stilt ett hovedkrav som er helt virkelighetsfjernt, og som viser at han ikke forstår hva slags virkelighet han lever i, eller hvordan samfunnet er bygd opp," sier forsvareren hans. Dette var såpass interessant at jeg tok en titt i det såkalte manifestet (se side 1112). "Virkelighetsfjernt" må absolutt sies å være et passende ord. Såvidt jeg kan se virker det som at han tror at han kan snu rettssaken om til et slags søksmål mot myndighetene, hvor han til slutt vil kreve at de overgir seg til en motstandshær (som garantert kun eksisterer i hans hode). En god del løse skruer der i gården, ja.. EDIT: Ser nå også side 1103. Må nesten le, hadde det bare ikke vært så tragisk. 20 timer ubegrenset sendetid på NRK? WTF? Endret 29. juli 2011 av spock84 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fant bilde på en tråd på freak. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Har linket til den tidligere, men ja sykt at folk vil ha sosialister/statsministeren drept. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Folk er syke. Det hagler jo hatmeldinger til FRP-politikere på facebook og lignende. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Folk er syke. Det hagler jo hatmeldinger til FRP-politikere på facebook og lignende. Er det overraskende? Det bugner jo av folk på dette forumet også som tydligvis i fullt alvor tror feks at sosialister ønsker å ødelegge landet. AtW Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Som sagt. Folk er syke. Jeg er uenig i venstresidens politikk og syns den forandrer landet til noe jeg ikke vil ha, men jeg ville aldri gått til fysisk eller verbalt angrep på de. Jeg forstår rett og slett ikke slike mennesker som gjør det. Det er bare så... ødeleggende for seg selv og sin sak. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dessuten bør vi forby folk å være fra Oslo vest. Og å drive gård på innlandet. La oss inføre dødstraff for dette, bare gi meg noen måneder så jeg finner en leilighet på andre siden av akerselva, vil ikke være blandt dem som blir dratt ut i gatene og henrettet av Gesta.... Politiet. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Å legge skylden på FrP er det mest simple og dumme unskyldningen som finnes! Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 "Det ene settet av krav er av typen klesdrakt, PC, mat også videre. Så har han stilt ett hovedkrav som er helt virkelighetsfjernt, og som viser at han ikke forstår hva slags virkelighet han lever i, eller hvordan samfunnet er bygd opp," sier forsvareren hans. Dette var såpass interessant at jeg tok en titt i det såkalte manifestet (se side 1112). "Virkelighetsfjernt" må absolutt sies å være et passende ord. Såvidt jeg kan se virker det som at han tror at han kan snu rettssaken om til et slags søksmål mot myndighetene, hvor han til slutt vil kreve at de overgir seg til en motstandshær (som garantert kun eksisterer i hans hode). En god del løse skruer der i gården, ja.. EDIT: Ser nå også side 1103. Må nesten le, hadde det bare ikke vært så tragisk. 20 timer ubegrenset sendetid på NRK? WTF? "Syyyyykt......" - Sa Halvard Bakoversveis i en pressemelding til VG. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hepp! Denne tråden ser ut til å ta en uønsket utvikling og avsporing ang. politiske agendaer og forskjellige meninger knyttet til disse. Vennligst hold dere til topicen, takk. Mvh Admin Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 "Like etter terrorangrepet i Oslo startet svensk politi jakten på to svensker som har oppført Anders Behring Breivik som arbeidsgiver på Facebook." Kilde Må være de to tullingene Kristoffer og Malin! Lurer på hva de finner ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 hepp hepp Er alle navnene på omkomne frigitt nå? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 hepp hepp Er alle navnene på omkomne frigitt nå? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå