Nedward Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har forresten Europark uttalt seg om saken? Uten at jeg husker hvor, så leste jeg at de sa de ikke visste om det var teknisk mulig å ettergi bøtene/donere inntektene fra den dagen togene og samlingene pågikk. Teknisk mulig... Skal prøve å si det neste gang en faktura havner i postkassen min. Bare tull fra Europark sin side. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Herregud a gitt. Sjokkende? Neppe Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080985 Elevrådslederen på skolen min Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kan det tenkes at de som parkerte hos Europark også tenkte de skulle utnytte situasjonen? Ja jeg skjønner ikke greia. Om man parkerer hos europark hvorfor skulle man ikke få en bot om man ikke betaler? Alle andre steder tar jo betaling under lignende omstendigheter Lignende omstendigheter? Tenker du da tilbake til frigjøringsdagene i 1945? Rosemarsjen på mandag var ekstremt uvanlige omstendigheter og kan i mine øyne ikke sammenlignes med noe annet. 7 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Dersom jeg drev noe som helst som benyttet Europark ville jeg sende et brev til Europark om at jeg ikke ville fornye kontrakten når den gikk ut, og ville finne et annet selskap for å håndheve parkering. Men det er bare meg. 3 Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080985 Elevrådslederen på skolen min ... kondolerer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Jeg kjente han ikke personlig, men mange av vennene mine gjorde det :/ Endret 28. juli 2011 av TMB Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 FpU holder sin årlige sommerleir med noen små endringer i programmet, pluss at det for første gang på flere år blir alkoholforbud for å respektere de døde. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 pluss at det for første gang på flere år blir alkoholforbud for å respektere de døde. Hva har det med terroren å gjøre egentlig? o.O Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Samme gjelder vel også venstre. RU og SU må vel finne en annen plass pga at de skulle ha sine leier på utøya. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Herregud a gitt. Sjokkende? Neppe At enkelte internett-tøffingar i Israel har uttalt seg slik er vel ikkje noko å lage nokon stor sak om. At dei diskuterar korleis dette vil påvirke Norge sitt syn på Israel og situasjonen dei har, er vel heilt legitimt? Misforstå meg rett, eg rettferdiggjer på ingen måte dei utsagna som har kome på diverse nettforum, men kan til ei viss grad forstå kva dei meiner. (Sjølvsagt ikkje om at det var fortent, men om at vi kanskje får opp auga litt meir for situasjoen der nede). Lenke til kommentar
erlendeg Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 blogger skrev om terroren som har rammet oss, 2 dager før det skjedde! google.søk "Bomb Rips Through Norway’s Capital" og den orginale artikkelen viser publiseringsdato 20.juli. Da dette ble påvist forandret de det til 24 , men så tilbake til 20. igjen siden dette ble observert og dokumentert. De nekter visst å svare for seg. Igjen håper jeg folk er våkne nok til å se manipulasjonen som pågår på tv. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4186329.ece http://www.whitetv.se/sv/mind-control-mk-ultra.html Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Korleis kan han skrive om hendingar som ikkje har skjedd? Ikkje at det skulle skje, men nøyaktig kva som skjedde. Er sikkert berre datoen som er endra i etterkant for å få oppmerksomhet og treff. Lenke til kommentar
erlendeg Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Korleis kan han skrive om hendingar som ikkje har skjedd? Ikkje at det skulle skje, men nøyaktig kva som skjedde. Er sikkert berre datoen som er endra i etterkant for å få oppmerksomhet og treff. http://www.google.no/#q=%22Bomb+Rips+Through+Norway%E2%80%99s+Capital%22&hl=no&tbs=cdr:1,cd_min:01.7.2011,cd_max:21.7.2011&prmd=ivns&filter=0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=77c1a167866f68f&biw=1366&bih=563 er sikkert bare det... er vel sikkert bare tull at de modifiserte facebook profilen og da, bare en "prank" :/ Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Korleis kan han skrive om hendingar som ikkje har skjedd? Ikkje at det skulle skje, men nøyaktig kva som skjedde. Er sikkert berre datoen som er endra i etterkant for å få oppmerksomhet og treff. http://www.google.no/#q=%22Bomb+Rips+Through+Norway%E2%80%99s+Capital%22&hl=no&tbs=cdr:1,cd_min:01.7.2011,cd_max:21.7.2011&prmd=ivns&filter=0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=77c1a167866f68f&biw=1366&bih=563 er sikkert bare det... er vel sikkert bare tull at de modifiserte facebook profilen og da, bare en "prank" :/ Modifisert facebook profilen? Kan du utdype? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Da blir det vel FRP til stortinget ved neste valg...Mark my words ;p Ser desverre ikke slik ut du Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 blogger skrev om terroren som har rammet oss, 2 dager før det skjedde! google.søk "Bomb Rips Through Norway’s Capital" og den orginale artikkelen viser publiseringsdato 20.juli. Da dette ble påvist forandret de det til 24 , men så tilbake til 20. igjen siden dette ble observert og dokumentert. De nekter visst å svare for seg. Igjen håper jeg folk er våkne nok til å se manipulasjonen som pågår på tv. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4186329.ece http://www.whitetv.se/sv/mind-control-mk-ultra.html Hvilken manipulasjon - det må du begrunne. Det er ellers svært enkelt å manipulere datoen på en blogg, det kan gjøres bevist for å desinformere. Er det noe som er lett å manipulere, så er det innhold på nettet. Å gjennomføre en manipulasjon av hele media er umulig i Norge, rett og slett fordi vi har et så åpent samfunn. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Herregud a gitt. Sjokkende? Neppe At enkelte internett-tøffingar i Israel har uttalt seg slik er vel ikkje noko å lage nokon stor sak om. At dei diskuterar korleis dette vil påvirke Norge sitt syn på Israel og situasjonen dei har, er vel heilt legitimt? Misforstå meg rett, eg rettferdiggjer på ingen måte dei utsagna som har kome på diverse nettforum, men kan til ei viss grad forstå kva dei meiner. (Sjølvsagt ikkje om at det var fortent, men om at vi kanskje får opp auga litt meir for situasjoen der nede). På internett finner man lett tilgang til de mest ektreme deler av samfunnet, enten det er israel eller Norge, Akurrat som de fleste Israliter ikke vil støtte hva de på det forumet sa, er det vel få Nordmen som støtter hva Wyrd på dette forumet sa Den såkalte "multikulturalismen" er en av de verste epidemiene vårt land er blitt rammet av - noensinne.Jeg blir bare helt målløs over hvilke ekstreme landsforrædere vi har sittende på tinget. Folket må se å våkne opp for alvor. Når sanne norske patrioter igjen får tilbake makten over landet vårt, er det på tide for Stoltenberg og de andre landssvikerne å falle på kne og trygle om nåde! 1 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 FpU holder sin årlige sommerleir med noen små endringer i programmet, pluss at det for første gang på flere år blir alkoholforbud for å respektere de døde. Bare meg som synes det er rart at det ikke er alkoholforbud i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 FpU holder sin årlige sommerleir med noen små endringer i programmet, pluss at det for første gang på flere år blir alkoholforbud for å respektere de døde. Bare meg som synes det er rart at det ikke er alkoholforbud i utgangspunktet? Hvorfor skulle det vært det, er vanligvis lov for de som er over 18 år. Men sånn er det i både Høyre og Venstre, etter det jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå