Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

4GB AEE PD80 Mini DV DVR Camera

 

This extremely small and lightweight field camera is used to document your operation. 4 GB is equivalent to 2 hour of constant filming. Ive personally tested it and it works great. Some governments may seize the movie (after you are neutralized) and publish it while others may bury it or even destroy it to protect the multiculturalist ideology. The reason is that they may regard any documentation from the Justiciar Knight as a mockery of their system. On the other hand, they may actually release the film to the press censored or even uncensored. You may want to bring 2 memory chips and attempt to mail one of them, if possible. You place the memory chip in a pre-made envelope (with stamps and the address of a pre-selected news desk that is likely to publish it uncensored). The best option would of course be to upload the digital movie via high speed internet (your Iphone) to a distribution site at the end of your mission. Unfortunately though, uploading 1-2 GB would take at least 3-7 hours. Also, there is normally a 200MB-ish cap on email attatchments so sending the movie to 10-20 newsdesks is not yet an option due to technological limitations. This will off course change at some point in the future.

 

Sold on Ebay (Chinese producer)

Cost is 87 USD

Er dette mulige indikasjoner på at han har filmet massakren fra sitt ståsted?

 

Huff, hele dette er ufattelig lesing. Har ikke ord.

Med dagens teknologi burde det fint være mulig!

Hvis han har filmet det.. fy faen.

 

Tviler sterkt på at det kommer ut uansett dog.

Endret av handerrre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tipset NRK, TV2, Dagbladet, VG, BT, BA og kripos.

 

Er dette forresten noe som bør holdes kjeft om utemon til politiet og avisene?

 

Nei, Folket burde få vite det.

 

Jeg ble kvalm etter å ha lest et par sider. Jeg vet ikke om dette er noe som bør få oppmerksomhet da det er tydelig at det er dette han er ute etter.

Lenke til kommentar

Sånn egentlig burde vel boka blitt dysset ned så mye som mulig. For det første er det akkurat dette han ønsket, at hans tanker skal bli spredt til så mange som mulig. I tillegg står det veldig detaljert hvordan andre bør planlegge en lignende operasjon, men det er vel utopi at det ikke ville kommet i de sine hender uansett.

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis er det mer enn bare selvinkriminerende materiale i boken som kan forhindre andres "ridderes" etterfølgelse.

 

Selv om vi vet det er en syk verden vi lever i, blir jeg stadig overrasket over hvor mye sykere den er blitt enn forrige gang jeg tenkte på det. Når man tror vi har sett det verste, så ...

Lenke til kommentar

Den er over 1400 sider...

HVor finner jeg den? Den jeg fikk link til var på 135

min Word brukte litt tid før den greide og angi korrekt sidetall.

 

legger ved filen her i PDF som er litt lettere å lese...

 

2083_-_A_European_Declaration_of_Independence.pdf

 

Du kan alternativt også laste den ned herfra: http://www.sharepdfbooks.com/3TZOU0V52W6B/2083_-_A_European_Declaration_of_Independence.pdf.html

 

Noen som har link til videoen som nevnes, om den da ikke har blitt fjerna allerede?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dødingeskalle og tempelridderkors er mye brukte symboler internt i frimurerordenen såvidt jeg har hørt. Har sett flagg med tempelridderkors henge utenfor frimurerlosjen i Trondheim.

 

Det stemmer det, men jeg har aldri sett symbolet slik han har det på armen, ei heller en slik uniform som ser mer ut som noe militær finstas. Har sett frimurere i finstas før, og de har stortsett gått med noe som ser mer ut som et forkle. I allefall ved losjen her på Nygårdshøyden i Bergen.

Lenke til kommentar

Jeg ble egentlig litt letta når jeg hørte at gjerningsmannen var etnisk norsk. Da spesielt med tanke på hvor mye bråk og konflikter det hadde blitt om det var en muslim. Men etter å ha sett boka har jeg skifta mening tvert, den boka burde aldri blitt laga.

 

Er nok ikke mange som vil finne denne boka "nyttig", men fortsatt alt for mange. Og så detaljert som han går igjennom mye av det kan jeg tenke meg at denne kommer til å bli brukt av andre grupperinger for å gjennomføre lignende angrep. Så tror dette kommer til å skape mye dritt fremmover.

Lenke til kommentar

Spoiler denne her. Tatt fra boka om hva slags våpen han brukte o.l.

 

 

 

I ordered an ASE Utra CQB-QM silencer (cost was 800 Euro) for my semi automatic rifle in

September 2010 and the supplier, Intersport Bogstadveien, told me it would arrive in early

January 2011. In January, the supplier told me ASE had suddenly cancelled all private

orders due to the fact that they had just received a large military order... I‘m not going to

take the chance with a regular non-auto silencer because it might overheat and explode

during rapid fire, with the risk of destroying Gungnir. I was not able to find another supplier

of semi automatic silencers that could be sent to my country directly from the supplier or

by jetcarrier. The only bonus I guess is that by eliminating the silencer aspect allows me to

order and equip a bayonet instead. So I guess; ―Marxist on a stick‖ will soon become an

exclusive Knights Templar Europe trademark:D.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...