Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Ikke at det har noe med tema å gjøre, men hvorfor i alle dager skal Adolf Hitler regnes som venstreorientert på bakgrunn av økonomisk politikk, når det er hans sosiale konservatisme, hans autoritære styre, hans nasjonalisme og hans politisk udefinerbare hat mot jøder, homofile, sigøynere og slavere som er under kritikk?

 

Man kan like gjerne kalle Josef Stalin høyreorientert fordi han var motstander av homofili.

Endret av Simon Aldra
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Ved å slakte de som tillater at muslimer kommer inn i Europa, så prøver han å ta problemet ved roten. Uansett hvor mange muslimer han tar livet av, så fortsetter innvandringen. Utrydder han alle innvandringsliberale, så har han en tro på at innvandringen begrenses.

Lenke til kommentar

Hadde han drept et stort antall muslimer og mørkhudede ville han nok høstet jubel fra andre høyreekstreme og nasjonalister. Men dette er uforståelig for dem. Han ville nok ta problemet ved roten, unge AP-velgere og politikere som nå og i framtiden kommer til å fortsette importeringen av muslimer. Han regnet det vel som umulig å ta alle som kommer til landet så det er enklere å fjerne de som tar dem inn i landet.

 

Logikken hans kobles jo selvfølgelig ut siden han såklart ikke kunne utrydde en hver AUFer eller sympatisør. Det eneste han oppnådde er at AUF, AP, det muslimske miljøet osv. bare får økt støtte.

Lenke til kommentar

Dessuten er han dårlig reklame for lacoste

 

Drepe sitt eget folk har så langt reservert for venstre ekstremistre, Stalin, Hitler og Mao

 

Om jeg må lese at "nasjonalsosialisme er VENSTREVRIDD fordi det har SOSIALISME i seg" en jævla gang til så kommer jeg til å prosjektilspy.

Endret av Lilac1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ved å slakte de som tillater at muslimer kommer inn i Europa, så prøver han å ta problemet ved roten. Uansett hvor mange muslimer han tar livet av, så fortsetter innvandringen. Utrydder han alle innvandringsliberale, så har han en tro på at innvandringen begrenses.

 

Sant nok. Leste akkurat dette, også:

 

"DO NOT for the love of God aim your rage and frustration at Muslims. Muslim or Paki

bashing is a sure way to hurt our cause as this is what the cultural Marxist elites WANT

you to do. They want you to waste your efforts on fighting Muslims and they will do

anything to prevent you from aiming your efforts at them. They want the indigenous

Europeans to busy fighting Muslims as that will guarantee their positions. We will never

have a chance at overthrowing the cultural Marxist if we waste our energy and efforts on

fighting Muslims.

 

This can easily be illustrated:

 

When the pipe in your bathroom springs a leak and the water is flooding the room, what

do you do? It’s not very complicated, after all. You go for the source of the problem, the

leak itself! You DON’T mop up until after you have fixed the actual leak. Needless to say,

our regime is the leak (all category A, B and C traitors), the Muslims are the water.

As such, ALL our efforts must be aimed at category A and B traitors with very few

exceptions.

The ONLY exceptions should be sabotage attacks aimed at infrastructure (to

cripple/weaken the economy of our regime) and effectuate certain devastating strategic

attacks during the Muslim Eid celebration - later in phase 1 and 2, in order to radicalise

and manipulate the Muslim forces. The Muslim husbands, uncles, brothers and nephews

will go absolutely nuts which will result in devastating Jihadi frenzies, substantially

contributing to weaken our regimes further and at the same time create more recruits for

our resistance movements. Muslims are our absolutely best recruitment tools. They act

as indirect recruiters by using rape, assault, robbery, arson and murder, forcing their

victims and their closest relatives/friends out of their coma."

 

edit: Glemte halvparten (har dette blitt postet før?)

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

This can easily be illustrated:

 

When the pipe in your bathroom springs a leak and the water is flooding the room, what

do you do? It’s not very complicated, after all. You go for the source of the problem, the

leak itself! You DON’T mop up until after you have fixed the actual leak. Needless to say,

Hm. Så det er altså det politiske systemet som huser noe annet enn marxisme og sosialisme som er problemet. Da har vi ikke noe annet valg, da, enn å begynne å skyte FrP-folk for å bevare fedrelandet.

 

..eller misforsto jeg nå..

Lenke til kommentar

This can easily be illustrated:

 

When the pipe in your bathroom springs a leak and the water is flooding the room, what

do you do? It's not very complicated, after all. You go for the source of the problem, the

leak itself! You DON'T mop up until after you have fixed the actual leak. Needless to say,

Hm. Så det er altså det politiske systemet som huser noe annet enn marxisme og sosialisme som er problemet. Da har vi ikke noe annet valg, da, enn å begynne å skyte FrP-folk for å bevare fedrelandet.

 

..eller misforsto jeg nå..

