Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette har blitt nevnt før, men så på CNN at TV2 bygget ble evakuert pga en mistenkelig pakke.

Andre som merker at nettet generelt er tregere?

Nei, normal fart her, dog, noen sider kan vel gå tregere (spesielt nyhetsider) pga overbelastning.

Lenke til kommentar

Muslimer har ikke evnen til å gjennomføre slike synkroniserte angrep i Norge. Dette oser av norske myndigheter. Det vi ser nå er selve grunnen til at porten har stått vidåpen såpass lenge som den har gjort, nå har innvandrere i Norge utspilt sin reelle rolle, nå blir de tømt i sluken som gammel suppe og man har en i myndighetenes øyne legitim årsak til å starte en enda mere massiv overvåkning av Norske borgere. Dere trodde kanskje at dette sluttet med DLD, men DLD var bare starten.

Terrorangrepene i New York, London og Madrid har for lengst blitt avslørt som såkalte false-flag operasjoner og jeg må si jeg blir meget forundret om vårt eget lille 9/11 skulle avvike fra dette mønsteret.

Så vi vil med andre ord som følge av dette måtte innskrenke våre friheter samtidig som sosialistenes posisjoner blir ytterligere befestet og krigen i midt-østen forlenget.

Word.

Lenke til kommentar

Etter dette kommer det nokk til å bli dramatiske forandringer i nordmenns syn på innvandring og poltikken til partier som skal styre landet. Ein skal ikkje la slike ting skje uten at det får konsekvensar!

Jeg tror ikke at befolkningen får automatisk lavere intelligens på grunn av dette:

http://www.nrk.no/pr...en/3098803.html

Så når ein ser at noko ikkje fungerer og at det kjem utrulig mykje dårlig ut av det, og ein vil ha det vekk eller forandre på systemet, er folk dumme? Vil heller meine at dei som ikkje vil ha forandring er dei som ikkje har mykje oppi topplokket.

Men det er ingen ting som peker i retning av at FrP er partiet som vil redde oss fra terror-aksjoner..

Det er ikke bare islamister som kan tenkes å stå bak disse bombene her! Islamister og muslimer generelt vil jo TAPE på dette...

Dessuten er det ikke politikken det er noe galt med, men det er gjerningsmennene!! Gjerningsmennene kan være hvem som helst, og det er dem man skal ta...

Eg har ikkje nevnt FRP. Det er nokk ganske stor sikkerheit at det er muslimske terroristar fordi dei har vert veldig aktive den siste tida.

Vel... Men de eneste som i virkeligheten tjener på dette, det er rasister, og partier og grupper som er fremmedfientelige... Hva slags grunn skulle norske muslimer hatt? Hva ville de oppnådd med dette? Det vil jo bare gjøre alt mye verre dersom det viser seg at det faktisk er muslimer som står bak: De har ikke noe å tjene på dette!!! Bare masse å tape!!

Å spre frykt for å fremme deira sak. Få heim igjenn troppar, få slutt på yttringfriheten osv.

Det er helt bak mål. Hva skjedde når muslimske terrorister angrep twin towers? JO her er hva som skjedde: USA fikk mulighet til å gå til angrep på Irak og så videre... De har ingen ting å tjene på det...

Det er tydligvis ikkje heilt bak mål for terroristane.

Så hva har de tjent på det? Hva vil de tjene på sånne ting?

Hvem er det i virkeligheten som har tjent på slike ting?

Lenke til kommentar
Dersom, hvis, if, so.

Alle hater noen for noe, Norge ville blitt rammet av noen før eller senere.

Da er det bedre at vi blir rammet for "riktige" verdier i stedet for de som jeg føler bryter med menneskenes rettigheter.

Ikke narr meg til å le. De riktige verdier er å bry seg om sitt eget folk!

Makan!

Vi er alle et folk, det er mer latterlig å dele inn menneskeverdier ved hjelp av "usynlige landegrenser", hudfarge og tro, enn å si at alle mennesker som bor på den samme planeten er like mye verdt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Endelig vil det bli gjort noe med Krekar og innvandring :)

Så det er fint at folk blir drept å skadet så lenge det gavner antiinnvandringsaken? SKAM DEG! Sånne som deg gjør meg kvalm.

Du har en unnskyldning med at du er i sjokk, men fy faen for en elendig konklusjon du drar. Ingen steder står det at han synes det er fint.

Det kunne like gjerne stått det. Folk ute til høyre gnir seg i henda nå. Ser det bare i denne tråden at dette skal utnyttes. Kan vel vente med slikt og ha litt respekt for skadde, døde og pårørende.

Nei det kunne det ikke. Tenk deg litt om, det er slike latterlige konklusjoner som er FARLIG etter en slik tragedie.

Lenke til kommentar

Som Ane Sydnes Egeland sa

1. Tankene går til de som er rammet.

2. Vi slår ring om rettsstaten og menneskerettighetene. Nå må vi vise hvilke verdier vi står for.

3. Vi er ikke redde!

Så sant kan det sies.

Alt for Norge. Alt for det norske demokrati og den norske rettsstat.

Dette er en perfekt anledning til å vise verden hvordan man SKAL gjøre det, altså det motsatte som USA gjorde.

Vel vi har jo kanskje litt mindre innflytelse og kapasitet eller usa? Så det blir litt vanskelig å sammenlikne synes jeg.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Hvorfor bruker politiet så forbanna lang tid? Folk har dødd på utøya i faen meg time® !

Først må noen kontakte politiet, så må politiet finne ut om det faktisk er reelt, så må de samle mannskaper og komme seg dit. Jeg vet ikke om du er utdannet politi eller har jobbet med slikt, men det høres ikke ut som noe som er gjort på fem minutter.

Lenke til kommentar
Dersom, hvis, if, so.

Alle hater noen for noe, Norge ville blitt rammet av noen før eller senere.

Da er det bedre at vi blir rammet for "riktige" verdier i stedet for de som jeg føler bryter med menneskenes rettigheter.

Ikke narr meg til å le. De riktige verdier er å bry seg om sitt eget folk!

Makan!

Vi er alle et folk, det er mer latterlig å dele inn menneskeverdier ved hjelp av "usynlige landegrenser", hudfarge og tro, enn å si at alle mennesker som bor på den samme planeten er like mye verdt.

Hahahahahaha.....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Muslimer har ikke evnen til å gjennomføre slike synkroniserte angrep i Norge. Dette oser av norske myndigheter. Det vi ser nå er selve grunnen til at porten har stått vidåpen såpass lenge som den har gjort, nå har innvandrere i Norge utspilt sin reelle rolle, nå blir de tømt i sluken som gammel suppe og man har en i myndighetenes øyne legitim årsak til å starte en enda mere massiv overvåkning av Norske borgere. Dere trodde kanskje at dette sluttet med DLD, men DLD var bare starten.

Terrorangrepene i New York, London og Madrid har for lengst blitt avslørt som såkalte false-flag operasjoner og jeg må si jeg blir meget forundret om vårt eget lille 9/11 skulle avvike fra dette mønsteret.

Så vi vil med andre ord som følge av dette måtte innskrenke våre friheter samtidig som sosialistenes posisjoner blir ytterligere befestet og krigen i midt-østen forlenget.

Aner du hvor UFATTELIG lett dette er å gjennomføre?

1) kjør en gjødselbombe i bil inn i Oslo - spreng den. Dette er en jobb for én mann.

2) ta med et våpen til Utøya og skyt folk.

Dette angrepet var ikke vanskelig å gjennomføre.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...