Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Selv om det ofte har vært ekstremistiske muslimske miljøer som har stått bak slike angrep de siste, så årene, er det aldri sunt at vi med en gang skal knive muslimene og anklage de for alt som inneholder eksplosjoner i offentlighet. Aksept gir aksept, tvil gir tvil.

Det inntrykket "kan ha dannet seg" fordi saker som først mistenkes å være "muslimer" og så viser seg å være etniske europere, gjerne blir forbigått i stillhet på nettsider som liker å fokusere på denslags.

 

eks.

http://www.dagbladet.no/2011/04/09/nyheter/utenriks/skyting/skyteepisode/nederland/16131660/

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/frykter-skytedesperado-kan-ha-skjult-bomber-paa-flere-kjoepesenter-3465752.html

 

http://jp.dk/indland/krimi/article2460675.ece

 

"sikker på at det er en muslim" kan altså vise seg å være noe annet. Det burde vi egentlig ha lært nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan dere sluke rått alt som dere blir fortalt gjennom alle de statsfinansierte media, regjeringens talerør til befolkningen?

 

Hvordan kan dere vite at Anders Behring Breivik ikke er en agent for arbeiderpartiet, for å skape sympati for partiet og for å få oss til å godta all overvåkning og overkjøring fra de rødgrønne?

 

Bare lurer på om det er noen som er det minste skeptisk..

Nix, er ikke skeptisk. Nå er jeg heller ikke kjent for å blindt sluke enhver absurd konspirasjonsteori heller, men det er kanskje ikke så viktig.

Lenke til kommentar

Etter min mening så er det ikke så rart folk tror det var noen muslimer, grunnen til det er vel stort sett fra den kanten er det kun er bråk, et lite eks, russland, kina, sør-korea, nord-korea (som stryrer vel mes for seg selv,)EU, osvosv.

En annen ting så var det også noen som raskt var så syke at de selv tok på seg ansvaret for dette, hvem var det? Ansar al-Jihad al-Alami......(muslimer)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan de ser på all venstrevridd vold i verden. Er jo registrert latterlig mange "venstreradikale" aksjoner i forhold til høyre i verden.

 

 

Du må gjerne dokumentere.

Revolusjonen på Cuba.

Stalin sine herjinger i Sovjet.

 

To jeg kommer på i farten ihvertfall.

Lenke til kommentar

Joda, det er så sin sak. I spørsmålet om Castro er jeg ikke sikker på at Batistas regime var så mye bedre enn Castros regime. Det eneste Castro egentlig endret var at Cuba har et litt mindre bisniss-vennlig regime, og et mer stabilt og langvarig regime. Cubanerne har alltid vært undertrykt, Castro har bare holdt på lenge uten å bli drept og erstattet av en annen skitsekk.

 

Stalin skal jeg ikke kverulere på.

 

Men nå snakket vi vel fremfor alt om terrorhandlinger, ikke nødvendigvis statlige overgrep mot egen befolkning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Revolusjonen på Cuba.

Stalin sine herjinger i Sovjet.

 

To jeg kommer på i farten ihvertfall.

 

Av rene terror organisasjoner så har man jo bla RAF, CCC og Red brigade som var aktive på 70 tallet.

FARC i søramerika er vel også en venstre-ekstrem terrorist gruppering. En ekte heltegjeng som bla benytter seg av barnesoldater, bombeattentat, kidnapping osv.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å klage på fargen på rosene?

 

Er ikke det viktigste at hundretusner stilte opp? Gi nå faen i hvilke roser det var nå da.

 

Selvfølgelig er det at folk stiller opp som teller. Men er litt "iffy" at de gjør politikk ut av det.

 

Skal folk bruke liljer da eller? Det kan ikke være nok fakler til alle. Roser er også lettere og finere. Om de er røde, hvite eller blå kan ikke ha stort å si på en slik dag. Sikkert ikke mange som tenkte over at det var logoen til AP der og da.

Lenke til kommentar

 

Av rene terror organisasjoner så har man jo bla RAF, CCC og Red brigade som var aktive på 70 tallet.

FARC i søramerika er vel også en venstre-ekstrem terrorist gruppering. En ekte heltegjeng som bla benytter seg av barnesoldater, bombeattentat, kidnapping osv.

 

Jeg ba ikke om å dokumenter hva venstrevridde har gjort. Jeg ba om å dokumentere at det er:

 

Er jo registrert latterlig mange "venstreradikale" aksjoner i forhold til høyre i verden.

 

I denne tråden er det nevnt 4 norske høyreekstreme aksjoner, man burde klart å få med seg minst en av dem i dokumentasjonen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...