Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er faen meg helt ufattelig... sitter å leser dagboka ... tror ikke det jeg leser...

 

Er det virkelig mulig å være så systematisk...

 

Hvor finner man denne boka?? Jeg har ikke lyst til å lese gjennom de siste 20 sidene av tråden for å finne det ut selv :p

 

Last ned her: http://www.2shared.com/file/M-s-2fBD/2083-AEuropeanDeclarationofInd.html?cau2=403tNull

Lenke til kommentar

Har varslet faren min sin venn, med stilling i krim avd. politiet, som skulle bringe det videre. Han sa de ikke satt på denne informasjonen og var veldig takknemmelig.

en jeg snakket med når jeg så dette på NFF sendte det sporenstraks til Politiet, men de får vel inn tips fra mange steder og har litt å koordinere.

Lenke til kommentar

 

Med dødningskalle og Tempelridder kors? er nok heller noe hjemmelaget styr. Han ser jo tydelighvis på seg som en slags soldat i boken sin, og her har han dekorert seg selv etter fantasien sin.. :sick:

Ser han har tempelridder kors på vernedrakten sin også.

Dødingeskalle og tempelridderkors er mye brukte symboler internt i frimurerordenen såvidt jeg har hørt. Har sett flagg med tempelridderkors henge utenfor frimurerlosjen i Trondheim.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...