Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er klart det hadde vært et fint tiltak om man hadde droppet å sjekke parkering denne dagen, men man kan vel også argumentere for at man ikke skal anta unntakstilstand heller. "Bare penger" er det både for den som gir bot og den som betaler :)

er ikke unntaktstilstand å ikke bøtelegge når det er 200.000 i Oslo by. Toget ble avlyst fordi det ikke gikk ann å gå fordi det var for mange mennesker. Overasskende at noen ikke klarte å komme tilbake til bilen pga for mange folk? Idiotisk. Går ann å bruke huet littegrann.

Lenke til kommentar

er ikke unntaktstilstand å ikke bøtelegge når det er 200.000 i Oslo by.

Tja, der er jeg vel ikke helt enig. Hadde jeg vært parkeringsvakt hadde jeg neppe gitt bot selv, men syns ikke det er hårreisende at folk gjør jobben sin, sjefen var på ferie og kunne ikke ta stilling til at det skulle være noen spesielle tilstander på mandagen, ifølge artikkelen (dette kan jo være løgn for alt vi vet, men la oss anta at det stemmer).

Lenke til kommentar

Nåja... Det de gjorde var å ikke gjøre et unntak.

Jeg er ingen fan av parkeringsselskaper eller beslutningen deres i denne saken på noen måte, men kan se at det kanskje ikke er så enkelt når det ikke er *deres* penger de velger å ikke kreve inn. Europark gir såvidt jeg vet ut endel bøter på vegne av andre? Kanskje de ikke har kompetanse til å ettergi bøter på denne måten?

I ditt tilfelle monzilla så kunne det kanskje endt opp med at borettslaget/grunneier satt på spissen kunne krevet Europark for sin del av bøtene som skulle vært betalt?

Lenke til kommentar

jeg bare lurer på en ting. Så noen hadde skriv her på forumet at di hadde en skoleoppgave som hørte med til regjeringen så di hadde dratt til regjeringsblokka for å ta bilder eller noe sånt,da hadde dem blitt hentet inn av vaktene der å spurt om ditt å datt. Det hadde tatt 10 min det dem gjorde,åssen kan da ABB parkere bilen sin der uten at den ble sjekket på noe måte eller at vakten hadde fått tak i han?

Jeg bare lurer.

Lenke til kommentar

jeg bare lurer på en ting. Så noen hadde skriv her på forumet at di hadde en skoleoppgave som hørte med til regjeringen så di hadde dratt til regjeringsblokka for å ta bilder eller noe sånt,da hadde dem blitt hentet inn av vaktene der å spurt om ditt å datt. Det hadde tatt 10 min det dem gjorde,åssen kan da ABB parkere bilen sin der uten at den ble sjekket på noe måte eller at vakten hadde fått tak i han?

Jeg bare lurer.

I følge manifestet hadde han en lunte på 75 sekunder. Så sansynligvis sto bilen der i svært kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...