Datasmurf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Target practise is likely going to be a problem for many people in certain countries (urban Europeans like us, ouch:). Consider taking a vacation to a country where you are able to train in marksmanship or join a gun club. Simulation by playing Call of Duty, Modern Warfare is a good alternative as well but you should try to get some practise with a real assault rifle (with red point optic) if possible. Fra side 889. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Fra twitter "Seven year old children had summer jobs collecting bottles at Utøya. At least two reported killed. #osloexpl". Jeg har ikke ord. Hvis dette stemmer.. herregud. 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hørte jeg nettopp at han skulle ha sagt at det var "grusomt, men nødvendig"? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 fy faen. 7 år gamle? nei, jeg fy faen 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Beccafe, fy faen, om det er sant så er det jo bare helt jævlig. Jeg har ikke ord. Det er jo forferdelig nok med ungdom mellom 14 og 25 år, men 7-åringer?! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hørte jeg nettopp at han skulle ha sagt at det var "grusomt, men nødvendig"? Ja, det hørte jeg også.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hørte jeg nettopp at han skulle ha sagt at det var "grusomt, men nødvendig"? Hørte det samme. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Fra twitter "Seven year old children had summer jobs collecting bottles at Utøya. At least two reported killed. #osloexpl". Jeg har ikke ord. Hvis dette stemmer.. herregud. Det der får bare ikke lov til å stemme, det kan ikke stemme! Det har nå ihvertfall fått en voksen mann på gråten, det her er så jævla grusomt Endret 23. juli 2011 av McHalvorsen Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hørte jeg nettopp at han skulle ha sagt at det var "grusomt, men nødvendig"? Hørte det samme. anders som sa det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Fra twitter "Seven year old children had summer jobs collecting bottles at Utøya. At least two reported killed. #osloexpl". Jeg har ikke ord. Hvis dette stemmer.. herregud. Hva faen i helvete... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Fra twitter "Seven year old children had summer jobs collecting bottles at Utøya. At least two reported killed. #osloexpl". Jeg har ikke ord. Hvis dette stemmer.. herregud. Begynte å gråte en foss av det der. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det bare hos meg TV2 skurrer som et uvær og lyden forsvinner nå og da? Det skjer her også av og til. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg. Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis. Var du på Utøya? Ja, var vel en av de som var mest heldig. Lå under ei seng i et hus sammen med 50 andre. Uvirkelig. Har ikke ord. Og tusen takk, dere. Jeg håper virkelig at du og de andre klarer å bearbeide sjokk/sorg på en god måte og at dere kommer dere ut av dette uten noe særlige psykiske problemer. Jeg var personlig i nærheten av bomben når den sprang, og jeg hadde vurdert flere ganger å dra til Utøya. Bare de tankene gir meg frysninger. For å være ærlig kan jeg ikke helt forstå hvor fælt det må ha vært. Glad for at det gikk bra med deg og lykke til videre Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det står her også http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080673 - Noen barn hadde som sommerjobb å plukke tomflasker på øya. Et av dem kan ikke ha vært mer enn syv-åtte år. Jeg så to av barna var skutt, forteller Miriam. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hørte jeg nettopp at han skulle ha sagt at det var "grusomt, men nødvendig"? Han gjorde nok ikke dette bare for moro skyld. Men det sies jo at han ikke hadde særlig med problemer med det han gjorde.. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Nå har AP all grunn til å innføre DLD 2.0 Hahaha! første gang jeg har sett deg skrive noe morsomt eller bra! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det var grusomt, men nødvendig.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gretcheen Skrevet 23. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2011 Lyst til å dele din historie? Vel... Jeg sto ved teltplassen vår sammen med bestekompisen min og kjente der jeg så ei jeg hadde blitt kjent med som kom løpende sammen med flere andre. Jeg hørte skudd, men alle trodde det var tull. "Fyfaen, hvem kan kødde med kinaputter etter hva som skjedde i Oslo tidligere i dag?!", sa en jeg ble kjent med. Til slutt fant vi ut at det ikke var noen kinaputter. Hun jeg ble kjent med var hysterisk og sa vi måtte løpe mot sykestua. Der ble vi tatt imot av norsk hjelpekorps (eller noe), og vi fikk beskjed om å ta ned madrassene og legge de foran vinduet. Vi krøp ned under sengene. Jeg sammen med min bestekompis. Vi skalv, og ventet. Hørte skudd og hyl utenfor. Plutselig hørte vi glass og skutt. Han skøyt seg inn og ei jente ble truffet. Han kom heldigvis ikke inn, han skjønte vel at han kunne ta oss senere uansett. Folk begynte å hyperventilere. Foreldre ringte, men vi kunne ikke svare. Isåfall måtte vi hviske. Vi ba til gud og ventet. Klokken var 17.37, husker jeg. Noen timer senere kom politiet. Vi var reddet. Vi var ikke klare over hvor alvorlig det var. Vi visste ikke om noe av situasjonen utenfor. Jeg trodde alt ville bli som normalt. Hodet var selvfølgelig ikke på plass. Jeg husker jeg sa da noen sa de ville bli hentet av foreldrene: "Men skal ikke vi tilbake til teltene etterpå? Fortsette som normalt? Ta bussen hjem på søndag?" Det var visst ikke så lett. Jeg er så utrolig heldig. Vi mangler 2 personer, som ingen har hørt fra enda. Det er uvirkelig. 28 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hørte jeg nettopp at han skulle ha sagt at det var "grusomt, men nødvendig"? Han gjorde nok ikke dette bare for moro skyld. Men det sies jo at han ikke hadde særlig med problemer med det han gjorde.. Manifestet bekrefter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå