Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Hva ble sakt på konferansen? uten tv akkurat nå.

Du er vel selvfølgelig klar over det, men nrk og tv2 sender gratis live på nettet. Regner med at du ikke har mulighet for å se på det heller?

 

Det er jeg selvfølgelig klar over, og nei det har jeg ikke mulighet til.

 

Håper det blir i orden med tvn snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva ble sakt på konferansen? uten tv akkurat nå.

Du er vel selvfølgelig klar over det, men nrk og tv2 sender gratis live på nettet. Regner med at du ikke har mulighet for å se på det heller?

 

Det er jeg selvfølgelig klar over, og nei det har jeg ikke mulighet til.

 

Håper det blir i orden med tvn snart.

Alternativt kan du lese denne artikkelen i Adressa som oppdateres hele tiden.

 

Kommer vel mye an på hvor han hevner.

 

Han blir ikke utlevert til et sibirsk fengsel. Alt som er bedre enn det er et hån mot de etterlatte.

Vel, han havner sannsynligvis ikke på et fire-stjerners hotell heller.

Lenke til kommentar

Kommer vel mye an på hvor han hevner.

Han blir ikke utlevert til et sibirsk fengsel. Alt som er bedre enn det er et hån mot de etterlatte.

Så det vil være helt greit for deg at Norge skal gå over til et system litt verre enn det i Kongo som man brukte over ett år på å kritisere som uholdbart dårlig?

Lenke til kommentar

Så det vil være helt greit for deg at Norge skal gå over til et system litt verre enn det i Kongo som man brukte over ett år på å kritisere som uholdbart dårlig?

 

I dette ene tilfellet hadde det overrasket deg hva som er greit for meg. 21 års isolat i en mørklagt, polstret celle uten vindu eller noen mennesklig kontakt er en fin begynnelse.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Så det vil være helt greit for deg at Norge skal gå over til et system litt verre enn det i Kongo som man brukte over ett år på å kritisere som uholdbart dårlig?

I dette ene tilfellet hadde det overrasket deg hva som er greit for meg. 21 års isolat i en mørklagt, polstret celle uten dagslys eller noen mennesklig kontakt er en fin begynnelse.

Derfor er det flott at vi har et system på plass som ikke lar blodtørstige og henvgjerrige mennesker bestemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som spør om hvor lenge politiet har sittet på dette manifestet?

 

Det ble sendt rundt et par timer før han startet aksjonen. Siste han har skrevet der var klokka 12:52 på Fredag.

 

Ja det fikk jeg med meg. Men etter det jeg skjønte ble ikke manifestet sendt til politiet, men heller til "venner" han hadde på facebook.

Endret av waddaf
Lenke til kommentar

Er det realistisk å tenke seg at han kommer til å bli drept av medfanger når han blir bura inne? :hmm:

 

Lov å håpe.

 

Håper ikke. Da slipper han lett.

 

Hvorfor er det ingen som spør om hvor lenge politiet har sittet på dette manifestet?

 

Det ble sendt rundt et par timer før han startet aksjonen. Siste han har skrevet der var klokka 12:52 på Fredag.

 

Ja det fikk jeg med meg. Men etter det jeg skjønte ble ikke manifestet sendt til politiet, men heller "venner" han hadde på facebook.

 

Ja, og noen utvalgte finske politikere.

Men hvorfor lurer du da på hvor lenge politiet har sittet på det? De har garantert ikke visst om dette før etter Utøya-episoden var over.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er det realistisk å tenke seg at han kommer til å bli drept av medfanger når han blir bura inne? :hmm:

 

Lov å håpe.

 

Jeg vil tro det er meget realistisk hvis andre medfanger skulle få muligheten til det.

Lenke til kommentar

Derfor er det flott at vi har et system på plass som ikke lar blodtørstige og henvgjerrige mennesker bestemme.

 

Vi har ikke noe system rundt denne sorten eskapader. Det nærmeste er da vi henrettet quisling i 1945.

 

Forøvrig er det jo positivt at DU ikke kjenner noen involverte, slik at du kan fortsette å tastaturmoralisere. Hadde jo vært en tragedie om du ikke skulle fortsette med det.

Lenke til kommentar

Er det realistisk å tenke seg at han kommer til å bli drept av medfanger når han blir bura inne? :hmm:

 

Lov å håpe.

 

Å slippe lett unna? Hvorfor håper du det? Han skal råtne i fengsel...

 

Godt poeng. Men at de i det minste juler han opp hver bidige dag hadde gjort seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...