handerrre Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det ABB som skrev den? Den er jo 135 sider lang Den er 1500 sider lang. Men han skrev bare halve selv. Hvem skrev resten? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det ABB som skrev den? Den er jo 135 sider lang Den er 1500 sider lang. Men han skrev bare halve selv. Hva består resten av? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Da har også VG kommet frem til manifestet. Link for de late: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080671 Det er så sykt der han beskriver at han fylte hollowpoint bullets med ren, flytende nikotin. Bare 3-4 dråper i hver vel og merke, men likevel. :| Hva vil det si? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Sitter å leser litt i boka nå, og det er det sykeste jeg noen gang har lest.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det ABB som skrev den? Den er jo 135 sider lang Den er 1500 sider lang. Men han skrev bare halve selv. Hvordan vet du at bare halve er hans? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Dette kan tyde på at ABBs Facebook profil muligens inneholder mye falsk informasjon, som ABB -vil- at offentligheten skal få greie på. Jepp, flere (deriblant undertegnede) spekulerte i dette for flere timer siden. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 DB er på manifestet nå også http://www.dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/utoya/innenriks/drap/17433269/ Lenke til kommentar
Tekoppen Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det ABB som skrev den? Den er jo 135 sider lang Den er 1500 sider lang. Men han skrev bare halve selv. Hvordan vet du at bare halve er hans? Store deler er signert Fjordman. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Da har også VG kommet frem til manifestet. Link for de late: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080671 Det er så sykt der han beskriver at han fylte hollowpoint bullets med ren, flytende nikotin. Bare 3-4 dråper i hver vel og merke, men likevel. :| Hva vil det si? At han ikke bare ville drepe dem ved å skyte dem, men også forgifte dem. Flytende nikotin dreper deg på 5-20 minutter når du får det i kroppen. Står beskrevet fra side 966 og utover. På side 1006 beskriver han hvor mye du trenger for hver 'hollow point bullet'. How much of 99% pure nicotine do you need for each hollow point bullet? Given that 2 drops (I would probably go with 3 or 4 if enough room in projectile) is enough for each lethal dose/bullet you would need : 10 magazines (28 bullets whereas 14 are chemical): 14 x 10 magazines = 140 bullets 140 bullets x 2 drops = 280 drops A "metric" drop = 0,05 ml (50 µL) 280 drops x 0,05 ml = 14 ml Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Da har også VG kommet frem til manifestet. Link for de late: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080671 Det er så sykt der han beskriver at han fylte hollowpoint bullets med ren, flytende nikotin. Bare 3-4 dråper i hver vel og merke, men likevel. :| Hva vil det si? Det vil si at dersom noen ikke døde av skuddskadene vil de dø av forgiftning. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Advokaten hans er Geir Lippestad, som forøvrig var forsvarer for de skyldige i Holmlia-drapet. http://www.dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/innenriks/drap/terror/utoya/17433539/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hva vil det si? Det er et forsøk på å gjøre kulene om til et kjemisk våpen. Tanken bak det var vel at dersom blodtap ikke var tilstrekkelige så vil giftstoffet ta livet av ofrene. Nikotin er ekstremt giftig i høye nok konsentrasjoner. Jeg kan ikke uttale meg om dette lar seg gjøre i praksis eller om dette er noe han faktisk har gjort. Jeg la vekk boken for en stund siden da jeg simpelthen ikke orker å lese mer i den. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 For et merkelig skjegg han hadde 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Men boka bekrefter jo nærmest at han ikke har vært alene om dette! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Sitter med tanker om hvor deilig det hadde vært å gjøre et unntak for denne fyren. Fore han masse sunn mat, holde han i livet til han blir 80 år og torturere han hver jævla dag. Vet selvfølgelig at det ikke går, og jeg ville ikke gjort det hvis det var mulig heller, rettstatlige prinsipper trumfer alltid hevnfølelser, men følelsene er der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Men boka bekrefter jo nærmest at han ikke har vært alene om dette! Å? Jeg tenkte det motsatte. Han skriver ikke i dagboka si om noen andre, såvidt jeg kan se. Han skriver også at man bør være alene i sånne "operasjoner", fordi risikoen for å bli tatt øker jo flere man er. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Noen som fikk med seg det utvidede intervjuet med han på TV2 nå, som fortalte om han gutten som ikke ble drept og gjerningsmannen som sa ar "det er ikke din tur til å dø i dag.." - kan ikke garantere at det er gjengitt helt korrekt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Men boka bekrefter jo nærmest at han ikke har vært alene om dette! Å? Jeg tenkte det motsatte. Han skriver ikke i dagboka si om noen andre, såvidt jeg kan se. Han skriver også at man bør være alene i sånne "operasjoner", fordi risikoen for å bli tatt øker jo flere man er. Han refererer også til at han skal prøve å komme i kontakt med Celle 8b og Celle 8c i mars. Og deler av boka er signert av andre visstnok. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Men boka bekrefter jo nærmest at han ikke har vært alene om dette! Å? Jeg tenkte det motsatte. Han skriver ikke i dagboka si om noen andre, såvidt jeg kan se. Han skriver også at man bør være alene i sånne "operasjoner", fordi risikoen for å bli tatt øker jo flere man er. Vel, jeg tenker at han snakker om mentoren sin, og at han ikke er alene om å skrive boka. Da kan han da umulig vært helt alene på hele operasjonen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Noen som fikk med seg det utvidede intervjuet med han på TV2 nå, som fortalte om han gutten som ikke ble drept og gjerningsmannen som sa ar "det er ikke din tur til å dø i dag.." - kan ikke garantere at det er gjengitt helt korrekt. Hvis dette legges ut som video noe sted så si fra. Det vil jeg gjerne se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå