Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.

Anbefalte innlegg

Spesielt at frimurerne tar avstand ffra denne mannen når det ser ut til at han er en av de mest ekstreme frimurerne verden har sett..

Han her tar jo frimureriet helt ut og kjører ridder løpet helt ut...

Ser jo ut til at Gutten fra eventyret hadde rett :(

Tviler på at hans utgave av tempelridderne har noe som helst med det frimureriet som eksisterer i verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hvilke deler er verdt å lese? Er det bare "dagboken" som er verdt å lese?

Det er dratt frem litt forskjellige i tråden allerede, blar du tilbake en 20-25 sider har du lest det meste.

Lenke til kommentar

Hvilke deler er verdt å lese? Er det bare "dagboken" som er verdt å lese?

Det er dratt frem litt forskjellige i tråden allerede, blar du tilbake en 20-25 sider har du lest det meste.

Jeg vil på det sterkeste fraråde å lese i denne boken, selv ble jeg fysisk kvalm av det. Når man tenker at det er nettop dette ABB vil, gjør det saken bare verre

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spesielt at frimurerne tar avstand ffra denne mannen når det ser ut til at han er en av de mest ekstreme frimurerne verden har sett..

Tviler på at hans utgave av tempelridderne har noe som helst med det frimureriet som eksisterer i verden.

LOL.. det tror jeg vi kan skrive under på.. Men det er jo ikke mange som lever etter gamle testamentet heller.. men det er likevel mange kristne..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stusser på at det er akkurat 1600, jeg sitter på 1516 sider, burde være hele hans manifest, den virker "komplett"

Hendelsene på Utøya er vel ikke beskrevet, eller hvordan han planla dette?

nevner ikke navnet, han referere kun til "forhåndsbestemte steder"

Lenke til kommentar

LOL.. det tror jeg vi kan skrive under på.. Men det er jo ikke mange som lever etter gamle testamentet heller.. men det er likevel mange kristne..

Det blir tåpelig å dra frimurerlosjen inn i dette, det er ikke mer enn en sigarrøykerklubb. de kristne følger stort sett NT, de EKSTREME kristne følger tildels GT, det er ABB som har fått ett forvrengt bilde av hva frimurerene står for nå tildags, slik som Westboro baptist church feks har av den kristne tro.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Stusser på at det er akkurat 1600, jeg sitter på 1516 sider, burde være hele hans manifest, den virker "komplett"

For assassinations or for intelligence gathering prior to a mission. Infiltration of

enemy organisations might prove an easy way to get close to otherwise impossible

targets (prime minister or ministers) or to learn their programme. Getting a job at the

youth camp connected to the largest political party is one way of doing this. The prime

minister usually visits during summer season. Infiltration can take as long as 24 months.

Lenke til kommentar

For assassinations or for intelligence gathering prior to a mission. Infiltration of

enemy organisations might prove an easy way to get close to otherwise impossible

targets (prime minister or ministers) or to learn their programme. Getting a job at the

youth camp connected to the largest political party is one way of doing this. The prime

minister usually visits during summer season. Infiltration can take as long as 24 months.

Veldig rart han har bommet på når Jens skulle vært tilstede.

Lenke til kommentar

Latterlig dekkning av dokumentet på NRK nå. Han fyren har hatt en time og har ikke funnet en shit som er interesant. Han kunne ha funnet tre ganger så mye ved å lese i denne tråden, enn hva han gjorde på en time alene. Huff

Lenke til kommentar

Det blir tåpelig å dra frimurerlosjen inn i dette, det er ikke mer enn en sigarrøykerklubb. de kristne følger stort sett NT, de EKSTREME kristne følger tildels GT, det er ABB som har fått ett forvrengt bilde av hva frimurerene står for nå tildags, slik som Westboro baptist church feks har av den kristne tro.

Det har du sikkert rett i altså, men det er nå nærmere tilknyttet en hans tidligere medlemskap i FRP i alle fall..

all symbolikk og religiøst fundament er jo basert på tempel ridderne (som er de første frimurerne)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...