Forsiktig med hva du skriver, er lett over å tråkke over en viss grense. Vi i FpU er minst like redd og rystet over det som har skjedd, er trossalt snakk om våres politiske kollegaer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

This can easily be illustrated:

 

When the pipe in your bathroom springs a leak and the water is flooding the room, what

do you do? It's not very complicated, after all. You go for the source of the problem, the

leak itself! You DON'T mop up until after you have fixed the actual leak. Needless to say,

Hm. Så det er altså det politiske systemet som huser noe annet enn marxisme og sosialisme som er problemet. Da har vi ikke noe annet valg, da, enn å begynne å skyte FrP-folk for å bevare fedrelandet.

 

..eller misforsto jeg nå..

Forsiktig med hva du skriver, er lett over å tråkke over en viss grense. Vi i FpU er minst like redd og rystet over det som har skjedd, er trossalt snakk om våres politiske kollegaer!

 

Helt enig. Dette er jo noe alle politiske partier synes er forfærdelig, og jeg vet dette er noe man ville sett på som like grusomt uansett om det var Rød Ungdom eller FpU som hadde blitt rammet.

 

I alt det triste, er det flott å se at norske politikere står sammen. Det er noe man så alt for sjelden får se til vanlig, og det er synd at det må terrorisme til for at man skal få se det i offentligheten.

Lenke til kommentar

Leser i manifestet. Og dette er interessant i forhold til pågripelsen:

 

"However, if you for various reasons do decide to follow your orders and contribute to

hunt down and stop any Justiciar Knight, they will assume that you have hostile

intentions and act accordingly. They will not allow you to put the operation at risk.

 

Know that in this critical and vulnerable phase of our armed resistance, we do not have

the luxury of acting in a flexible manner. We are forced to act effectively, mercilessly and

without hesitation. The outcome of any confrontation will be death, either to you or to

the Justiciar Knight."

 

Samtidig skriver han bare noen sider tidligere et langt eksempel på hva man skal si i en eventuell rettsak. Det finnes sikkert flere selvmotsigelser. Interessant er det også at han flere steder henviser til at man skal oppgi boka hans som kilde. Det sier virkelig hvor mye han tror på sin sak.

 

Må bare legg til en ting til, det er bare så vannvittig absurd:

 

"It’s important to keep in mind that the future European “Nuremberg trials” which will be

held when the European cultural conservatives reassert control of their territories has the

potential to be a very bloody process. The cultural Marxists/pro-Multiculturalists will not

be “lightly treated”."

 

Dette blir uten tvil norges mest omfattende og mest spesielle rettsak i historien.

Endret av Hyperio
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er selvsagt for tidlig å begynne å tenke på eller snakke om slikt, men midt oppi alt dette - med all den informasjonen vi hele tiden fores med fra politiet, vitner, manifestet, osv. - så greier jeg ikke å la være å tenke på når filmen kommer. Det vil jo nødvendigvis måtte gå en god, god stund før noe slikt realiseres, ettersom saken så er grusom, rettsaken sannsyntligvis ikke kommer til å være ferdig før tidligst om et par år tipper jeg, og alt det grusomme det vil bringe tilbake for ofre og pårørende. Men så stor sak som dette er, det vil jo for alltid stå i historien som noe av det aller verste som har hendt landet vårt noen gang, og så mye nøyaktig informasjon man sitter på i form av blant annet manifestet som i stor grad skildrer store deler av livet til gjerningsmannen og detaljert alt av planer samt masse annet, i tillegg til utrolig nøyaktige tidslinjer og vitneskildringer som forteller hva og hvordan ting har skjedd. Alt tatt i betraktning så er det jo ingen tvil om at vi en gang i fremtiden, selvfølgelig langt frem i tid nå (virker jo egentlig utenkelig å nevne det nå), kommer til å se minst én filmatisering av denne grusomme dagen. Neppe godt for de som er nært påvirket av dette å tenke på nå, men alle store hendelser - uansett hvor grusomme de har vært - ender opp på lerretet til slutt, men i denne saken kan jeg tenke meg at det vil ta en god del år før noe slikt blir realisert med tanke på ofrene, overlevende og pårørende i et lite land.

 

Er vel neppe imot den PR-kåte morderen heller, for så vidt ...

Lenke til kommentar
http://trafikanten.no/no/trafikkflyt/Avvik/?devId=12735

 

Det vil bli full stans i kollektivtransporten i Oslo kl 1200 den 25/07-2011

 

Mandag klokken 12 skal det holdes ett minutts nasjonal stillhet etter terrorangrepene på Utøya og Regjeringskvartalet. All kollektivtransport vil bli stående stille i 1 minutt

høres ikke serlig lurt ut, om en buss stopper rett rundt en sving, mitt i et lyskryss osv så kan det få alvorlige følger, i verstefall enda flere drepte.
Lenke til kommentar

Det er selvsagt for tidlig å begynne å tenke på eller snakke om slikt, men midt oppi alt dette - med all den informasjonen vi hele tiden fores med fra politiet, vitner, manifestet, osv. - så greier jeg ikke å la være å tenke på når filmen kommer.

 

Dette var også noe av det første jeg tenkte da jeg skumleste logg-delen av manifestet hans i går. Dette blir det film av.

 

EDIT:

Ville ramme Gro på Utøya."Anders Behring Breivik hadde planer å komme til Utøya mens Gro Harlem Brundtland var på besøk fredag, men hevder i avhør at han ble forsinket."

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...