Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er ikke muslimer eller innvandrere.

Problemet er slapp sikkerhet

 

Hørte nettopp en reporter på BBC som fortalte om hvor "sjokkert" han var over det lave sikkerhetsnivået i Norge. Han hadde intervjuet en norsk minister for noen dager siden. Da han skulle inn i regjeringsbygget viste han bare opp passet sitt, og vaktene bare nikket på hode og sendte han videre.

INGEN sjekket hva vi hadde i bagene og veskene våre, føyet han til.

 

Hvem som helst kan gå inn og ut av disse byggningene uten å bli skikkelig sjekket. Dette skjer bare i Norge.

 

Men dessverre - fra i dag skrives det en ny historie i Norge

 

Og hvilken forbindelse har det med dagens hendelse? Pleier journalister ofte ta med seg bilbomber i bagene sine i utlandet?

 

For ikke å glemme at det måtte ha vært avtalt på forhånd at de har en avtale/samtale.

Tviler på at jeg bare kan klistre på en media-lapp på brystet og valse rett inn til Statsministeren.

Lenke til kommentar

Om dette var et terrorangrep(Og de fleste terrorristene vil vel drepe flest mulig?), hvorfor sprenge av bomba fredag etter arbeidstid midt i fellesferien? Ville ikke Norway Cup (Neste uke?) være et bedre tidspunkt(I terrorristenes øyne)?

For å snu litt på det da, hvordan kan en gigantisk bombe tilfeldigvis ha gått ved regjerings-kvartalet?

 

Så vidt jeg vet er det ikke så alt for mange store bomber rundt i oslo sentrum til vanlig...

 

Politisk ja.. Var kanskje litt kjapp i tankegangen og skriving min der.

Lenke til kommentar

Jævla muslimer...

Tror vi bør være forsiktige med å hoppe på raske konklusjoner.

 

Det kan like såvel være en høyreekstremist (som tradisjonelt er de som har benyttet sprengstoff i Norge, eller en einstøing av typen Oklahoma-bomberen i USA, eller en fyr som har klikka på skattemyndighetene og sprengt dynamitt i Finansdepartementet.

 

Er vel ikke sikkert at det er bilbombe før man eventuellt finner vraka av kjøretøyet, osv.

:no: Venstreekstremistene altså.... De er villig til å forsvare muslimene for en hver pris.

 

Skal vi laget et lite veddemål? Hvor mye er du villig til å vedde på at det ikke var muslimer? Jeg kan til og med gi deg 2 til 1 odds, hva sier du til det?

Har ikke noe behov for å forsvare muslimer i forbindelse med denslags ugjærninger, men jeg for min del har faktisk mer mistanke mot andre (ikke-muslimske) grupper eller enkeltpersoner.

 

Jeg holder alle muligheter oppe på nåværende tidspunkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...