Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spurte ei vennine som er på utøya: "Hva skjer?". Fikk tilbake: "Skytedrama. Gjemmer oss ved vannet"

Du har fått kontakt med noen der? Da er du heldigere enn meg. :/

Da vet jeg i alle fall at den personen jeg kjenner der er i live. :S

Nå bekrefta ho akkurat at det foregår en liten krig med skuddsalver. Ho skal ringe når ho vet noe. Faen altså. Hva skjer?

Lenke til kommentar

Noen på nrk.no nevnte at noen fra "Helpers of the global Jihad" sa at dette er bare begynnelsen osv.

Jeg fikk også med meg dette - Men det er enkelt og si dette da man ikke vet om de ulike hendelse har en kobling selv om det meste tyder på det.

Lenke til kommentar

Hvordan er det å svømme i land fra Utøya? Er dette noe som den jevne AUF-ungdom lett fikser, eller kan vi forvente ulykker/drukninger i forbindelse med dette?

rundt 650meter svømming. fult mulig for folk som har noenlunde god form.

jep + Adrinalin gjør del enklere også..

Lenke til kommentar

Uansett hvem som står bak, så blir de mest sannsynlig ikke straffet. Jeg tipper de kommer seeg unna eller tar selvmord.

Om de blir tatt bør de få dødstraff. Jeg kan ikke forestille meg noen som vil ha disse tilbake i samfunnet, slik man vanligvis ønsker med straffedømte.

Lenke til kommentar

Legge til side naturlige reaksjoner?

Selvfølgelig avler slike handlinger hat.

Det er likevel mulig å tenke før man skriver. Det mest idiotiske man kan gjøre er å rette hatet mot norske muslimer generelt. De er en stor gruppe som synes dette er like trist som alle andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...