Niks Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Utøya er faen meg ikke svær heller. De er nærmest fritt vil der!! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 noen som vet det er gjort tiltak ved slottet? Dette er ikke bekreftet, men antar at de også har økt sikkerheten kraftig... Det er tross alt forsvaret som vokter det, tipper vaktene står med skarpt der nå. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 kan noen få opp en tråd som utelukkende har informasjon? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Vil tro vi får vite mer senere. Det er jo ingen som kan stoppe en terrorist på Utøya, han kan jo skyte så mange han vil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 La oss ikke glemme at 99,9% av muslimene i Norge synes at dette er noe dritt. Folk som prøver å late som at dette er en gledens dag for norske muslimer gjør meg kvalm. Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Den alvorligste virkningen av dette vil være i folks holdninger til hverandre, spesielt i mistenksomhet og diskriminering basert på etnisk og religiøs tilhørighet. Kanskje gjerningsmennene ønsket dette. Vi som "står sammen" her, står vel også sammen om å prøve å begrense mistenksomheten og diskrimineringen? 9 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er det sikkerhetstiltak i noen andre byer i Norge nå? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg hadde ærlig trodd noe slikt som dette skulle skje i Danmark før det skjedde i Norge. uansett, er vel bare å gratulere FrP med valgseier nå, dessverre 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 kan en moderator være så snill å gi enkelte som poster ekstremt usaklige og nærmest støtende innlegg rundt skyldige i angrepet en liten sommerferie? Greit nok at vi har ytringsfrihet her til lands men slike utbrudd er respektløst ovenfor alle involvert i denne hendelsen 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg baran Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 Nå er det nok. Nå vil jeg ha alle ut. Ja, jeg innrømmer at jeg nå ønsker å dra alle over én kam; selv de som har bodd her i 10 år eller hva-som-helst. Hvorfor? Fordi jeg orker ikke mer. Jeg orker ikke mer. Vi prøvde, men det fungerte ganske enkelt ikke, og nå er det nok. Skal vi alle flytte til Sverige pga en bombe? Nei, vi (nordmenn) blir her, mens innvandrere o.l., alt sammen, sendes tilbake til landene de kom fra. utdyp o.l. ere du snill... jeg er halvt norsk mor siden og halvt tyrkisk far siden, skal du kutte meg i 2 deler å sende den ene dele til tyrkia da eller blir det som under krigen at jeg bare blir gasset så inn i vedovnen? Du bør sendes til Tyrkia da du rimelig åpenbart, basert på språket, ikke er oppvokst i Norge; du er ikke reellt Norsk. HAHA drit deg ut mer er du snill... jeg het faktisk espeen andreas gulliksen før jeg tok mitt fars etternavn er født på aker å bodde de 10 første årene av mitt liv på tveita dessuten er jeg vokst opp i norsk kultur da jeg ikke hadde kontakt med min far før 20 års alderen. så du skulle ekansje holdt smella i dette tilfellet.. men skjønner at du bare liker å egle opp tin. for øvrig når det kommer til språk skrift etc så kan jeg fortelle deg at jeg sliter fælt med dysleksi så jeg ser på det som at vist du skjønner hva jeg mener så er målet nådd! elleres ha en fin dag du! ps: kansje du skulle blitt sendt vekk er jo sånt som deg som fucker opp verden med ditt hat! du og ekstremistene! ja brune som hvite! DUST! Hvis du vet hvem du er hvorfor spurte du meg? jeg ville bare at du skulle vise deg som rasisten du er jeg! mål oppnådd.. takk til deg! 11 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 noen som vet det er gjort tiltak ved slottet? Dette er ikke bekreftet, men antar at de også har økt sikkerheten kraftig... Det er tross alt forsvaret som vokter det, tipper vaktene står med skarpt der nå. Vi får håpe Garden ikke gjemmer seg under senga og hopper over gjerdet da. Uvirkelig. 5 Lenke til kommentar
opar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 De har gått LANGT over grensen ved å angripe ungdommene på Utøya! De gikk over grensa ved å detonere bomben, men det som skjer på Utøya tar kaka. 1 Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 De har gått LANGT over grensen ved å angripe ungdommene på Utøya! De gikk over grensa ved å detonere bomben, men det som skjer på Utøya tar kaka. Trenger ikke være noen sammenheng. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 De har funnet den skyldige bombemannen, her er et overvåkningsbilde tatt like før eksplosjonen: Ja, der har vi garantert den skyldige Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg gråter for landet vårt nå. Kan ikke tro dette er sant Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Helt grusomt med Utøya! Hva slags kobling har dette med angrepet i Oslo? Er de ute etter å ta både nåværende og kommende regjeringsrepresentanter? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Begynner å ligne på noen (eller en person) som er ute etter å ta Arbeiderpartiet Først sprengt bomben i sentrum, og dertter dratt til Utøya for å kverke Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Han er norsk. Javel. Jepp. Nei, de bør kastes ut uavhengig av religion også, egentlig. Bryter du norsk lov skal du dømmes av norsk rett. For så å slippes ut igjen (i Norge) etter 5 år. Rinse repeat. Det er jo verdt det? "A republic, not of men, but of laws." - John Adams 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Vil tro vi får vite mer senere. Det er jo ingen som kan stoppe en terrorist på Utøya, han kan jo skyte så mange han vil. Så ett politihelikopter rettning utøya for ett par minutter siden... Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 De har gått LANGT over grensen ved å angripe ungdommene på Utøya! De gikk over grensa ved å detonere bomben, men det som skjer på Utøya tar kaka. Trenger ikke være noen sammenheng. Det virker nå litt for utrolig med to slike hendelser på samme dag. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå