Emils. Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Denne mannen er noe av det sykeste jeg har opplevd. Hvordan, hvorfor og hvaa. Kan ikke forstå hvorfor han har gjort det. Etter hva jeg har hørt fra de overlevende på øya er det en ganske sensurert versjon av massakeren vi hører. Prøv å finne ord for å beskrive det som har skjedd da? Enkelte har trygler om sitt liv og har blitt "spart" andre var ikke så helge. Han har skutt de flere ganger og forsikret seg om at alle var døde. han var iskald når han drev på, kunne antyde at han moret seg? ropte ut seiersrop osv.. Skøt på alt og alle.. Tror vi har fått med oss det meste jeg? Hvordan han henrettet folk varier veldig. Men uansett, det er ikke poenget, dette er tragisk og vi har mistet mange ungdommer som ikke har fortjent dette. Det er ubeskrivelig og han er en skam for alle. Brevik-navnet burde dø med familien og forbys på lik linje med Hitler og Quisling Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvis han kjøpte 6 tonn kunstgjødsel og brukte rundt 900 kg i bomba si (tror oppskriften er ca 95 vektprosent kunstgjødsel) så mangler det 2100 kg. Dette kan sikkert forklares med prøveoppskrifter, prøvebomber, gjødsling av jorder (i et forsøk på å skjule det han gjorde) osv. Finnes kanskje mer sprengstoff på låven hans, som ikke er medregnet i de 3 tonnene de fant på utsida. Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Begynner å bli sliten jeg nå, se på nyhetene hele tiden og sjekke forumet hvert 2 minutt er ikke så lett. Kjenner meg utrolig godt igjen, haha. Begynner å bli sliten her også Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Noen anerkjenner ikke alle lovene. Selv følger jeg og er enig i de fleste lovene i Norge, men noen av de ignorerer jeg fullstendig. 1 Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det står at han har laget 1800 kg ANFO, 900 kg av disse ble brukt i Oslo (+50 kg av annet materiale). Det er derfor 900 kg igjen. Hva er det som skjer på NRK egentlig? "Neste nyhetssending kl 08.00" Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det er noe som slår meg. Han har erkjent de faktiske forhold, i følge forsvarer Lippestad (VG + NRK), men Lippestad sier ikke at han har erkjent straffeskyld. Kan det bety at han mener det han har gjort egentlig ikke er kriminelt? I så fall er det et interessant poeng for å forstå hans tankegang. "Manifestoet" forteller at han mener ikke å ha gjort noe galt, men han er fullt klar over at det er kriminelt. 1 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Naboen sa han aldri gikk ut med gjødsel. I boksen står det at bombene skal være 3x600kg, så mulig at det er to bomber til. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) At Lippestad tør å forsvare en landsforræder... Mine tanker om Lippestad blir ikke akkurat mer positiv... Noen måtte forsvare ham, så ikke gå løs på Lippestad. Forstår at det er galt å angripe han, men jeg føler at det er feil av norges rettsystem å i det hele tatt gi mannen en forsvarer. Det er i mine øyne umulig å snakke bort eller forsvare noen av hans handlinger igår. Han går etter regjeringen, det kan jeg i det minste forstå, men å gå løs på en gjeng med 12 til 18 år gamle BARN er bare sinnsykt feigt og utilgivelig. Kall meg gjerne selfisk og kald, men jeg håper denne mannen ikke har det godt i resten av sine dager. Endret 23. juli 2011 av Audun0505 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Tårene kommer av avslutningen til hallodamen. Det var virkelig flott. Hva sa hun? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Nå har jeg sittet pal med tv på og på nettsider omtrent siden dette skjedde, og jeg kjenner at jeg nå trenger en pause. Dette blir mye, og det er vondt. I morgen tror jeg faktisk at jeg skal gjøre noe helt annet og koble av litt. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hva er det som skjer på NRK egentlig? "Neste nyhetssending kl 08.00" Aner ikke men jeg elsker det Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvorfor holdt politiet en bombe øvelse dagen før? IKKE PRØV DEG! Dette er svært gamle videoer. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ueland Skrevet 23. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2011 10 Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Lurer på om jævelen har forumkonto her inne. Så stor oppmerksomhetstrang fyren åpenbart har, ville det vært merkelig om han lot muligheten for å dele sine meninger her inne gå fra seg. Dette mennesket ville jeg unt noen år i Josef Mengeles fangenskap ... Fy faen hvor hvor empatiløs det er mulig å bli. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Har mer eller mindre fulgt med siden 3 igår når alt startet, satt da i ca 15 timer konstant og fulgte med, så fra tidlig idag til nå. Kjenner jeg er ganske lei, trøtt, og fortvila. Jeg er normalt en person med en "gi faen" holdning, og blir ikke trist. men dette har berørt meg ganske, synes dette er insane, kanke forstå det. sykt Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Håper enkelte her er under overvåkning. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvorfor holdt politiet en bombe øvelse dagen før? IKKE PRØV DEG! Dette er svært gamle videoer. Kilde: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3569108.ece Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Som nevnt tidligere, hold konspirasjonsteorier og annet fjas utav denne tråden. 2 Lenke til kommentar
mtw Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) --edit-- OK. Hvis siden er fake så skal jeg ikke skape mer spekulasjoner Endret 23. juli 2011 av mtw Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Begynner å bli sliten jeg nå, se på nyhetene hele tiden og sjekke forumet hvert 2 minutt er ikke så lett. Kjenner meg utrolig godt igjen, haha. Begynner å bli sliten her også Ja takk.. har sett tv og sittet på nett i hele dag :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå