Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å svømme i land fra Utøya? Er dette noe som den jevne AUF-ungdom lett fikser, eller kan vi forvente ulykker/drukninger i forbindelse med dette?

Google maps sier rundt en halv km. Kaldt vann og klær i tillegg.. Jeg tør ikke tenke mer på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det er så få omkomne, noen som tror det kan være en aksjon for å skape hat mot muslimer da?

Kan være iscenesatt av regjeringen, for å få mer sensurstøtte, og mer oppslutning om regjeringen, som nå kan framstå som handlekraftig.

Du tuller nå? Sette så mange uskyldige liv i fare!? Tror du er mer gæren en han som sprengte bomben

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Etter dette kommer det nokk til å bli dramatiske forandringer i nordmenns syn på innvandring og poltikken til partier som skal styre landet. Ein skal ikkje la slike ting skje uten at det får konsekvensar!

Jeg tror ikke at befolkningen får automatisk lavere intelligens på grunn av dette:

http://www.nrk.no/pr...en/3098803.html

Så når ein ser at noko ikkje fungerer og at det kjem utrulig mykje dårlig ut av det, og ein vil ha det vekk eller forandre på systemet, er folk dumme? Vil heller meine at dei som ikkje vil ha forandring er dei som ikkje har mykje oppi topplokket.

Men det er ingen ting som peker i retning av at FrP er partiet som vil redde oss fra terror-aksjoner..

Det er ikke bare islamister som kan tenkes å stå bak disse bombene her! Islamister og muslimer generelt vil jo TAPE på dette...

Dessuten er det ikke politikken det er noe galt med, men det er gjerningsmennene!! Gjerningsmennene kan være hvem som helst, og det er dem man skal ta...

Eg har ikkje nevnt FRP. Det er nok ganske stor sikkerheit at det er muslimske terroristar fordi dei har vert veldig aktive den siste tida.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Jeg hadde ærlig trodd noe slikt som dette skulle skje i Danmark før det skjedde i Norge.

uansett, er vel bare å gratulere FrP med valgseier nå, dessverre :(

Hehe... man kan jo tro at de ligger godt an, etter dette.. Men det å stemme Frp hjelper oss ikke en dritt...

Privatskoler, private sykehus, private ditt og private datt, og rasisme, vil ikke bidra med et bedre samfunn..

Lenke til kommentar

De har gått LANGT over grensen ved å angripe ungdommene på Utøya!

De gikk over grensa ved å detonere bomben, men det som skjer på Utøya tar kaka.

Trenger ikke være noen sammenheng.

Det virker nå litt for utrolig med to slike hendelser på samme dag.

Det kan hende (dog kanskje mindre sannsynlig enn det motsatte) at det bare er en opportunist som har benyttet muligheten som oppstod av kaoset.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

..men dette har jeg jo allerede innrømmet; jeg har gitt opp. Jeg orker ikke mer, fra tidligere:

Nei, nå er det nok. Hvorfor slipper vi dem inn? Hvorfor slapp vi dem inn? Hvem var det som egentlig slapp dem inn? Og sånn forresten; hvorfor er vi med i EØS igjen? Det er tiggere og kriminelle overalt! Jeg vil ha alle ut. Ut med alt sammen. Ja, faktisk; alle over én kam. .... Fordi jeg oooorker ikke mer. Selv de som har bodd her i 10 år må ut. Ut. Uuut. Uuuut!

de hater oss, og de hater godene våre og systemet vårt.

En relatert merkelig ting er at i et scenario der land A og land B er i krig vil selvfølgelig ingen av partene slippe mennesker fra respektive motpart inn i sitt land. Og videre, selv om Norge ikke "anser" seg selv for å være i krig med <whatever>, bør Norge _ikke_ slippe inn mennesker fra <whatever> når mennesker fra <whatever> selv anser Norge for å være i krig med <whatever>.

..hvorfor gjør vi dette? Det er jo helt høl i hue! Begge parter trenger jo for faen ikke synes at dem er i krig ....for at det faktisk skal være en krig! I utgangspunktet er jo krig uenighet -- i seg selv! ...*sigh*...

‎..og, nå har ikke jeg studert historie o.s.v. så nøye, men etter hva jeg har forstått så er det vanlig at mennesker fra land B sendes ut av land A så fort det oppstår en krig mellom A og B.

vet du hva her kommer en tvist! jeg hater deg faktisk ikkee! men jeg hater din tankegang! tygg litt på den! ikke slå alle over en kam, du ser ikke muslimene skrike at alle nordmenn er rassister bare forde det er du og andre som skriker om muslimene...

og dessuten er IKKE MUSLIM SYNONYM MED TERRORIST!

Endret av Simon Aldra
Sitatrot ryddet i.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan er det å svømme i land fra Utøya? Er dette noe som den jevne AUF-ungdom lett fikser, eller kan vi forvente ulykker/drukninger i forbindelse med dette?

Google maps sier rundt en halv km. Kaldt vann og klær i tillegg.. Jeg tør ikke tenke mer på det.

En halv kilometer er meget langt å svømme i kaldt vann, og påkledd, som du sier.

Lenke til kommentar

Noen som har tenkt at dette kan være sionister da?

Sannsynlig det også. Mossad er kjent for terror angrep i Norge.

La oss benytte muligheten til å innføre en "Norge for Nordmenn" paragraf og sende hjem samtlige fremmedetniske elemter som kom til landet etter 2. verdenskrig. Hadde ikke Norge ført en slik globalistisk politikk, hadde dette aldri skjedd.

Uansett, forbered dere på massiv overvåkning og noe ala "the patriot act" fremover.

På tide at det kommer et ekte nasjonalistisk parti på banen! (ikke grilldress opposisjon som FRP)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Siden det er så få omkomne, noen som tror det kan være en aksjon for å skape hat mot muslimer da?

Kan være iscenesatt av regjeringen, for å få mer sensurstøtte, og mer oppslutning om regjeringen, som nå kan framstå som handlekraftig.

Same konspirasjonteoriar som etter 9/11 faktisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...