Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser der har begynt en heksejakt på FRP

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080719

 

 

Det trasige er at disse som lover mere demokrati i fremtiden også bruker ordene:

 

Kampen skal fortsette......

 

Vi skal nedkjempe disse....

 

Synes ikke dette tegner ett godt bilde for fremtiden desverre, retorikken vil bli hardere, de som stiller spørsmål vedrørende innvandring blir enda mere marginaliserte og beskyld for det meste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men Norge dømmer folk etter hvem de er ikke hvem de var. Så jeg tviler litt på at han får forvaring. 20 år med reflektering rundt noe galt man har gjort gjør nok sitt med de fleste.

 

Det var til Zeph.

 

Dette virker jo ikke akkurat som en rasjonell mann, at han ikke vurderes som en fare for samfunnet også om 20 år finner jeg lite sannsynlig. Uansett hvor lang tid han har fått på seg til å reflektere.

 

AtW

 

Jeg skal selvfølgelig være forsiktig med å leke psykolog her. Men hvor mange er det som har sittet mer enn 20 år her i landet? Det tallet er ikke høyt, og Breivik er 100 ganger sykere enn de som "bare" har drept 1 menneske med kaldt blod.

 

 

Det er ikke mange som har sittet lengre enn 20 år, men ingen har gjort noen i nærheten av dette. Selvfølgelig kan ingen spå framtiden, men jeg ville bli ovverasket om han ikke regnes som en fare for samfunnet også om 20 år.

 

AtW

 

Beklager wall-formateringen, broken FF

men det er mange her inne som sitter trygt bak tastaturet sitt og vurderer ting retrospektivt,[/Quote]  Hele poenget med et forum? Si sine meninger.  Alle vet at det ikke kommer til å endre noe.   Sånn vil det alltid være, en bil kjørte utfor brygga og politiet som kom hoppet ikke ut enda bilens bakende sto opp av vannet.  2 døde, mens de ventet på brannvesnet.  Jeg må få lov til å mene her inne at de to som har dykking på opptaket på politiskolen kunne ha knutt et tau i seg selv og hoppet uti og prøvd iallefall.  Eneste de ville ha hatt å tape er en kald dusj.  Foreldrene gråt og forstod ikke hvorfor ingen hoppa, ikke en gang politiet.   Jeg ville ha hoppet om jeg var der og jeg synes de burde ha gjort det og jeg må få kunne skrive det.  ------------ Hadde det vært i indre sugustandal i voggå-nordvær hadde de to i politiet som har ansvar for de 234 kommunene rundt alene måtte ha gått inn.  Bare pga det var i en stor by kunne man vente på Delta?  I nokas skøt politiet lenge på ranerene med revolver mot AG3 , delta var på et fly.

 

Du kan jo gjerne si dine meninger, men folk står jo like fullt fritt til å mene at dine vurderinger om å "gå ned med skipet" som "kaptein" er tålige og enkle å komme med når man sitter i hjemmets lune ro, når realiteten er at så godt som alle, og sannsynligvis du også, ville løpt for livet.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synes ikke dette tegner ett godt bilde for fremtiden desverre, retorikken vil bli hardere, de som stiller spørsmål vedrørende innvandring blir enda mere marginaliserte og beskyld for det meste.

 

De er ikke marginalisert i dag å stille spørsmål vedrørende innvandring. Derfor vil det ikke bli "enda mer marginalisert"

 

AtW

Lenke til kommentar
Det er ikke mange som har sittet lengre enn 20 år, men ingen har gjort noen i nærheten av dette. Selvfølgelig kan ingen spå framtiden, men jeg ville bli ovverasket om han ikke regnes som en fare for samfunnet også om 20 år.

 

AtW

 

Da tror jeg du har oppimot 20 år på å forberede deg på en overraskelse.. Men krysser fingra for at jeg tar feil, jeg.

Lenke til kommentar

Ser der har begynt en heksejakt på FRP

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080719

 

 

Det trasige er at disse som lover mere demokrati i fremtiden også bruker ordene:

 

Kampen skal fortsette......

 

Vi skal nedkjempe disse....

 

Synes ikke dette tegner ett godt bilde for fremtiden desverre, retorikken vil bli hardere, de som stiller spørsmål vedrørende innvandring blir enda mere marginaliserte og beskyld for det meste.

 

 

Syns ikke det er riktig å heksejakte FRP! Er jo ikke sånn at de syns om disse angrepene!

 

Og nei, jeg er ikke FRP velger

Lenke til kommentar

Ser der har begynt en heksejakt på FRP

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080719

 

 

Det trasige er at disse som lover mere demokrati i fremtiden også bruker ordene:

 

Kampen skal fortsette......

 

Vi skal nedkjempe disse....

 

Synes ikke dette tegner ett godt bilde for fremtiden desverre, retorikken vil bli hardere, de som stiller spørsmål vedrørende innvandring blir enda mere marginaliserte og beskyld for det meste.

Faktum er at hun dreit seg ut. Dette hadde blitt en like stor "sak" uansett hvem det håpløse sitatet kom fra. Det verste er at du fortsetter å spille på offerrollen. Hvor blind går det an å bli? FRP er ikke ofrene i denne saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...