Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest noen en god del sitater fra boka. Angrer som faen. Nå er jeg helt knust - som om det ikke var ille nok fra før av.

 

I følge TV2 skal det være et manifest på over 1600 sider, som altså er lengre enn det på 1400 som er kjent nå.

Jeg hørte 600 sider, TV2 Nyhetene.

De sa seksten hundre, altså 1600.

Lenke til kommentar

Det er skremmende at målet hans tydeligvis har vært å lage en fremgangsmåte for å drepe mennesker, for deretter å vise at det fungerer.

 

Jeg tror ikke det er tilfeldig at denne boka kommer ut til almenheten, det er også en grunn til at den er på engelsk.

 

Når vi ser den utspekulerte planen han har lagt frem, er det sannsynlig at han også har videre planer. Rettsaken MÅ foregå lukket, det håper jeg politiet skjønner, men jeg tror også ABB har skjønt at almenheten kommer til å presse på for at dette ikke skjer.

 

Denne mannen er nok desverre sylskarp samtidig som han er gal, en svært uheldig kombinasjon.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har vi hørt noe mer om den unge mannen som ble arrestert idag?

 

Ifølge politiet var det ikke relatert.

Takk, regnet med det ettersom det var plutselig såpass "glemt".

Lenke til kommentar

3.20 PCCTS, Knights Templar - Organisational overview

 

Official name: Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici (PCCTS), (the Poor Fellow-Soldiers of Christ and of the Temple of Solomon)

 

Nick name: Knights Templar

 

Type: European Christian military order/tribunal

 

 

Re-founded: London, UK, April 2002

 

 

 

Org. ranks: There were 9 founding members from 8 different countries, names are kept confidential. Operative ranks:

 

Justiciar Knight Commander: commander of a cell network

 

Justiciar Knight Operative: operative of the cell under the authority of the commander

 

Overseer: civilian rank

 

 

 

 

3.21 7 Deadly mistakes to be avoided

 

1. Use single or duo cell system

 

 

:ermm:

 

Spesielt at frimurerne tar avstand ffra denne mannen når det ser ut til at han er en av de mest ekstreme frimurerne verden har sett..

 

Han her tar jo frimureriet helt ut og kjører ridder løpet helt ut...

 

Ser jo ut til at Gutten fra eventyret hadde rett :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lest noen en god del sitater fra boka. Angrer som faen. Nå er jeg helt knust - som om det ikke var ille nok fra før av.

 

I følge TV2 skal det være et manifest på over 1600 sider, som altså er lengre enn det på 1400 som er kjent nå.

Jeg hørte 600 sider, TV2 Nyhetene.

De sa seksten hundre, altså 1600.

Da så. Har vanskelig for å høre også nå.

Lenke til kommentar

Har lest noen en god del sitater fra boka. Angrer som faen. Nå er jeg helt knust - som om det ikke var ille nok fra før av.

 

I følge TV2 skal det være et manifest på over 1600 sider, som altså er lengre enn det på 1400 som er kjent nå.

Jeg hørte 600 sider, TV2 Nyhetene.

De sa seksten hundre, altså 1600.

Stusser på at det er akkurat 1600, jeg sitter på 1516 sider, burde være hele hans manifest, den virker "komplett"

Lenke til kommentar

Les litt kjapt igjennom dokumentet hans og eneste jeg egentlig sitter igjen med er følelsen av at dette bare må være en film. Kan nesten ikke tro at noen faktisk gjør noe slikt på ordentelig. Manifester som nøyaktig beskriver hva han har gjort etc. er jo noe man ser på film at skurken legger ut :/

Lenke til kommentar

Har lest noen en god del sitater fra boka. Angrer som faen. Nå er jeg helt knust - som om det ikke var ille nok fra før av.

 

I følge TV2 skal det være et manifest på over 1600 sider, som altså er lengre enn det på 1400 som er kjent nå.

Jeg hørte 600 sider, TV2 Nyhetene.

De sa seksten hundre, altså 1600.

Stusser på at det er akkurat 1600, jeg sitter på 1516 sider, burde være hele hans manifest, den virker "komplett"

 

De har vell bare rundet opp til 1600 for å få et rundt tall. Evt så kan jo fort litt justering av skriftstørrelse og annet gi flere antall sider på så store dokumenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...