Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer saks fra boken takket være mikkello fra nFF (inneholder logg om hva han ville gjøre 22 Juli)

 

 

Thursday July 21 - Day 81: Drive 11 hours straight to Kautokeino, sort out cheap hotelFriday July 22 - Day 82: Initiate blasting sequenses at pre-determined sites. Test dirt for gram of gold per kg. Have enough material for at least 20 blasts. Start capitalization of project as soon as I have results. Time is running out, liquidity squeese inc. Call/email all my investor contacts with updated online prospectus/pdf.

This is going to be an all-or-nothing scenario. If I fail to generate acceptable precious metals yields, in combination with swift initiation of the capitalization for securing the areas I will be heavily indebted. I must complete capitalization of the mineral extraction project within August at latest! When I have the required seed capital I will have enough funds to employ the services of professional blasting engineers.

If all fails, I will initiate my career with a private security firm in conflict zones to acquire maximum funds in the shortest period of time to repay the debts.

First coming costume party this autumn, dress up as a police officer. Arrive with insignias:-) Will be awesome as people will be very astonished:-)

 

Side note; imagine if law enforcement would visit me the next days. They would probably get the wrong idea and think I was a terrorist, lol redface.gif)

 

Optimal time budget, one person - ANFO: 3 x 600kg, PA: 3 x 0,5kg, DDNP: 3 x 10g

 

If I had known then, what I know today, by following this guide, I would have managed to complete the operation within 30 days instead of using almost 80 days. By following my guide, anyone can create the foundation for a spectacular operation with only 1 person in less than a month even if adding 2 "resting" days!:-)

 

Day 1: Moving and getting your equipment and gear into place.

 

Day 2: Installing all equipment - fume hood, fan etc.

 

Day 3: Finishing the metal skeletons/cylinders for the blast devices and completing other practical issues relating to gear and equipment.

 

Day 4: Creating an evacuation/emergency strategy, packing an evacuation kit (survival gear etc.)

 

Day 5: Grinding 2,5kg of aspirin: 30 minutes with blender, manufacture of acetylsalicylic acid from aspirin (4 hours) + drying in oven (4 hours per batch x 3)

 

Day 6: Manufacture of acetylsalicylic acid from aspirin (4 hours) + drying in oven (4 hours per batch x 3)

 

Day 7: Boiling sulfuric acid using 4 cooking plates outside, from 23.00-07.00, 15-18L->5L of 90%+

 

Day 8: Boiling sulfuric acid using 4 cooking plates outside, from 23.00-07.00, 15-18L->5L of 90%+

 

Day 9: Creating Picric Acid (6 out of 12 batches using 3 x hot plate stirrers)

 

Day 10: Creating Picric Acid (12 out of 12 batches using 3 x hot plate stirrers). Completed

 

Day 11: Purification of Picric Acid

 

Day 12: Purification of Picric Acid

 

Day 13: Purification of Picric Acid. Completed

 

Day 14: Creating DDNP

 

Day 15: Creating DDNP. Completed

 

Day 16: Relocation of 27-0-0 fertilizer. Break down a 600kg bag into 13-14 x 50kg bags, load in the truck, drive to location where you are going to crush them if needed.

 

Day 17: Relocation of fertilizer. Break down another 600kg bag into 13-14 x 50kg bags.

 

Day 18: Relocation of fertilizer. Break down the last 600kg bag into 13-14 x 50kg bags.

 

Day 19: Initiate fertilizer grinding phase using 4 stationary blenders simultaneously. It will take aprox. 30-40 minutes to complete a full 50kg bag of ANFO, including the addition of the diesel and sealing the inner and outer bag with pieces of duct tape. It should be done nighttime between 23.00-07.00 as its quite noisy. The task also includes filling 20L plastic containers with diesel, and then breaking each 20L container down to 4L containers (empty distilled water containers) Complete 9 x 50kg bags of ANFO.

 

Day 20: Complete 9 x 50kg bags of ANFO.

 

Day 21: Complete 9 x 50kg bags of ANFO.

 

Day 22: Complete 9 x 50kg bags of ANFO. Completed.

 

Day 23: Mix in 2,5% (by weight) micro balloons and 10-15% (by weight) aluminium powder into the now hardened ANFO.

 

Day 24: Mix in 2,5% micro balloons and 10-15% aluminium powder into the now hardened ANFO.

 

Day 25: Mix in 2,5% micro balloons and 10-15% aluminium powder into the now hardened ANFO.

 

Day 26: Prepare trucks for transportation.

 

Day 27: Prepare trucks for transportation.

 

Day 28: Prepare trucks for transportation.

 

Day 29: Completed

  • Liker 1
Lenke til kommentar

The M14 rifle, formally the United States Rifle, 7.62 mm, M14,[5] is an American selective fire automatic rifle firing 7.62x51mm NATO (.308 Winchester) ammunition

 

Så han hadde en full auto m14? Dette skurrer maksimalt. Det er ikke mulig å få tilgang på slike våpen i Norge med mindre du jobber i forsvaret og vedkommende hadde kun utført førstegangstjeneste. Selv den mest interesserte skytter får maksimalt halvauto jaktrifler, militære våpen er forbudt.

