Balrog11 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ser at de vurderer å avlyse norway cup. Dette hadde nok ABB likt håper virkelig ikke de gjør det. er ingen grunn til å gjøre mere "skade" nå enn det han har gjort.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Moren i en famile her i bygda døde desværre. Synes utrolig synd på familien. Det er en liten bygd og et lite samfunn og det berører alle. De fleste kjenner hverandre eller vet hvertfall hvem folk er. Er utrolig vondt å tenke på at en gutt jeg har hengt med noen ganger gått på samme trinn med på ungdomsskolen har mistet moren sin. dette blir en lang natt. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg. Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis. Var du på Utøya? Ja, var vel en av de som var mest heldig. Lå under ei seng i et hus sammen med 50 andre. Uvirkelig. Har ikke ord. Og tusen takk, dere. Jeg kondolrerer så mye. Det som er skjedd er helt uvirkelig, og jeg er svært glad noen av dere kom dere i sikkerhet. Men jeg skjønner det er en mager trøst. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Anbefaler dere å ignorere brukere som kommer med idiotiske utsagn fremfor å gi dem oppmerksomhet. 3 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Spesielt sterkt å se personer/lik som sitter sammenkrøket i fjæresteinene. Henrettet på sitt siste gjemmested. Fy faen. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Å herregud, har dere sett videoen fra den personen som ligger skadet og stønner i oslo? Var nok en av de som døde, tror vedkommende ble dekket til senere. Ja, den er jævlig. :| Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 http://skattelister.no/skatt/profil/anders-behring-breivik-33747942/ Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 http://skattelister.no/skatt/profil/anders-behring-breivik-33747942/ Alle aspekter av livet hans er dekket i manifestet hans.. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Dette er så utrolig trist at jeg ikke finner ord. Nydelig skrevet "nomore". Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Nå har vi allerede fått en slags uttalelse fra dritten og vi har nok ikke hørt siste ord fra han.. Er det noen som er interessert i å høre hva han har å si? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Å herregud, har dere sett videoen fra den personen som ligger skadet og stønner i oslo? Var nok en av de som døde, tror vedkommende ble dekket til senere. Ja, den er jævlig. :| Nei? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg klarer ikke å finne igjen klippet, men det var en flott tale. Forhåpentligvis dukker det opp på nett-tv senere i kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ja, jeg er interessert. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Ja, var vel en av de som var mest heldig. Lå under ei seng i et hus sammen med 50 andre. Uvirkelig. Har ikke ord. Og tusen takk, dere. Kan ikke begynne å forestille meg hva du har gått i gjennom, men jeg er glad du er i live. Huff, det er som hun ene dama sa i et intervju med BBC. Norge er et så lite land at det nesten blir umulig å finne en person som ikke blir påvirket av dette på noen som helst måte, enten der er gjennom en venn av en venn, en kollega, familie, Nabo osv. Det med 7åringen er jo forferdelig, søte små unger, kan ikke fatte hvor utrolig hardt det må være for familiene. Tenker bare på min egen mor som ofte sier til meg og søsknene "Uansett hvor gamle dere blir så kommer dere alltid til å være babyene mine..." Tenk å miste noe du har skapt og oppdratt siden H*N var en bittelitten skjør kropp som lå i armene dine... http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM Endret 23. juli 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Å herregud, har dere sett videoen fra den personen som ligger skadet og stønner i oslo? Var nok en av de som døde, tror vedkommende ble dekket til senere. Ja, den er jævlig. :| Nei? Jo, jeg finner det jævlig. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Å herregud, har dere sett videoen fra den personen som ligger skadet og stønner i oslo? Var nok en av de som døde, tror vedkommende ble dekket til senere. Ja, den er jævlig. :| Nei? Jo, jeg finner det jævlig. Ja, det skjønner jeg. Vet ikke helt hvorfor jeg skreiv "nei?". Da jeg skreiv noe annet først, også redigerte. Beklager om jeg støtet deg. Hvor er denne videoen? 3 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 http://skattelister....eivik-33747942/ Alle aspekter av livet hans er dekket i manifestet hans.. Er det noen lenke til dette manifestet? Det er ikke det han har skrevet på dokument.no ?? Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 http://skattelister....eivik-33747942/ Alle aspekter av livet hans er dekket i manifestet hans.. Er det noen lenke til dette manifestet? Det er ikke det han har skrevet på dokument.no ?? http://www.sharepdfbooks.com/3TZOU0V52W6B/2083_-_A_European_Declaration_of_Independence.pdf.html Der.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Manifestet finnes over alt, og kan enkelt søkes opp. Kan folk begynne å lete selv så ikke tråden spammes ned med linker?Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 5 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) nei... kan du sende link..? til den videon jason something? Endret 23. juli 2011 av Quakecry 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå