Mr. A Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Spurte ei vennine som er på utøya: "Hva skjer?". Fikk tilbake: "Skytedrama. Gjemmer oss ved vannet" Ikke akkurat betryggende. Bare å håpe at ingen flere blir skadd. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Spurte ei vennine som er på utøya: "Hva skjer?". Fikk tilbake: "Skytedrama. Gjemmer oss ved vannet" Du har fått kontakt med noen der? Da er du heldigere enn meg. :/ Da vet jeg i alle fall at den personen jeg kjenner der er i live. :S Nå bekrefta ho akkurat at det foregår en liten krig med skuddsalver. Ho skal ringe når ho vet noe. Faen altså. Hva skjer? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 "Dette er begynnelsen av det som vil komme", sier reporter på NRK, fikk ikke med meg hvor han fikk det fra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er helt sprøtt. Helt jævlig sprøtt. :| Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Uansett hvem som står bak, så blir de mest sannsynlig ikke straffet. Jeg tipper de kommer seeg unna eller tar selvmord. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen på nrk.no nevnte at noen fra "Helpers of the global Jihad" sa at dette er bare begynnelsen osv. Lenke til kommentar
worseisworser Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Endelig vil det bli gjort noe med Krekar og innvandring Så det er fint at folk blir drept å skadet så lenge det gavner antiinnvandringsaken? SKAM DEG! Sånne som deg gjør meg kvalm. Tenk mer, føl mindre. Les igjen. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Herregud så ekkelt, uskyldige ungdommer på leir??? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 En muslimsk fundamentalist sier nå at det bare er begynnelsen for det som kommer i følge en på NRK. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen på nrk.no nevnte at noen fra "Helpers of the global Jihad" sa at dette er bare begynnelsen osv. Jeg fikk også med meg dette - Men det er enkelt og si dette da man ikke vet om de ulike hendelse har en kobling selv om det meste tyder på det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dette er selvfølgelig trist, men jeg tror dette vil VEKKE mange nordmenn der ute. STEM FRP eller mot den ekstreme høyeresiden! Kom igjen.. dette er en dag man kan utnytte innvandringspolitikken!!!! 4 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Og noen vil legge ned forsvaret. Helt utrolig. Vi trenger ikke bare forsvar for intops. Vi trenger det i vårt eget land. 5 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Håper det går bra med folka på Utøya. Ho skal ringe meg når ho vet noe mer. Så oppdaterer jeg dere. Lenke til kommentar
simenstad97 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Helpers of the global jihad mener de står bak. Personlig har jeg aldri hørt om denne gruppen... Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvordan er det å svømme i land fra Utøya? Er dette noe som den jevne AUF-ungdom lett fikser, eller kan vi forvente ulykker/drukninger i forbindelse med dette? rundt 650meter svømming. fult mulig for folk som har noenlunde god form. jep + Adrinalin gjør del enklere også.. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Uansett hvem som står bak, så blir de mest sannsynlig ikke straffet. Jeg tipper de kommer seeg unna eller tar selvmord. Om de blir tatt bør de få dødstraff. Jeg kan ikke forestille meg noen som vil ha disse tilbake i samfunnet, slik man vanligvis ønsker med straffedømte. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvorfor er det ingen som sier noe om etnisiteten til "politimannen". Kunne gitt litt indikasjoner om hvem som står bak Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg har hardt for å tro at skyteren på Utøya slipper unna. Skal bli interessant å se hva som skjer med han. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kanskje på tide å trekke styrkene hjem og klargjøre for flere angrep? 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Legge til side naturlige reaksjoner? Selvfølgelig avler slike handlinger hat. Det er likevel mulig å tenke før man skriver. Det mest idiotiske man kan gjøre er å rette hatet mot norske muslimer generelt. De er en stor gruppe som synes dette er like trist som alle andre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå