Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor leser dere nyheter for tiden? Absolutt ingenting annet som skjer i verden enn denne tragedien i norske medier.

Det er helt naturlig at denne saken sluker opp det meste av kapasitet i alle norske medier. Men vil du lese andre nyheter, da primært utenriks, så er jo Google nyheter utmerket. Skjer faktisk en del annet interssant og viktig også der ute.

 

Breivik trodde han skulle bli skutt på vei til retten

 

"- Han har en annen oppfatning av hvordan det å sitte i fengsel er enn det som er virkeligheten, så han opplever ting veldig annerledes enn det vi vanlige ville gjort, for å si det sånn, sier Lippestad."

 

Hehe, jeg ser bildet. Lippestad vil få han erklært strafferettslig utilregnelig. Mange av oss her vet jo også hva Breivik skrev om valg av advokat, så Lippestad vil nok også bli en meget forhatt mann.

Lenke til kommentar

Hvor leser dere nyheter for tiden? Absolutt ingenting annet som skjer i verden enn denne tragedien i norske medier.

Det er helt naturlig at denne saken sluker opp det meste av kapasitet i alle norske medier. Men vil du lese andre nyheter, da primært utenriks, så er jo Google nyheter utmerket. Skjer faktisk en del annet interssant og viktig også der ute.

 

Breivik trodde han skulle bli skutt på vei til retten

 

"- Han har en annen oppfatning av hvordan det å sitte i fengsel er enn det som er virkeligheten, så han opplever ting veldig annerledes enn det vi vanlige ville gjort, for å si det sånn, sier Lippestad."

 

 

Hehe, jeg ser bildet. Lippestad vil få han erklært strafferettslig utilregnelig. Mange av oss her vet jo også hva Breivik skrev om valg av advokat, så Lippestad vil nok også bli en meget forhatt mann.

 

Hva skrev han om valg av advokat?

Endret av Skroll
Lenke til kommentar

@Hyperio: Jeg ser ingen grunn til at Lippestad skal bli en "meget forhatt mann" for å utføre jobben sin som advokat på en svært profesjonell måte. Han har så langt jeg har sett opptrådt i media på en forbilledlig måte, passe distansert og uten å framstå som et talerør for den syke propagandaen til dette monsteret han har som klient. Lippestad har påtatt seg en utrolig vanskelig jobb som garantert har gitt og kommer til å gi han store sjelekvaler på det personlige plan, men selv de sykeste og mest perverterte forbrytere har krav på en forsvarer i en rettsstat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lippestad vil få han erklært strafferettslig utilregnelig. Mange av oss her vet jo også hva Breivik skrev om valg av advokat, så Lippestad vil nok også bli en meget forhatt mann.

Nå er det vel ikke opp til Lippestad å avgjøre hvorvidt Breivik er strafferettslig utilregnelig eller ikke.

 

Får håpe folk skjønner at Lippestad kun gjør jobben sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skrev han om valg av advokat?

 

 

 

3.71 Finding the right defence attorney/legal counsel for your trial

 

A Justiciar Knight must be prepared to actively search for a nationalistic oriented (patriotic) lawyer /legal counsel before his trial starts. DO NOT accept a random appointed public defender offered by the regime. Chances are too great that this individual will be either incompetent or not willing to work for you interests (which is to further the cause, and not provide the most optimal defence). The nationalistic orientated defence lawyer you are searching for should provide his services pro bono (free of charge as an investment in a good cause). If you managed to execute a relatively “spectacular” operation many so called “high profile” attorneys will contact you and offer their services discounted or for free. Understand that a large majority of these individuals will not be willing to cater for your demands but are only interested in the publicity surrounding the case. They are so called “legal prostitutes” who just wants their face on TV. Ignore these requests and continue your search for a patriotic oriented defence attorney who is willing to accept your three primary demands.

 

You will be restricted from doing effective research from jail so you may have to ask anyone you know on the outside to assist you in searching for this candidate. Very few patriotic defence attorneys will be willing to flag their political views publicly as it may have devastating effects on their career so finding a good candidate may prove to be a challenging task. On the bright side, a defence attorney flagging his views may actually benefit that individual as well as he will literally have a monopoly on that niche market in future related cases.

