Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

i helvete? Jeg håper miitæret for alvor blir mobilisert nå, fram med biler med mg oppå, bevæpnede soldater i gatene. Jeg er sjokkert

HV16 er vist vurdert kalt ut, men hva skal forsvaret gjøre i oslo?

Å kjøre rundt med MG har lite å si når bomber kan gå av...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meste tyder på at det er en terroraksjon og hvis så er tilfelle, så er det faenmeg på tide at Ola Dunk gjør noe. Hvor lenge skal vi sitte her på berget og akseptere at drittsekker snurrer oss rundt lillefingern?

 

Vi kan fint leve sammen med EKTE muslimer, de som har evt. gjort dette er drittsekker, uansett kulturell bakgrunn.

 

Ikke nok med at noen jævler har sparka inn døra på bilen min i natt, nå sprenger de faenmeg bomber i hovedstaden min og.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Bombe eksplosjon, fyr som tar på seg politiuniform og skyter løs på sivile.

 

Hva skjer med Norge i dag? :cry:

 

Jeg vil tro at disse har noe med hverandre å gjøre iogmed at mannen nevnte det som skjedde i Oslo og at det skjedde på samme dag. Kanskje en gal vigelanty?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Okay, begynner å bli ganske lei dette muslim-hetset her. Dere henger ut en hel folkegruppe for noe et par syke folk har gjort.

 

Og, det er ikke bare muslimske ekstremister som kan begå terror, man kan bare se på Unabomberen, IRA, og Timothy McVeigh. Den siste der viser at det holder lenge med èn enkelt forskrudd person for å utføre noe slikt.

 

Og selv om det er muslimske ekstremister som står bak, har det like lite å gjøre med en vanlig muslim, som kristne ekstremister har med vanlige kristne å gjøre.

 

For det første ber jeg dere alle å vente til vi har noen beviser på hvem som står bak, og når vi finner de skyldige, IKKE døm alle som har en tilfeldig ting til felles i samme bås som de!

 

Oppfør dere som voksne mennesker.

 

Det der har ikke fungert særlig bra.

Endret av worseisworser
  • Liker 2
Lenke til kommentar

FAENS MUSLIMER DE KAN BARE BRENNE I HELVETE!

 

KRISTENDOMMEN ER FAEN MEG EN MYE BEDRE RELIGION ENN MUSLIMER! IKKE AT JEG ER KRISTEN.

 

Så da har du allerede slått fast at det er muslimer som står bak. Da kan du vel peke ut gjerningsmennene også da eller?

 

Så kan man jo gå til spørsmålet: Hvem tjener mest på dette? Muslimene? eller FrP?

 

 

Jeg vet ikke nå om FRP, men dette er et enestående mulighet for nynazister som har egentlig vært inaktiv i lengre perioder.

 

Jepp... Det logiske er at: de som kommer best ut i en slik situasjon, er dem vi burde være mest skeptiske til.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

La oss ikke glemme at 99,9% av muslimene i Norge synes at dette er noe dritt. Folk som prøver å late som at dette er en gledens dag for norske muslimer gjør meg kvalm.

 

og hvis dette er noe vi klarer å ha i hodet når vi diskuterer så vil debatten bli mye bedre for alle parter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tankene mine går til alle skadde, døde og pårørende som er blitt rammet av denne tilsynelatende tilfeldige og veldig voldelige hendelsen.

 

Jeg kan ikke fatte hvor vondt de etterlatte må ha det etter at de har mistet sine nære til en slik tilfeldig terroraksjon.

 

Vit at hele landet gråter med dere og støtter dere.

 

Hilsen en fra Trondheim.

Støttes.

 

Nei, vi (nordmenn) blir her, mens innvandrere o.l., alt sammen, sendes tilbake til landene de kom fra.

Ja, i mange tilfeller, for muslimers del, blir jo det Norge.

 

Så da har du allerede slått fast at det er muslimer som står bak. Da kan du vel peke ut gjerningsmennene også da eller?

 

Så kan man jo gå til spørsmålet: Hvem tjener mest på dette? Muslimene? eller FrP?

Ingen muslimer tjener på dette.

Endret av Simon Aldra
  • Liker 3
Lenke til kommentar

i helvete? Jeg håper miitæret for alvor blir mobilisert nå, fram med biler med mg oppå, bevæpnede soldater i gatene. Jeg er sjokkert

HV16 er vist vurdert kalt ut, men hva skal forsvaret gjøre i oslo?

Å kjøre rundt med MG har lite å si når bomber kan gå av...

 

Helt riktig. Det eneste som hjelper er å ikke slippe dem inn i utgangspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det nok. Nå vil jeg ha alle ut. Ja, jeg innrømmer at jeg nå ønsker å dra alle over én kam; selv de som har bodd her i 10 år eller hva-som-helst. Hvorfor? Fordi jeg orker ikke mer. Jeg orker ikke mer. Vi prøvde, men det fungerte ganske enkelt ikke, og nå er det nok.

Skal vi alle flytte til Sverige pga en bombe? :dontgetit:

 

Nei, vi (nordmenn) blir her, mens innvandrere o.l., alt sammen, sendes tilbake til landene de kom fra.

 

utdyp o.l. ere du snill... jeg er halvt norsk mor siden og halvt tyrkisk far siden, skal du kutte meg i 2 deler å sende den ene dele til tyrkia da eller blir det som under krigen at jeg bare blir gasset så inn i vedovnen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...