Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

FpU holder sin årlige sommerleir med noen små endringer i programmet, pluss at det for første gang på flere år blir alkoholforbud for å respektere de døde.

Bare meg som synes det er rart at det ikke er alkoholforbud i utgangspunktet?

Ikke når det er snakk om FrP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korleis kan han skrive om hendingar som ikkje har skjedd? Ikkje at det skulle skje, men nøyaktig kva som skjedde. Er sikkert berre datoen som er endra i etterkant for å få oppmerksomhet og treff.

http://www.google.no/#q=%22Bomb+Rips+Through+Norway%E2%80%99s+Capital%22&hl=no&tbs=cdr:1,cd_min:01.7.2011,cd_max:21.7.2011&prmd=ivns&filter=0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=77c1a167866f68f&biw=1366&bih=563

er sikkert bare det... er vel sikkert bare tull at de modifiserte facebook profilen og da, bare en "prank" :/

Modifisert facebook profilen? Kan du utdype?

Det jeg har fått med meg er at noen gale, rare amerikanere har skrevet om at "liberals changed his facebook profile to make him a christian", fritt sitert. Sto på forsiden av conservapedia.

De samme liberale løgnerne og "lamestream media" har selvfølgelig også brutt seg inn på ABBs epost og sendt dette manifestet til tusen mottakere, for å understreke det.

Lenke til kommentar

FpU holder sin årlige sommerleir med noen små endringer i programmet, pluss at det for første gang på flere år blir alkoholforbud for å respektere de døde.

Bare meg som synes det er rart at det ikke er alkoholforbud i utgangspunktet?

Hvorfor skulle det vært det, er vanligvis lov for de som er over 18 år. Men sånn er det i både Høyre og Venstre, etter det jeg vet

Om det er for folk over 18 år er det ingen grunn til å ha hysteriske regler hva alkohol gjelder, men er enig i at årets begivenhet blir spesiell.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er så lurt.

Han var ikke en ekte politimann. Å endre uniformen pga. ham er å tilegne ham makt han ikke fortjener.

Statsminister Stoltenberg har "avvæpnet" terroristen ved å love mer kjærlighet og demokrati, i stedet for å love mer sensur og statlig kontroll over individet.

Jeg mener at statsministeren er på rett vei.

Å endre på politiuniformen pga. dette ville bidra til det motsatte.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Kan vi drite i disse parkeringsbøtene nå? Det er helt irrelevant til tråden.

Velger heller å gjøre det jeg kan for å drite PÅ parkeringsvatkene. Det å aktivt prøve å profitere på tragedien er direkte forkastelig.

Helt enig!!!

Har hatt signaturen min siden jeg startet karrieren min her på Diskusjon.no. Trenger jeg å fortelle hvem som ble superprovosert av bøteleggingen ? :ph34r:

Lenke til kommentar

Statsminister Stoltenberg har "avvæpnet" terroristen ved å love mer kjærlighet og demokrati, i stedet for å love mer sensur og statlig kontroll over individet.

Spent på om han følger opp det. Det første han kan gjøre er jo å fjerne DLD.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Til hans forsvar så er det vel nettopp DLD og liknende "overvåkning" som kan få stoppa denne typen kriminelle før det går for langt.

Lenke til kommentar

Til hans forsvar så er det vel nettopp DLD og liknende "overvåkning" som kan få stoppa denne typen kriminelle før det går for langt.

Breivik ville nok omgått DLD og liknande temmeleg lett. I beste fall ville det bare gjort han endå meir forsiktig.

Lenke til kommentar

Jeg er ingen ekspert, men DLD skal vel nettopp gjøre det lettere å overvåke mistenksom virksomhet på nettet? Isåfall er det et nyttig verktøy mot bl.a. disse høyreekstreme miljøene.

Hva er det Breivik har gjort som er mistenksomt på nettet? Om Politiet skulle laget profil på Breivik pga intetnettaktiviteten hans kan man like gjerne gjøre det på resten av den norske befolkningen. Er du egentlig villig til å bli overvåket 24/7 uten at du har gjort noe som tilsier at du burde bli overvåket? Vær så snill å ikke kom med idiot-argumentet "jeg har ingenting å skjule", for alle har noe å skjule. Selv om det ikke er ulovlig.

Lenke til kommentar

Jeg er ingen ekspert, men DLD skal vel nettopp gjøre det lettere å overvåke mistenksom virksomhet på nettet? Isåfall er det et nyttig verktøy mot bl.a. disse høyreekstreme miljøene.

Hva er det Breivik har gjort som er mistenksomt på nettet?

Brukte 200t på å søke etter bombeoppskrifter ifølge manifestet.

Lenke til kommentar

DLD ville gjort det enklere å spore hvilke nettsider ABB besøkte, og når han besøkte dem. Det ville også vært mulig å se nøyaktig når han ringte noen, og hvor fra. Alt dette ville man funnet ut lettere etter at han hadde gjennomført terroraksjonen.

Så nei, DLD ville ikke hjulpet på pro-aktiv etterforskning, siden han ikke akkurat besøkte www..how-to-make-bombs-and-kill-people.com for infomasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...