 

Hvem skaffet ham våpen?

Lenke til kommentar

Sakset fra boken:

 

 

PS: Berwick er engelskoversatt Breivik.

-Teksten er fjerna etter forespørsel, se originalpost for teksten.

 

Hvis alt det er fra en bok som ikke er en selvbiografi, så er det i hvert fall ganske åpenbart at han er over gjennomsnittlig selvopptatt...

 

Det er også interessant at han beskriver seg selv som martyr.

Endret av Benjamin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den beste måten å hedre de drepte, skadde og deres pårørende på er å la livet gå videre. For hver dag som ikke er normal, med vanlige sendinger på TV, med politikere som driver valgkamp osv.

 

Jeg og mine partifeller i Unge Høyre var i gang med valgkampen og jeg hadde sendt inn ett innlegg i Aftenposten om det norske landbruket. Jeg hadde fått bekreftelse fra Aftenposten kl. 15 i går at det ville komme på trykk i dagens avis. Men det var før dette skjedde.

 

Hele Norge står samlet om de drepte og deres pårørende, men den beste måten å hedre de involverte på er ved å la politiet ordne opp og returnere til et normalt liv, selv om det vil være vanskelig.

 

Jeg vet at jeg kan høres rå ut, men det er den eneste sannheten. Om vi minnes i stillhet er det det beste for alle.

Lenke til kommentar

Har det kommet frem om det er noen brukere her som var på AUF-leiren, enten de overlevde eller ikke?

 

Det er vel ikkje så lett å vite med mindre folk har lagt seg inn her med identifiserbar informasjon. Ein admin kan muligens søke opp den registrerte epostadressa og sjå om den er brukt til å registrere f.eks ein facebook profil for deretter å sjekke opp navnet opp mot navnelistene som politiet etterkvart kjem til å legge fram.

 

Men for dei fleste brukerane her vil ein vel kun merke at nokon mangler ved at ein brukerkonto blir ståande ubrukt no i ettertid.

Lenke til kommentar

The M14 rifle, formally the United States Rifle, 7.62 mm, M14,[5] is an American selective fire automatic rifle firing 7.62x51mm NATO (.308 Winchester) ammunition

Og dette er et våpen du kan få oppbevaringtillatelse for i Norge? gjerningsmannen hadde jo lisens på våpnet?

 

Nei M14 er ikke et våpen på godkjente semi automatiske rifler man kan kjøpe i norge(tror jeg)

Siden han tydligvis brukte en automatisk variant, er det tydlig at våpenet ikke er lovlig i norge

Lenke til kommentar

The M14 rifle, formally the United States Rifle, 7.62 mm, M14,[5] is an American selective fire automatic rifle firing 7.62x51mm NATO (.308 Winchester) ammunition

Og dette er et våpen du kan få oppbevaringtillatelse for i Norge? gjerningsmannen hadde jo lisens på våpnet?

 

Nei M14 er ikke et våpen på godkjente semi automatiske rifler man kan kjøpe i norge(tror jeg)

Siden han tydligvis brukte en automatisk variant, er det tydlig at våpenet ikke er lovlig i norge

 

Hvor kan han ha fått tak i det? Smuglet?

Lenke til kommentar

Den beste måten å hedre de drepte, skadde og deres pårørende på er å la livet gå videre. For hver dag som ikke er normal, med vanlige sendinger på TV, med politikere som driver valgkamp osv.

 

Jeg og mine partifeller i Unge Høyre var i gang med valgkampen og jeg hadde sendt inn ett innlegg i Aftenposten om det norske landbruket. Jeg hadde fått bekreftelse fra Aftenposten kl. 15 i går at det ville komme på trykk i dagens avis. Men det var før dette skjedde.

 

Hele Norge står samlet om de drepte og deres pårørende, men den beste måten å hedre de involverte på er ved å la politiet ordne opp og returnere til et normalt liv, selv om det vil være vanskelig.

 

Jeg vet at jeg kan høres rå ut, men det er den eneste sannheten. Om vi minnes i stillhet er det det beste for alle.

Både jeg og opptil flere pårørende jeg kjenner er uenige med deg. Å bearbeide sorgen sammen er bedre enn å ignorere den og overlate den til kun de direkte pårørende. Dette er hele norges sorg, og det burde også være din. At du i det hele tatt gidder å nevne hvilket ungdomspart du tilhører i denne sammenheng er trist. Ta det med ro, Aftenposten putter det nok på trykk når de "roer seg ned og kommer seg over" at en høyreekstrem terrorist drepte 85 ungdommer. Du får sende dem en mail å mase, er ikke akkurat som om de har noe bedre å gjøre hvis de har tid til å fortsette å skrive om denne farsen.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

http://www.2shared.com/file/M-s-2fBD/2083-AEuropeanDeclarationofInd.html

Boken forteller ALT ned til minste detalj om alt han planla og oppskrifter til eksplosivene, hvordan han fikk tak i alt dette. ALT står i boken!

