Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Noen som vet hva siden hans heter(manifestet)?

 

Men veldig skuffet.

Er det no rart i at det er krig i verden når personer med utenlandsk oprinnelse blir banket opp fordi man "trur" at noen i dems religion gjorde det.

 

Har også på følselsen at det skjer en bombing nr. 2/noen blir skutt ved tinghuset i oslo.

Bombing= Han er et ondt "geni", "genier" har planer.

Skyting= Hevntokt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper han må stå i det fenglsingsmøtet i fangedrakt, håndjern og fotlenker, slik at ABB ikke får stått der som den helten han selv tror han er.

 

Hadde vært kult om ingen møtte opp ved tingretten, han forventer nok store folkemengder når han ankommer. Politiet tror det vil bli lynsjestemning ved lokalene, det er nok akkurat hva ABB ønsker seg, da får han verifisert oppmerksomheten rundt hans egen person og ideologi.

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

Jeg håper han må stå i det fenglsingsmøtet i fangedrakt, håndjern og fotlenker, slik at ABB ikke får stått der som den helten han selv tror han er.

 

Tro det eller ei.

Men han er en helt (for de som foretrekker det(veldig få fra verden over) )

Han har opnådd det han vill, bli husket i de store historiebøkene

Lenke til kommentar

Jeg håper han må stå i det fenglsingsmøtet i fangedrakt, håndjern og fotlenker, slik at ABB ikke får stått der som den helten han selv tror han er.

 

Hadde vært kult om ingen møtte opp ved tingretten, han forventer nok store folkemengder når han ankommer. Politiet tror det vil bli lynsjestemning ved lokalene, det er nok akkurat hva ABB ønsker seg, da får han verifisert oppmerksomheten rundt hans egen person og ideologi.

 

Jeg håper faktisk at det møter mengder av mennesker - men at de gjør som mot Myrdal i Brummundalen. Stiller seg opp med ryggen mot Tinghuset. Det ville være en symbolsk markering i tråd med hvordan vi i Norge har håndtert ekstremister før.

Lenke til kommentar

Jeg håper han må stå i det fenglsingsmøtet i fangedrakt, håndjern og fotlenker, slik at ABB ikke får stått der som den helten han selv tror han er.

 

Hadde vært kult om ingen møtte opp ved tingretten, han forventer nok store folkemengder når han ankommer. Politiet tror det vil bli lynsjestemning ved lokalene, det er nok akkurat hva ABB ønsker seg, da får han verifisert oppmerksomheten rundt hans egen person og ideologi.

Anders vil nok bruke å uniform under fengslingsmøte.

Lenke til kommentar

Antall døde på Utøya skal plutselig nedjusteres. Har politiet rett og slett konkludert med at alle savnede er døde?

 

Da vil vel tallet oppjusteres?

 

Jeg håper han må stå i det fenglsingsmøtet i fangedrakt, håndjern og fotlenker, slik at ABB ikke får stått der som den helten han selv tror han er.

 

Hadde vært kult om ingen møtte opp ved tingretten, han forventer nok store folkemengder når han ankommer. Politiet tror det vil bli lynsjestemning ved lokalene, det er nok akkurat hva ABB ønsker seg, da får han verifisert oppmerksomheten rundt hans egen person og ideologi.

 

Jeg håper faktisk at det møter mengder av mennesker - men at de gjør som mot Myrdal i Brummundalen. Stiller seg opp med ryggen mot Tinghuset. Det ville være en symbolsk markering i tråd med hvordan vi i Norge har håndtert ekstremister før.

 

Ja, eller dette. Abb vil vel bli transportert inn uten at offentligheten ser det uansett?

Lenke til kommentar

Antall døde på Utøya skal plutselig nedjusteres. Har politiet rett og slett konkludert med at alle savnede er døde?

 

Da vil vel tallet oppjusteres?

 

Ja, det er ikke logisk, de som er savnet er ikke funnet ennå, og når de vil bli funnet vil tallet bli høyere.

 

Så hvorfor skal de nedjustere tallet?

Lenke til kommentar

Jeg for min del frykter ikke først og fremst hevntokt fra pårørende eller annen oppriktig sørgene, men heller fra individer fra den samme politiske plattformen som ABB selv

 

Derfor er det utrolig viktig å beskytte ABB mot attentat.

 

ABB's vil være/er skadelig for ytre-høyre, og med tanke på all ideologien som vil bli brettet ut og debattert under en langvarig rettsak (inkludert evt. anker osv.) så er det nok noen fra det miljøet som kan foretrekke at mannen dør raskt og blir gravlagt. I tillegg kan et slikt attetntat skjules under dekke av å være hevn mot selve ugjerningen som ABB begikk, og dermed lite/mindre stigmatiserene for en evt. pågrepet attettatmann.

 

Så sikkerhet rundt ABB må for all del ikke undervurderes.

Lenke til kommentar

Å la ABB stille i uniform etter eget ønske vil være feil. Jeg vil bli provosert over å se han i en uniform han selv har valgt og fått lov å stille i. Det vil gjøre at han får et større ego og selvfølelsen av hva han har oppnådd vil bli forsterket, i sitt hode vil han oppfatte seg selv som en konge. Det er et vellkjent fenomen at iført uniform får mange en maktfølelse og sterkere selvtillit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...