 

There are three primary tasks your defence attorney must be willing to assist you with:

 

Initial briefing of your defence attorney

 

The candidate must be explaining that this trial is not about you but about the future of Europe. Your participation in the trial is merely a formality and a Justiciar Knight expects no mercy/leniency whatsoever, as we offer no mercy/leniency to our enemies. The candidate must be informed that the purpose of your defence is not to ensure the lowest possible sentence but rather to further the cause of saving Europe from Marxism and the subsequent manifestations (Islamisation etc.) which is the cause of the PCCTS, Knights Templar).

This approach (as your defence attorney will point out) will guarantee that you will not be shown any leniency whatsoever.

 

The three primary tasks expected from your defence attorney

 

1. Willingness to facilitate you logistically

The candidate must be willing to order the components that make out the Justiciar Knight uniform for you and he/she must then compensate a tailor to assemble it. This task will take him several hours so he should be prepared to invest that time. He must understand that wearing our uniform during trial is an essential aspect of furthering our cause and he must be willing to facilitate you.

 

2. Willingness to facilitate you ideologically

The candidate must be willing to contribute to assist you to further the cause of the PCCTS, Knights Templar which is the cause to free all Europeans from cultural Marxist/multiculturalist tyranny. You must be allowed to defend yourself, at least allow you to read the opening/closing speech, unless you prefer him to read your statement for you.

Obviously, the candidate isn’t required to support the methods of the PCCTS, Knights Templar (mass killings, terror etc.), but he must support the primary ideological principles and the legal defensive strategy presented.

 

3. Willingness to facilitate you to build a case against the regime

The candidate must be willing to contribute (facilitate you) to build the case against the regime (as the primary defensive strategy) based on the documentation presented in the compendium; 2083 – A European Declaration of Independence. Remember, this trial is (from our point of view), not against you but rather a trial against the regime. The climax of the trial will be after all arguments/documentation and accusations have been presented. You will then make a demand the unconditional surrender of the regime to the armed forces of the National Resistance Movement. After all, you are not only a Justiciar Knight for the PCCTS, Knights Templar but one of several commanders of the National Resistance Movement by default.

 

Finding a candidate that will be willing to assist you with the primary tasks will be difficult. However, it is essential that you try as hard as you possibly can to acquire the appropriate legal counsel. It will be absolutely necessary in order to provide you with a sufficient defence.

 

Endret av Mokko
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva så da? en kirke er et fint samlingspunkt uansett religion, og kirken er et samlingspunkt som er brukt i vår kultur lenge.

 

Jeg ser poenget ditt. En kirke er en flott bygning, den har kapasitet til å huse en del mennesker, og den har tradisjonelt vært et samlingspunkt i saker som har med liv og død å gjøre. `Men når man blir møtt av en prest som ber menneskemengden om å bekjenne sine synder og sin kristne gudetro så får jeg nesten følelsen av at kirken bruker denne tragedien som en mulighet til å fremme sin religiøse propaganda.

 

 

 

er enig i dette, og hvis det var en prest som gjorde dette så syns jeg det var feil av han. hvilken kirke var dette?

Endret av Balrog11
Lenke til kommentar

sick.gifnupe2.gif

 

Du prøve må absolutt provosere folk eller? Har du egentlig lest igjennom innlegget ditt?

 

 

Ansikts uttrykket hanes var jo jævlig hvor fornøyd det var. Må vare forferdelig for pårørende om de sitte foran Tven eller nette.

Nå virker det faktisk litt på meg som om du bevisst misforstår det jeg skriver.

 

Jeg syns ikke det er godt, det som har skjedd. Dersom du lurer kan du gå inn i profilen min og se "se brukers innlegg", så er jeg sikker på at du vil oppdage det.

 

Men det var godt å koble av. Å sette av litt tid til å ikke bare tenke på elendighet, snakke ut litt og få litt rom rundt meg.

 

Det er likevel noe helt annet en hva iallefall jeg beskriver som en "fuktig bytur" (utifra slik jeg oppfattet det).

 

En sosial sammenkomst, gjerne med litt god drikke ved siden av for å diskturere og snakke ut om det som hadde skjedd, ser jeg ingen problem med.

Det blir jo et spørsmål om hvordan man vil håndtere sorg og sjokk. For noen er det letteste å fornekte det hele og ta seg noen gode drinker og finne seg et ligg. Det er greit nok, og jeg ser ingen grunn til å hindre dem.

 

Det er ikke min sorgterapi, men det vil være noen det stemmer for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...