Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som tenker Mind Control?

Noe ala manchurian candidate?

 

Ja. Når du plaffer ned folk over så lang tid, så vil det være mye mer enn et raseri anfall. Normale mennesker vil la følelser ta noe overhånd. Hvem var med han? Vitner forteller at han snakket over "walkie-talkie" eller headset, dessuten var det mange som sa det var flere.

 

Det at han er frimurer gjør ikke situasjonen mindre mistenkelig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Er veldig sterke usensorerte bilder, så anbefaler de som tar dette tungt å ikke se den!

Er uansett tragisk at personer lager slike videoer..

 

takk for lenke.. jeg skrev hva jeg mente på siden hans..

 

for et svin :/

Rapporterte videoen jeg... Det er en grunn til at avisene blir bedt om å sensurere bilder. Foreldre som enda ikke har fått bekreftet om barna deres er døde eller ikke kan kjenne igjen klær o.l.

 

Hva FAEN er tøft med å google bilder av døde unger å klippe dem sammen til en film hvor man hedrer mannen som drepte dem anyways?

Det verste som kan skje er at denne mannen får en fanskare..

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Han var idénasjonalist, ikke norsk nasjonalist som mange tror. Han har skrevet mye på den sionistiske/israel venlige siden document.no som kun omtaler Islam som den eneste trusselen til vårt samfunn.

 

Han tok avstand fra nazisme, marxisme og kommunisme. Han var også frimurer.

 

Er det bare jeg som tenker Mind Control?

 

AP skulle anerkjenne Palestina som uavhengig stat.

Norge har meldt at de skal ut av Libya.

 

Var dette en operasjon på vegne av Israel?

 

Og der kommer konspirasjonsteoretikerne. Jeg synes dere er sent ute nå.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som tenker Mind Control?

Noe ala manchurian candidate?

 

Ja. Når du plaffer ned folk over så lang tid, så vil det være mye mer enn et raseri anfall. Normale mennesker vil la følelser ta noe overhånd. Hvem var med han? Vitner forteller at han snakket over "walkie-talkie" eller headset, dessuten var det mange som sa det var flere.

 

Det at han er frimurer gjør ikke situasjonen mindre mistenkelig...

 

Du er klar over at frimurerlosjen er en irrelevant brikke her?

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som tenker Mind Control?

Noe ala manchurian candidate?

 

Ja. Når du plaffer ned folk over så lang tid, så vil det være mye mer enn et raseri anfall. Normale mennesker vil la følelser ta noe overhånd. Hvem var med han? Vitner forteller at han snakket over "walkie-talkie" eller headset, dessuten var det mange som sa det var flere.

 

Det at han er frimurer gjør ikke situasjonen mindre mistenkelig...

 

Du er klar over at frimurerlosjen er en irrelevant brikke her?

 

Hvorfor er det irrelevant?

 

Han var ihvertfall ikke tradisjonell nasjonalist, ettersom han drepte hans egne.

 

Hvorfor åpnet han facebook og twitter konto rett før hendelsen? Gir ingen mening.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Hva FAEN er tøft med å google bilder av døde unger å klippe dem sammen til en film hvor man hedrer mannen som drepte dem anyways?

Det verste som kan skje er at denne mannen får en fanskare..

 

Mannen har allerede flere sympatisører rundt om på Nettet. Myndighetene burde avlegge disse personene en visitt. Jeg vet det er feil, men nå frister det litt å si at identiteten og bostedet til vedkommende burde offentliggjøres. Slike personer er ufattelig provoserende, og totalt blottet for respekt for medmenneskene.

Lenke til kommentar

Hvorfor åpnet han facebook og twitter konto rett før hendelsen? Gir ingen mening.

Jo, det gir all mening. Alle bilder og all tekst ble lagt ut på samme dato, og en mulig forklaring er at han ønsket å gi oss og pressen bilder, og kanskje «falsk» info som det vi leser på Facebook.

Lenke til kommentar

AUF lederen stakk av i første mulige båt, mens langt yngre deltagere som ikke forstod hva som skjedde ble overlatt til sin skjebne.

 

I et korttenkt øyeblikk reagerte jeg også på dette. Jeg slo det raskt ifra meg, da situasjonen ikke er mulig å sette seg inn i for oss som ikke var der. Bildene og historiene gjør vondt. Aldri før har jeg blitt så påvirket av en nyhetssak.

 

Dette er selvsagt bare tull. Akkurat som at skipperen og mannskapet er de siste som skal forlate et synkende passasjerskip, så skal lederen for en ungdomsleir, være den siste løper og lar BARN være fritt villt.

Lenke til kommentar

 

 

Er veldig sterke usensorerte bilder, så anbefaler de som tar dette tungt å ikke se den!

Er uansett tragisk at personer lager slike videoer..

Jeg anbefaler alle her inne rapporterer videoen og/eller brukeren, så fjerner YouTube forhåpentligvis alt.

 

Har sett en del rimelig drøye ting som opprørerne i Libya har utført som langt på vei får den filmen der til å se ut som barne tv...

 

Så tviler på at direkte bryter TOS til Youtube..

 

Den som har rettighetene til filmen han har lagt ut kan jo kreve den fjernet..

 

Vi får se.. rapporterte den jeg også... om mange gjør det samme så tar de sikkert tak i det vil jeg tro... Håper det...

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Dette er selvsagt bare tull. Akkurat som at skipperen og mannskapet er de siste som skal forlate et synkende passasjerskip, så skal lederen for en ungdomsleir, være den siste løper og lar BARN være fritt villt.

Selv om han er formann i AUF er han ikke nødvendigvis organisatorisk ansvarlig person for sommerleiren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...