 

UTDRAG:

Day 23: Mix in 2,5% (by weight) micro balloons and 10-15% (by weight) aluminium powder into the now hardened ANFO.

 

Day 24: Mix in 2,5% micro balloons and 10-15% aluminium powder into the now hardened ANFO.

 

Day 25: Mix in 2,5% micro balloons and 10-15% aluminium powder into the now hardened ANFO.

 

Day 26: Prepare trucks for transportation.

 

Day 27: Prepare trucks for transportation.

 

Day 28: Prepare trucks for transportation.

 

Day 29: Completed

Lenke til kommentar

The M14 rifle, formally the United States Rifle, 7.62 mm, M14,[5] is an American selective fire automatic rifle firing 7.62x51mm NATO (.308 Winchester) ammunition

 

Så han hadde en full auto m14? Dette skurrer maksimalt. Det er ikke mulig å få tilgang på slike våpen i Norge med mindre du jobber i forsvaret og vedkommende hadde kun utført førstegangstjeneste. Selv den mest interesserte skytter får maksimalt halvauto jaktrifler, militære våpen er forbudt.

 

Hvem skaffet ham våpen?

 

I dagens Norge er det ikke mye problem å få lurt inn et enkelt våpen. Har du penger har du våpen, narkotika, bomber, bombeoppskrifter, kniver, pistoler og hva faen du vil.

Lenke til kommentar

The M14 rifle, formally the United States Rifle, 7.62 mm, M14,[5] is an American selective fire automatic rifle firing 7.62x51mm NATO (.308 Winchester) ammunition

Og dette er et våpen du kan få oppbevaringtillatelse for i Norge? gjerningsmannen hadde jo lisens på våpnet?

 

Nei M14 er ikke et våpen på godkjente semi automatiske rifler man kan kjøpe i norge(tror jeg)

Siden han tydligvis brukte en automatisk variant, er det tydlig at våpenet ikke er lovlig i norge

 

Hvor kan han ha fått tak i det? Smuglet?

 

Samme sted som alle andre kriminelle, det svarte markede, er ikke noe mangel på utvalg der, dyrt ja, men du kan få mer eller mindre alt du vil ha, Tror du Nokas ranerne brukte lovlig registerte våpen?

Lenke til kommentar

The M14 rifle, formally the United States Rifle, 7.62 mm, M14,[5] is an American selective fire automatic rifle firing 7.62x51mm NATO (.308 Winchester) ammunition

 

Så han hadde en full auto m14? Dette skurrer maksimalt. Det er ikke mulig å få tilgang på slike våpen i Norge med mindre du jobber i forsvaret og vedkommende hadde kun utført førstegangstjeneste. Selv den mest interesserte skytter får maksimalt halvauto jaktrifler, militære våpen er forbudt.

 

Hvem skaffet ham våpen?

 

I dagens Norge er det ikke mye problem å få lurt inn et enkelt våpen. Har du penger har du våpen, narkotika, bomber, bombeoppskrifter, kniver, pistoler og hva faen du vil.

 

Norge er blitt et livsfarlig sted å bo. Vi må vurdere å få innført bæretillatelse for voksne, kompetente mennesker. Vi har ikke råd til at politiet skal bruke 1,5 timer på å komme til åstedet. Hadde en eller flere av menneskene på øya vært bevæpnet, kunne færre menneskeliv ha gått tapt... :(

Lenke til kommentar

The M14 rifle, formally the United States Rifle, 7.62 mm, M14,[5] is an American selective fire automatic rifle firing 7.62x51mm NATO (.308 Winchester) ammunition

Og dette er et våpen du kan få oppbevaringtillatelse for i Norge? gjerningsmannen hadde jo lisens på våpnet?

 

Nei M14 er ikke et våpen på godkjente semi automatiske rifler man kan kjøpe i norge(tror jeg)

Siden han tydligvis brukte en automatisk variant, er det tydlig at våpenet ikke er lovlig i norge

 

Hvor kan han ha fått tak i det? Smuglet?

 

Samme sted som alle andre kriminelle, det svarte markede, er ikke noe mangel på utvalg der, dyrt ja, men du kan få mer eller mindre alt du vil ha, Tror du Nokas ranerne brukte lovlig registerte våpen?

 

Trodde kriminelle i Norge begrenset seg til pistoler o.l. Jeg vet ikke noe om Nokas våpnene. Brukte Nokas automatvåpen?

 

Han må ha hatt voldsomme ressurser.

 

M14 er vel en utgått rifle, så vil tro den nå florerer i det svarte marked ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...