Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker veldig som det er politisk motivert. Med tanke på hvor bomben gikk av, og Utøya der det foregår en AUF-sommerleir.

Selvsagt! Hvem er det som tjener på dette andre enn myndighetene?

 

Dette er ikke tida for kvalmende konspirasjonsteorimas. Jeg ser det som mer sannsynlig at du eller en eller flere galning(er) fra nyhetsspeilet står bak.

Ja, hehe. Jeg befinner meg jo trossalt ikke i en helt annen landsdel. Jeg og mine Galningvenner fra nyhetsspeilet som jeg aldri er på har også masse kunnskaper om eksplosiver.

 

Ja, Nå kommer vel en talsmann fra Norges svar på Al-Qaida, Nyhetsspeilet på banen og tar på seg alt ansvaret.

 

På tide at ballene dine detter ned i pungen.

Lenke til kommentar

Utøya har vel lite med AUF å gjøre, mer med at det er en ypperlig mulighet til å gjøre massiv skade på forsamlinger...

 

Vanskelig å si, i utganspunktet så virker det jo ikke noe mer ypperlig enn andre minst like lett tilgjengelige lokasjoner i oslo om man kun ønsker å treffe en folkemengde?

 

AtW

 

Nå er som sagt alt av politi og slikt i Oslo, snakket med en kompis der ute som ville at jeg skulle holde han oppdatert og kolonner av ambulanser og lignende kjørte forbi der mot Oslo for en time siden. Så er lite slikt som kan komme seg dit asap...

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Noen som har tenkt at dette kan være sionister da?

Nei, selvfølgelig ikke. Hvorfor i heiteste helvete skulle man tenke noe så tåpelig?

Tja, sionister får oss til å tro at det er taliban eller al quaida, vesten blir sur på østen, sionister tar over østen uten at vesten bryr seg...

Lenke til kommentar

VÆR SÅ SNILL Å SPAR DERE!

 

Det er ikke slik at alle som leser i koranen har lyst til å drepe alle ikke-muslimske og bare er i Norge for å snylte på staten til de har skrapt sammen nok penger til å lage en bombe og fyre den av!

 

<usaklig konspirasjon>

hva om det er radikale kristne som gjorde dette som en aksjon for å protestere mot at stat og kirke blir mindre og mindre "sammenkoblet?" passer bra sammen med angrepet mot AUF sin sommerleir også da AP er I regjeringen </usaklig konspirasjon>

 

Nei, det er ikke alle, men det er nok av dem -- og dét holder. Vi trenger ikke dette. Jeg er sliten og lei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter dette kommer det nokk til å bli dramatiske forandringer i nordmenns syn på innvandring og poltikken til partier som skal styre landet. Ein skal ikkje la slike ting skje uten at det får konsekvensar!

 

Jeg tror ikke at befolkningen får automatisk lavere intelligens på grunn av dette:

http://www.nrk.no/pr...en/3098803.html

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

La oss vise vår sympati med ofre og pårørende istedenfor å dele ut skyld og komme med idiotiske konspirasjonsteorier.

Ja, la oss bli blendet av føleri og grining i stedet for å ta de ansvarlige.

 

Beklager at jeg synes det er viktigere å støtte ofrene og pårørende enn å lire av meg tilfeldige beskyldninger om hvem som har gjort det. Jeg overlater sistnevnte til profesjonelle etterforskere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...