Tå. Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Mulig å roe ned diskusjonen om satanisme? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Noen andre som synest at minnemarkering med røde roser ( som er i AP sin logo) blir helt feil? Virker som AP prøver å score billige politiske poeng på dette her !!! Ikke halvparten så billig som ditt poeng mot AP, røde blomster er rimelig standard sørgefarge. 6 Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Noen andre som synest at minnemarkering med røde roser ( som er i AP sin logo) blir helt feil? Virker som AP prøver å score billige politiske poeng på dette her !!! Roser er da ikke noe som er unikt for AP. Jeg ser uansett roser i flere farger. 2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Hei, er det noen som har fått med seg nå intervjuet med Breiviks far skal sendes? Ser her på TV 2 at det skulle bli sendt klokken 18.30. Faren til Anders B. Breivik: "Han burde tatt sitt eget liv": http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/breiviks-far-han-burde-tatt-sitt-eget-liv-3545669.html Endret 25. juli 2011 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
laohu Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Å nevne et "satanistisk hus" slik som en gjør her blir helt idiotisk. Satanisme har vel aldri en gang prøvd å gi uttrykk for å være et inkluderende fellesskap med rom og trøst for sørgende. Prøv å være litt saklig. Kanskje ikke for deg, siden du står på utsiden av disse religionene. For meg kan kirken aldri bli et inkluderende fellesskap eller noe jeg finner trøst i som sørgende. Kan du nå vennligst prøve å se deg selv i kontekst? Hvor vanskelig er det å forstå konseptet "offenlig markering bør være religionsnøytral"? Om offentlige markeringer ikke har en religiøs funksjon, så er det likefullt mulig for alle som har en religiøs tilhørighet å søke sammen med sin menighet i egne markeringer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Noen andre som synest at minnemarkering med røde roser ( som er i AP sin logo) blir helt feil? Virker som AP prøver å score billige politiske poeng på dette her !!! Nei jeg syns det er folk som prøver å ta ting ut av sammenheng som du gjør nå som egentlig ødelegger for andre folk. Høre dere Ro litt ned med Satanisme som er en veldig digresjon. Flott dere er engasjert men hold dere litt mer saklig takk! Endret 25. juli 2011 av b-real 8 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Står det egentlig hvor han fikk tak i Politiuniformen i det manifestet hans? ID kortet fikk han vel tak i, i Praha? Jeg ser også han nevner att UDI er et høyaktuelt mål, vi får bare håpe han er absolutt alene om dette! 1 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Noen andre som synest at minnemarkering med røde roser ( som er i AP sin logo) blir helt feil? Virker som AP prøver å score billige politiske poeng på dette her !!! Nei. 2 Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Var vel snakk om 100 000 ved medaljeseremoniene i VM. Må jo være minst dobbelt så mange nå. Lenke til kommentar
ZyNTaX_1337 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Noen andre som synest at minnemarkering med røde roser ( som er i AP sin logo) blir helt feil? Virker som AP prøver å score billige politiske poeng på dette her !!! Ikke halvparten så billig som ditt poeng mot AP, røde blomster er rimelig standard sørgefarge. Ok min feil, men mente at hvite roser var for sorg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 25. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. juli 2011 Tja. Nå har jo det seg slik at Norge er et kristent land, selv om mesteparten av befolkningen er ateister. Inntil vi får gjort noe med kristendommen i Norge, ser jeg ingenting galt med at kirker brukes til dette, da de er en del av staten. Det jeg derimot stusser veldig mye på, er at de sender rundt pengebøsser. Piss meg i øret. 11 Lenke til kommentar
Andrix Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Noen andre som synest at minnemarkering med røde roser ( som er i AP sin logo) blir helt feil? Virker som AP prøver å score billige politiske poeng på dette her !!! Spar deg. Har ikke noe med politikk å gjøre, det er jo selvfølgelig for å vise støtte. 1 Lenke til kommentar
Campus Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Og er nok mer enn 50% av befolkningen som vil stanse/redusere innvandringen. Kan du dokumentere dette? Har jo vært nevnt flere ganger i diverse nettaviser. Har du noen linker? Lenke til kommentar
opar Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Veldig rørende å se alle menneskene som er samlet i Oslo. Både Kronprinsen og Jens holder gode taler. Lenke til kommentar
WiseFrog Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Q: Name your favourite; a. music, b. destination, c. possession or item with high affection value, d. clothing brand, e. au de toilette, f. ball sport, g. football team, h. comedian, i. food, j. movie, k. type of architecture and interior design direction, l. beer, m. drink, n. books ... d. LaCoste ..... Hvor kan jeg finne dette? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Her er et bilde fra ungdommskulen i 1994 http://www.bt.no/incoming/--Min-venn-Anders--2543468.html 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvor kan jeg finne dette? I manifesten hans. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Det jeg derimot stusser veldig mye på, er at de sender rundt pengebøsser. Piss meg i øret. Hvorfor skal ikke de som har lyst til å gi penger få gjøre det? Har du ikke lyst til å gi, så sender du den videre. Endret 25. juli 2011 av Aleks 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det jeg derimot stusser veldig mye på, er at de sender rundt pengebøsser. Piss meg i øret. Hvorfor skal ikke de som har lyst til å gi penger få gjøre det? Har du ikke lyst til å gi, så sender du den videre. Jeg syns det er respektløst å komme å riste med pengebøssen fremfor ansiktet til sørgende mennesker. Hadde det vært i en kristelig begravelse eller lignende hadde jeg gitt beng, men i en slik tid som dette, hvor hele nasjonen samles, er det feil. 2 Lenke til kommentar
Campus Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Noen andre som synest at minnemarkering med røde roser ( som er i AP sin logo) blir helt feil? Virker som AP prøver å score billige politiske poeng på dette her !!! Ikke halvparten så billig som ditt poeng mot AP, røde blomster er rimelig standard sørgefarge. Ok min feil, men mente at hvite roser var for sorg. Hvite roser som symbol for sorg har jeg ikke hørt om før. Hvite liljer er derimot vanlig å bruke. I øst-asia er vanlig å bruke hvitt som sørgefarge, og ikke sort som er vanlig i vesten. Røde roser er vel mest kjent som symbol på kjærlighet, og det kan vi ikke få for mye av i en stund som denne. Ellers har jeg vært i noen begravelser i det siste, og i kransene og bårebukettene har det vært brukt mange forskjellige farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå