DJ_Dark Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvis han kjøpte 6 tonn kunstgjødsel og brukte rundt 900 kg i bomba si (tror oppskriften er ca 95 vektprosent kunstgjødsel) så mangler det 2100 kg. Dette kan sikkert forklares med prøveoppskrifter, prøvebomber, gjødsling av jorder (i et forsøk på å skjule det han gjorde) osv. Finnes kanskje mer sprengstoff på låven hans, som ikke er medregnet i de 3 tonnene de fant på utsida. Naboene reagerte på at han kjøpte så mye, men ikke spredde noe utover jordene. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Håper enkelte her er under overvåkning. Vi er alle under overvåkning *hostDLDhost* 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det bare hos meg TV2 skurrer som et uvær og lyden forsvinner nå og da? Lenke til kommentar
kimosabi Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Dette mennesket ville jeg unt noen år i Josef Mengeles fangenskap ... Fy faen hvor hvor empatiløs det er mulig å bli. Ikke fillern. De hadde bare blitt kompiser. 1 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvor faen er blitt av de resterende tonnene som ABB ikke brukte? Hvis han bruke 500 kg i bomben og politiet fant 3 tonn, da mangler det jo 2,5 tonn? Det er bare spekulasjoner på mengden han brukte i bomben, 500 kg er ikke et sikkert tall. Hva han har gjort med de resterende 2,5 tonnene kan man bare spekulere i. For alt man vet er det ønsket hans. Håper forøvrig folk har vett til å bruke det virkelige navnet hans, ikke gi han et klengenavn. Lenke til kommentar
Populært innlegg A-Jay Skrevet 23. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Vi vet at Behring ville ha oppmerksomhet og bli en slags martyr. Så ikke la oss falle ned til hans nivå og belønne ham for det ham har gjort. La oss oppføre oss som en ordentlig rettsstat, gi ham en god forsvarer og en ordentlig rettssak. Gi ham 21 års forvaring. Hvis fengslet han blir sittende i har hotellstandard er det bare bra, da kan han ikke påstå at han lider og er martyr for sin sak. La ham sitte og stirre i veggen på "hotellrommet" sitt for resten av livet (*), og aldri oppnå en dritt for "saken" sin. Da straffer vi ham mye hardere enn om han skulle tortureres eller henrettes og blitt en martyr for saken sin. * (En forvaringsstraff kan forlenges med fem år av gangen hvis det vurderes nødvendig. Man kan altså i prinsippet bli sittende inne for resten av livet. Ikke usannsynlig at dette vil skje med Behring.) Endret 23. juli 2011 av A-Jay 11 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvor faen er blitt av de resterende tonnene som ABB ikke brukte? Hvis han bruke 500 kg i bomben og politiet fant 3 tonn, da mangler det jo 2,5 tonn? Kan en gjødselbombe på 2.5 tonn skape et jordskjelv på ca 3.5 i styrke? 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jo mer jeg tenker på dette jo mer forferdelig fremstår det, og jeg føler ikke at jeg enda helt har klart å forstå hvor fælt det var. Nesten hvert eneste minutt jeg ikke har noe å gjøre begynner jeg å tenke på det som har skjedd. Uff On the bright side, så har jeg feiret bursdag til pappa og søster i dag sammen med noen venner, og det skapte et fint avbrekk, og i morgen får vi 7 nye kyllinger Ta ekstra godt vare på kyllingene! Lenke til kommentar
Populært innlegg Gretcheen Skrevet 23. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg. Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis. 34 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Lurer på hvilken del hans kompanjon i Geofarm har i dette (Kristoffer Danielsen) ? De har vel aldri dyrket noe som helst? http://d.pr/wUWv De er også så frekke at de har en Facebookside https://www.facebook.com/event.php?eid=166957000044018 kommentarene snakker for seg selv: Malin Krüger Hur många polisförklädda norrmän krävs det för att döda 84 personer på ett politiskt sommarläger? for ca. en time siden · Liker · Kristoffer Danielssen liker dette. Per-Olav Henriksen Tosk for ca. en time siden · Liker · 6 personer Kristoffer Danielssen 1, de andra skruvar i glödlampan med mera for 26 minutter siden · Liker Linn Cesilie F dere er syk i hodet!!!!!!!!!!!!!!! for 17 minutter siden · Liker · 1 person Mari Olsvik Klokk jævla svenska for 5 minutter siden · Liker Sykt, den første linken med han fyren, har samme sitat som mistenkte sin twitter profil Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) På side 1018 skriver han om hvordan man skiller ut gift fra bønner for å bruke på kuler :o Edit: Det er derfor han hadde hazmat drakt! Endret 23. juli 2011 av MongoMan Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Tårene kommer av avslutningen til hallodamen. Det var virkelig flott. Hva sa hun? Jeg klarer ikke å finne igjen klippet, men det var en flott tale. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg. Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis. Godt å høre. Et lyspunkt i mørket. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg. Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis. Var du på Utøya? Lenke til kommentar
afirm Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Sykt, den første linken med han fyren, har samme sitat som mistenkte sin twitter profil Har vore påpeikt her tidlegare at den facebookprofilen er fake. Profilbileta er henta frå ei random side av ein kar på ei strand. Berre ein eller annan nisse som vil ha det "moro" med ein sak som dette. Heilt ufatteleg! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg. Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis. Fantastisk å høre du har det bra, etter omstendighetene. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 sjuk sjuk mann.. om media dreier dette til og være ett utfall pga online gaming blir jeg sur. 3 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Sykt, den første linken med han fyren, har samme sitat som mistenkte sin twitter profil Han så jo passe arisk ut og. Noen som har tipset politiet? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 sjuk sjuk mann.. om media dreier dette til og være ett utfall pga online gaming blir jeg sur. NRK har vel prestert å gjøre det allerede... Lenke til kommentar
Populært innlegg Gretcheen Skrevet 23. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Jeg er så takknemmelig for at jeg er i live, og jeg takker alle som reddet livet mitt. Jeg hadde englevakt. Tusen takk. Fatter det ikke. Er i sjokk. Uvirkelig, han kunne like gjerne drept meg. Kondolerer så mye til alle kjente og pårørende. Dere har alle mine tanker. Håper jeg treffer deg igjen, kompis. Var du på Utøya? Ja, var vel en av de som var mest heldig. Lå under ei seng i et hus sammen med 50 andre. Uvirkelig. Har ikke ord. Og tusen takk, dere. Endret 23. juli 2011 av Madam Mim 22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå