Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

To poenger mange høyrefolk glemmer akkurat nå:

1. Vi er i Norge, ikke verden. Det har aldri vært en terroraksjon hverken fra venstresiden eller muslimer i Norge.

2. Venstresiden var sterkt aktive i europa og verden på 60 og 70-tallet, men høyresiden har siden hatt monopol. Da inkluderer jeg muslimske terrorister, som utvilsomt er høyreekstreme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Av rene terror organisasjoner så har man jo bla RAF, CCC og Red brigade som var aktive på 70 tallet.

FARC i søramerika er vel også en venstre-ekstrem terrorist gruppering. En ekte heltegjeng som bla benytter seg av barnesoldater, bombeattentat, kidnapping osv.

 

Jeg ba ikke om å dokumenter hva venstrevridde har gjort. Jeg ba om å dokumentere at det er:

 

Er jo registrert latterlig mange "venstreradikale" aksjoner i forhold til høyre i verden.

 

I denne tråden er det nevnt 4 norske høyreekstreme aksjoner, man burde klart å få med seg minst en av dem i dokumentasjonen!

 

Ta en titt her

 

Finner ikke den lista jeg så som gjorde at jeg skrev det jeg gjorde, men ifølge den så var det ikke registrert en ene shøyrevridd handlig i fjor, men over 45 fra venstresiden, og 160 som de rgnet som "anarkistiske".

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å klage på fargen på rosene?

 

Er ikke det viktigste at hundretusner stilte opp? Gi nå faen i hvilke roser det var nå da.

 

Selvfølgelig er det at folk stiller opp som teller. Men er litt "iffy" at de gjør politikk ut av det.

Det virker faktisk på meg som om det er enkelte i denne tråden som bringer politikken inn.

 

Roser har vært symbol på kjærlighet mye lengre enn de har representert Arbeiderpartiet.

 

Gir man kona en rose etter jobb sier man ikke "du er så sosialdemokratisk, du", man sier "jeg er glad i deg".

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Av rene terror organisasjoner så har man jo bla RAF, CCC og Red brigade som var aktive på 70 tallet.

FARC i søramerika er vel også en venstre-ekstrem terrorist gruppering. En ekte heltegjeng som bla benytter seg av barnesoldater, bombeattentat, kidnapping osv.

 

Jeg ba ikke om å dokumenter hva venstrevridde har gjort. Jeg ba om å dokumentere at det er:

 

Er jo registrert latterlig mange "venstreradikale" aksjoner i forhold til høyre i verden.

 

I denne tråden er det nevnt 4 norske høyreekstreme aksjoner, man burde klart å få med seg minst en av dem i dokumentasjonen!

 

Vel, ettersom ekstrem Islam er like mye en politisk ideologi som religiøs fanatisme, og har likhetstrekk med fascisme kan man vel si at høyre-ekstrem terror er mest utbredt.. I allefall når det gjelder alvorlige og dødlige terrorangrep. Så vidt jeg har fått med meg har de venstre-ekstreme nøyd seg med tagging og å kaste brostein de siste tiårene :roll:

Lenke til kommentar

Ta en titt her

 

Finner ikke den lista jeg så som gjorde at jeg skrev det jeg gjorde, men ifølge den så var det ikke registrert en ene shøyrevridd handlig i fjor, men over 45 fra venstresiden, og 160 som de rgnet som "anarkistiske".

 

En internettside, Left-Wing Extremist Attacks Involving People’s Militia, som går tilbake til 2004. Jeg håpte på litt bedre dokumentasjon.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet at det første JEG tenkte på når jeg hørte eksplosjonen var at det antageligvis var en indisk venstreekstrem kommunist-gruppe som jeg aldri har hørt om...

 

Dumme folk som automatisk konkluderte med de eneste som faktisk har begått terrorangrep i Norge: høyreekstremister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan de ser på all venstrevridd vold i verden. Er jo registrert latterlig mange "venstreradikale" aksjoner i forhold til høyre i verden.

Du må gjerne dokumentere.

Front de libération du Québec

John Brown Anti-Klan Committee

Baader-Meinhof Group

Revolutionary Organization 17 November

Symbionese Liberation Army

Weather Underground Organization

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan de ser på all venstrevridd vold i verden. Er jo registrert latterlig mange "venstreradikale" aksjoner i forhold til høyre i verden.

Du må gjerne dokumentere.

Front de libération du Québec

John Brown Anti-Klan Committee

Baader-Meinhof Group

Revolutionary Organization 17 November

Symbionese Liberation Army

Weather Underground Organization

 

Endel her også. http://en.wikipedia.org/wiki/Left-wing_terrorism

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan de ser på all venstrevridd vold i verden. Er jo registrert latterlig mange "venstreradikale" aksjoner i forhold til høyre i verden.

Du må gjerne dokumentere.

Front de libération du Québec

John Brown Anti-Klan Committee

Baader-Meinhof Group

Revolutionary Organization 17 November

Symbionese Liberation Army

Weather Underground Organization

 

Aksjoner, aksjoner, aksjoner.

 

Ser at ABB sine aksjoner fremdeles ikke teller. Selv i denne tråden.

 

Går til sengs. Håper at Northern kan dokumentere registrert aksjoner fra begge sider til i morgen. Men med forsøkene som er gjort til nå, kan man bare håpe.

Lenke til kommentar

To poenger mange høyrefolk glemmer akkurat nå:

1. Vi er i Norge, ikke verden. Det har aldri vært en terroraksjon hverken fra venstresiden eller muslimer i Norge.

2. Venstresiden var sterkt aktive i europa og verden på 60 og 70-tallet, men høyresiden har siden hatt monopol. Da inkluderer jeg muslimske terrorister, som utvilsomt er høyreekstreme.

 

Så lenge Norge er med NATO i krig vil norge eventuelt være ett "fint" mål for terror. Norge har også etter det jeg har hørt sluppet flest bomber i Libia. Vi er også ganske aktiv i andre operasjoner.

 

En annen ting er at Norge også har brukt klasebomber som mange er veldig imot, det er mulig Norge har sluttet med det, men det er også slike ting som setter oss på kartet.

 

Tilslutt så kan sikkert media kansje ha litt skylda? Ikke vet jeg men.

 

Ps. Norge var i den senere tid de som nesten utløste 3je verdenskrig, om jeg husker riktig var det for 15 år siden ca. :ermm:

Lenke til kommentar

 

Av rene terror organisasjoner så har man jo bla RAF, CCC og Red brigade som var aktive på 70 tallet.

FARC i søramerika er vel også en venstre-ekstrem terrorist gruppering. En ekte heltegjeng som bla benytter seg av barnesoldater, bombeattentat, kidnapping osv.

 

Jeg ba ikke om å dokumenter hva venstrevridde har gjort. Jeg ba om å dokumentere at det er:

 

Er jo registrert latterlig mange "venstreradikale" aksjoner i forhold til høyre i verden.

 

I denne tråden er det nevnt 4 norske høyreekstreme aksjoner, man burde klart å få med seg minst en av dem i dokumentasjonen!

 

En av de verste i Europa..

http://no.wikipedia.org/wiki/Rote_Armee_Fraktion

 

Men nå tilbake til topicen, takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...