Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tro vi får vite mer senere. Det er jo ingen som kan stoppe en terrorist på Utøya, han kan jo skyte så mange han vil.

Så ett politihelikopter rettning utøya for ett par minutter siden...

Men det er jo lenge siden det ble meldt om skyting. Nå sier de minst fem skutt på Utøya.

Fy faen.

Lenke til kommentar

Jeje. Da kommer vel politiet og banker på døra i nær framtid om man skriver for mye tull på diskusjon.no, eller laster ned filmer. Gavepakke til de som ønsker strengere sensur.

Takk til de som sender Norge i krig med religiøse. Blir ikke kvitt en infeksjon uten at alle bakteriene er drept. Da vokser de seg bare sterkere. Mohyeldeen Mohammad fikk jo helt rett i det han sa. :(

Lenke til kommentar

Etter dette kommer det nokk til å bli dramatiske forandringer i nordmenns syn på innvandring og poltikken til partier som skal styre landet. Ein skal ikkje la slike ting skje uten at det får konsekvensar!

Jeg tror ikke at befolkningen får automatisk lavere intelligens på grunn av dette:

http://www.nrk.no/pr...en/3098803.html

Så når ein ser at noko ikkje fungerer og at det kjem utrulig mykje dårlig ut av det, og ein vil ha det vekk eller forandre på systemet, er folk dumme? Vil heller meine at dei som ikkje vil ha forandring er dei som ikkje har mykje oppi topplokket.

Men det er ingen ting som peker i retning av at FrP er partiet som vil redde oss fra terror-aksjoner..

Det er ikke bare islamister som kan tenkes å stå bak disse bombene her! Islamister og muslimer generelt vil jo TAPE på dette...

Dessuten er det ikke politikken det er noe galt med, men det er gjerningsmennene!! Gjerningsmennene kan være hvem som helst, og det er dem man skal ta...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helt grusomt med Utøya! Hva slags kobling har dette med angrepet i Oslo? Er de ute etter å ta både nåværende og kommende regjeringsrepresentanter?

Kan jo tyde på at de har lett etter statsministeren, da han ofte pleier å være der under AUF's sommerleir.

Lenke til kommentar

Nå er det nok. Nå vil jeg ha alle ut. Ja, jeg innrømmer at jeg nå ønsker å dra alle over én kam; selv de som har bodd her i 10 år eller hva-som-helst. Hvorfor? Fordi jeg orker ikke mer. Jeg orker ikke mer. Vi prøvde, men det fungerte ganske enkelt ikke, og nå er det nok.

Skal vi alle flytte til Sverige pga en bombe? :dontgetit:

Nei, vi (nordmenn) blir her, mens innvandrere o.l., alt sammen, sendes tilbake til landene de kom fra.

utdyp o.l. ere du snill... jeg er halvt norsk mor siden og halvt tyrkisk far siden, skal du kutte meg i 2 deler å sende den ene dele til tyrkia da eller blir det som under krigen at jeg bare blir gasset så inn i vedovnen?

Du bør sendes til Tyrkia da du rimelig åpenbart, basert på språket, ikke er oppvokst i Norge; du er ikke reellt Norsk.

HAHA drit deg ut mer er du snill... jeg het faktisk espeen andreas gulliksen før jeg tok mitt fars etternavn er født på aker å bodde de 10 første årene av mitt liv på tveita dessuten er jeg vokst opp i norsk kultur da jeg ikke hadde kontakt med min far før 20 års alderen. så du skulle ekansje holdt smella i dette tilfellet.. men skjønner at du bare liker å egle opp tin. for øvrig når det kommer til språk skrift etc så kan jeg fortelle deg at jeg sliter fælt med dysleksi så jeg ser på det som at vist du skjønner hva jeg mener så er målet nådd! elleres ha en fin dag du!

ps: kansje du skulle blitt sendt vekk er jo sånt som deg som fucker opp verden med ditt hat! du og ekstremistene! ja brune som hvite! DUST! :)

Hvis du vet hvem du er hvorfor spurte du meg?

jeg ville bare at du skulle vise deg som rasisten du er jeg! :) mål oppnådd.. takk til deg!

..men dette har jeg jo allerede innrømmet; jeg har gitt opp. Jeg orker ikke mer, fra tidligere:

Nei, nå er det nok. Hvorfor slipper vi dem inn? Hvorfor slapp vi dem inn? Hvem var det som egentlig slapp dem inn? Og sånn forresten; hvorfor er vi med i EØS igjen? Det er tiggere og kriminelle overalt! Jeg vil ha alle ut. Ut med alt sammen. Ja, faktisk; alle over én kam. .... Fordi jeg oooorker ikke mer. Selv de som har bodd her i 10 år må ut. Ut. Uuut. Uuuut!

de hater oss, og de hater godene våre og systemet vårt.

En relatert merkelig ting er at i et scenario der land A og land B er i krig vil selvfølgelig ingen av partene slippe mennesker fra respektive motpart inn i sitt land. Og videre, selv om Norge ikke "anser" seg selv for å være i krig med <whatever>, bør Norge _ikke_ slippe inn mennesker fra <whatever> når mennesker fra <whatever> selv anser Norge for å være i krig med <whatever>.

..hvorfor gjør vi dette? Det er jo helt høl i hue! Begge parter trenger jo for faen ikke synes at dem er i krig ....for at det faktisk skal være en krig! I utgangspunktet er jo krig uenighet -- i seg selv! ...*sigh*...

‎..og, nå har ikke jeg studert historie o.s.v. så nøye, men etter hva jeg har forstått så er det vanlig at mennesker fra land B sendes ut av land A så fort det oppstår en krig mellom A og B.

Endret av worseisworser
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et koordinert terrorangrep på Norsk jord. Dette er noe de fleste av oss må ha sett komme.

Jeg ser det er mange som slenger ut påstander om at det er muslimer som står bak, og peker mot utvisning som en mulig reaksjon. Sannheten er jo selvfølgelig, som nevnt tidligere, at ingen av oss har noen formening om å kunne dømme et helt folkeslag slik.

Endog er den eneste logiske slutningen at det militante muslimer som står bak, sett i forhold til vårt engasjement i midtøsten.

Hvis så er tilfelle, at det er islamister som står bak, hva får dere som skriker etter utvisning til å tro at dette ikke er spesialister som har kommet inn i landet, og oppholdt seg her, ubemerket?

Er det fordi en slik organisasjon ikke kunne ha svevd helt under radaren, at de måtte ha hjelpere som er mer eller mindre integrerte deler av dette samfunnet?

Sannheten er at selv om vi hadde sendt alle innvandrere ut av landet, ville ikke dette løst noe. Våre grenser er fortsatt lette å krysse, Våre systemer for å lokalisere mennesker som lever her på ulovlig grunnlag for dårlige, og vår naivitet fortsatt grenseløs.

På tide at Norge våkner fra sin slumring og ser virkeligheten som det den er, Hard, utilgivende og hjerteløs,

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Jeg tror vi vil komme styrket og samlet ut av dette angrepet. Holdningen om at det ikke kommer til å skje noe i Norge er borte, og det er en bra ting.

Lenke til kommentar

Helt grusomt med Utøya! Hva slags kobling har dette med angrepet i Oslo? Er de ute etter å ta både nåværende og kommende regjeringsrepresentanter?

Kan jo tyde på at de har lett etter statsministeren, da han ofte pleier å være der under AUF's sommerleir.

Mine kilder sier at Jens skulle tale der i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...