Tok3n Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dagbladets nettside sliter. yepp, kommer ikke inn på db sine sider. VG er dog oppe Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Mossad false flag? 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Virker veldig som det er politisk motivert. Med tanke på hvor bomben gikk av, og Utøya der det foregår en AUF-sommerleir. Selvsagt! Hvem er det som tjener på dette andre enn myndighetene? Dette er ikke tida for kvalmende konspirasjonsteorimas. Jeg ser det som mer sannsynlig at du eller en eller flere galning(er) fra nyhetsspeilet står bak. Ja, hehe. Jeg befinner meg jo trossalt ikke i en helt annen landsdel. Jeg og mine Galningvenner fra nyhetsspeilet som jeg aldri er på har også masse kunnskaper om eksplosiver. Ja, Nå kommer vel en talsmann fra Norges svar på Al-Qaida, Nyhetsspeilet på banen og tar på seg alt ansvaret. På tide at ballene dine detter ned i pungen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Utøya har vel lite med AUF å gjøre, mer med at det er en ypperlig mulighet til å gjøre massiv skade på forsamlinger... Vanskelig å si, i utganspunktet så virker det jo ikke noe mer ypperlig enn andre minst like lett tilgjengelige lokasjoner i oslo om man kun ønsker å treffe en folkemengde? AtW Nå er som sagt alt av politi og slikt i Oslo, snakket med en kompis der ute som ville at jeg skulle holde han oppdatert og kolonner av ambulanser og lignende kjørte forbi der mot Oslo for en time siden. Så er lite slikt som kan komme seg dit asap... Endret 22. juli 2011 av Rampage Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Mossad false flag? PST. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Var bare angrepet i Oslo en avleder? Det er vel ikke uvanlig i Midtøsten at dem først har en liten terroraksjon, og så en stor så snart alle ressurser er opptatt. Noen som har tenkt at dette kan være sionister da? Det er jo ikke umulig, men islamister er vel likevel MYE mer sannsynlig. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som har tenkt at dette kan være sionister da? Nei, selvfølgelig ikke. Hvorfor i heiteste helvete skulle man tenke noe så tåpelig? Tja, sionister får oss til å tro at det er taliban eller al quaida, vesten blir sur på østen, sionister tar over østen uten at vesten bryr seg... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kar som twitrer fra Utøya. Bekrefter politimann i uniform: http://twitter.com/#!/kjetilvevle 4 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det som er mest skremmande er jo kor hardt me vart ramma av det her. Tenk vis nokon har terroraksjonar med mål om å ta ned mest mogleg personar, gjerne paralellt ulike stadar? That's when shit get real! Lenke til kommentar
worseisworser Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 VÆR SÅ SNILL Å SPAR DERE! Det er ikke slik at alle som leser i koranen har lyst til å drepe alle ikke-muslimske og bare er i Norge for å snylte på staten til de har skrapt sammen nok penger til å lage en bombe og fyre den av! <usaklig konspirasjon> hva om det er radikale kristne som gjorde dette som en aksjon for å protestere mot at stat og kirke blir mindre og mindre "sammenkoblet?" passer bra sammen med angrepet mot AUF sin sommerleir også da AP er I regjeringen </usaklig konspirasjon> Nei, det er ikke alle, men det er nok av dem -- og dét holder. Vi trenger ikke dette. Jeg er sliten og lei. 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Aftenposten må evakuere bygget først tv 2 og nå aftenposten, ikke noe nyheter om noe mistenkelig hos afetnposten, forhåpentligvis kun sikkergetshensyn. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Meldes om at flere politibiler, samt militære kjøretøy kjører i retning hønefoss under utrykking.. kilde? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nå skal det jo sies at statsministeren som regel pleier være på Utøya med AUF'rne - Ikke sjokkerende at de angriper der da. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Etter dette kommer det nokk til å bli dramatiske forandringer i nordmenns syn på innvandring og poltikken til partier som skal styre landet. Ein skal ikkje la slike ting skje uten at det får konsekvensar! Jeg tror ikke at befolkningen får automatisk lavere intelligens på grunn av dette: http://www.nrk.no/pr...en/3098803.html Endret 22. juli 2011 av turbonello Lenke til kommentar
magneman Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 La oss vise vår sympati med ofre og pårørende istedenfor å dele ut skyld og komme med idiotiske konspirasjonsteorier. Ja, la oss bli blendet av føleri og grining i stedet for å ta de ansvarlige. Beklager at jeg synes det er viktigere å støtte ofrene og pårørende enn å lire av meg tilfeldige beskyldninger om hvem som har gjort det. Jeg overlater sistnevnte til profesjonelle etterforskere. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 De må være ute etter Stoltenberg. Først trodde de han var på kontoret, så fant de ut at han var på Utøya... 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som har tenkt at dette kan være sionister da? Er nyaktig 65 år siden Sionister bombet et hotell i Jerusalem. Er også 6 år siden en av de ansvarlige for London Bombingene ble skutt og drept av politi. Coincidence? Jepp, tror det. 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Oslo journalist Hans Torgersen tells the BBC there have been reports that a gunman dressed as a policeman has attacked a Labour Party youth camp at an island just outside of Oslo. hva skjer her da? Endret 22. juli 2011 av slipten Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som har tenkt at dette kan være sionister da? Sionister, frimurere, leiemordere. Samme hva man kaller dem så er det ikke de våre myndigheter kommer til å legge skylden på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå