Reg2000 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Endelig vil det bli gjort noe med Krekar og innvandring Vi får nå se hvem som står bak først. Det er mer sannsynlig at dette vil føre til økt kontroll og innskrenkede friheter i Norge. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ufattelig hva idiotene på radio får seg til å rapportere. Man rapporterer ikke hva politiet gjør live på radio i en slik situasjon! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Kan folk roe ned quotingen. Dere trenger ikke quote 3-4 stykker når dere bare svarer på 1. Endret 22. juli 2011 av Mr. A 3 Lenke til kommentar
shaker Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dumt å legge ned HV-016. 4 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Legge til side naturlige reaksjoner? Selvfølgelig avler slike handlinger hat. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kjenner jeg blir kvalm... Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Virker nesten som dette er et planlagt angrep på AP og AUF. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Spurte ei vennine som er på utøya: "Hva skjer?". Fikk tilbake: "Skytedrama. Gjemmer oss ved vannet" 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hansoen Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 Endelig vil det bli gjort noe med Krekar og innvandring Så det er fint at folk blir drept å skadet så lenge det gavner antiinnvandringsaken? SKAM DEG! Sånne som deg gjør meg kvalm. 13 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fler enn meg som hørte skyting + sirene i bakgrunnen? Fra NRK1 Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ufattelig hva idiotene på radio får seg til å rapportere. Man rapporterer ikke hva politiet gjør live på radio i en slik situasjon! Hvilken radio kanal? Lenke til kommentar
Populært innlegg Pasi Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 Norge for nordmenn anyone? 11 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Siden det er så få omkomne, noen som tror det kan være en aksjon for å skape hat mot muslimer da? Det verkar ikkje usannsynleg. Er jo heilt klart eit nynazist-miljø i Tigerstaden. Da er det mere sannsynlig at internasjonal jødedom står bak siden de har mere å tjene på hat mot muslimer. Altså sionister da? Ja, man kan kalle dem det, men jeg ser ikke kun på sionisme som problemet siden det er en forholdsvis ny bevegelse, men problemene rundt jødedom er mye eldre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Spurte ei vennine som er på utøya: "Hva skjer?". Fikk tilbake: "Skytedrama. Gjemmer oss ved vannet" Du har fått kontakt med noen der? Da er du heldigere enn meg. :/ Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Endelig vil det bli gjort noe med Krekar og innvandring Jeg har på følelsen av at det er folk som tenker slik du gjør som står bak... 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Endelig vil det bli gjort noe med Krekar og innvandring Så det er fint at folk blir drept å skadet så lenge det gavner antiinnvandringsaken? SKAM DEG! Sånne som deg gjør meg kvalm. Du har en unnskyldning med at du er i sjokk, men fy faen for en elendig konklusjon du drar. Ingen steder står det at han synes det er fint. 1 Lenke til kommentar
worseisworser Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dette bør ikke gå ut over friheten. Om kommer et steg nærmere overvåkningssamfunnet pga. dette blir jeg sint. Frihet > Sikkerhet Er redd for det samme ... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dere som er i Oslo, hva gjør dere? Har de satt opp noen trygge steder, som folk kan evakuere til? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Norge for nordmenn anyone? Norge for alle tilhengere av et fritt fredfullt land. Dere som er i Oslo, hva gjør dere? Har de satt opp noen trygge steder, som folk kan evakuere til? De oppfordres å dra hjem så vidt jeg vet (er ikke i Oslo dog) Endret 22. juli 2011 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Etter dette kommer det nokk til å bli dramatiske forandringer i nordmenns syn på innvandring og poltikken til partier som skal styre landet. Ein skal ikkje la slike ting skje uten at det får konsekvensar! Jeg tror ikke at befolkningen får automatisk lavere intelligens på grunn av dette: http://www.nrk.no/pr...en/3098803.html Så når ein ser at noko ikkje fungerer og at det kjem utrulig mykje dårlig ut av det, og ein vil ha det vekk eller forandre på systemet, er folk dumme? Vil heller meine at dei som ikkje vil ha forandring er dei som ikkje har mykje oppi topplokket. Men det er ingen ting som peker i retning av at FrP er partiet som vil redde oss fra terror-aksjoner.. Det er ikke bare islamister som kan tenkes å stå bak disse bombene her! Islamister og muslimer generelt vil jo TAPE på dette... Dessuten er det ikke politikken det er noe galt med, men det er gjerningsmennene!! Gjerningsmennene kan være hvem som helst, og det er dem man skal ta... Eg har ikkje nevnt FRP. Det er nokk ganske stor sikkerheit at det er muslimske terroristar fordi dei har vert veldig aktive den siste tida. Vel... Men de eneste som i virkeligheten tjener på dette, det er rasister, og partier og grupper som er fremmedfientelige... Hva slags grunn skulle norske muslimer hatt? Hva ville de oppnådd med dette? Det vil jo bare gjøre alt mye verre dersom det viser seg at det faktisk er muslimer som står bak: De har ikke noe å tjene på dette!!! Bare masse å tape!! Å spre frykt for å fremme deira sak. Få heim igjenn troppar, få slutt på yttringfriheten osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå