Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken advokat er det som faktisk som vil sitte og forsvare hans handlinger? herregud tenk det da.

Forsvareren skal ikke forsvare hans handlinger, selv om Staff kan gi det inntrykket. Forsvarerens oppgave er å på den anklagedes vegne bidra til at rettsprinsippene ivaretas: under avhør, at ikke hva som helst godtas som bevis, at lover anvendes på rett måte, osv.

 

Forskjellen er vesentlig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Så du mener altså at Anders B.B. var ved sine fulle fem? Fordi visst han ikke var det, så hadde jo en kar som han tenkt på nettopp den måten, og dermed hadde enda flere blitt drept! Jaja, da skal vi være svært glad for at Anders var ved sine fulle fem, tørr ikke engang tenke på hva som hadde skjedd visst han ikke hadde vert det!

 

Kan du være så snill å gi deg da.. Begynner å mistenke deg for å ha seriøst dårlig utviklede sosiale antenner..

 

Merker du ikke hvordan folk blir frustrert og forbanna over det du skriver??

 

Kan du ikke bare gi deg??

Lenke til kommentar

For meg virket han temmelig sjokkskadet.

 

Mulig det, men han hadde neppe klart å si såpass mye på den måten der visst han var sjokkskadet!

 

Men kan jo hende han var "sjokkskadet light"!

 

Oi, i tillegg til å være et strategisk geni, så er du også ekspert i hvordan folk reagerer på sjokk og traumer. Komfortabel lenestol?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du mener altså at Anders B.B. var ved sine fulle fem? Fordi visst han ikke var det, så hadde jo en kar som han tenkt på nettopp den måten, og dermed hadde enda flere blitt drept! Jaja, da skal vi være svært glad for at Anders var ved sine fulle fem, tørr ikke engang tenke på hva som hadde skjedd visst han ikke hadde vert det!

Jeg innser at du har problemer med å se at jeg snakker om deg.

 

Jeg nevnte ikke gjerningsmannen ved noen anledning i min foregående post, men jeg nevnte deg. Da det var dine ord som beskrev en situasjon om at antallet drepte var lavt ifht. hva som hadde skjedd om han hadde fulgt din taktikk.

Lenke til kommentar

For meg virket han temmelig sjokkskadet.

 

Mulig det, men han hadde neppe klart å si såpass mye på den måten der visst han var sjokkskadet!

 

Men kan jo hende han var "sjokkskadet light"!

 

Er du forberedt på at det kommer en mann med politi uniform og begynner å skyte etter deg? Hadde du tatt opp slått på walkie talkien og begynte å snakke CS språk? DU høres seriøs ut som en som lever i spillets verden og slike tanker som du har er livsfarlige! Det er noe annet å spille, men du tror skyteepisoder er like.

 

Tror ingen av dem froventet at han skulle drepe dem og de tenker "Jeg vil ikke dø". Hadde en tenk "Jeg må angripe og slå han" ved første tanke hadde jeg blitt overrasket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle så jævlig ønske at jeg var moderator i dag. Da hadde det vært betraktelig færre debattanter her nå <3

 

Moderatorene gjør en formidabel jobb. Denne tråden spammes ned, og fortsatt er det begrenset hvor mye direkte flaming og lignende som kommer igjennom.

 

At ikke alle holder en høy standard på diskusjonen, betyr ikke at de skal sensureres (les fjerne ytringsfriheten) på dette forumet.

 

Kudos

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Visst AUF lederen var en god leder, så hadde han fått alle AUF`ere der til å løpe Anders i senk fra alle rettninger når han måtte reloade. Han hadde jo ikke ett utømmelig magasin, og han skjøt kun hvert 10 sekund! Jeg kan springe 100 meteren på den tiden. Det er akkuratt i en slik grusom situasjon, at folket der trengte en leder som fortalte dem hva dem måtte gjøre. Noe slikt som dette " alle mann spring i senk den blonde, blå øyede politimannen når han må reloade". Når det står flere hundre mennesker rundt han når han begynner å skyte, så burde folket sprunget på han, istedet for å springe vekk som kaniner som venter på å bli skutt menst dem hopper i alle rettninger.

 

Jeg har ingen problem med å gjenta, at visst han var en meget god leder, så hadde Anders B.B fått bank etter få sekunder, og før politiet kom 2 timer etterpå.

 

Rart Anders ikke hadde utplassert eksplosiver over hele øyen, slik at han bare kunne sprenge i luften alt som var når han først var igang, han hadde jo kjøpt inn 6 tonn med gjødsel. Dette viser jo bare at selv Anders var litt barmhjertig, fordi visst han virkelig ønsket kunne han ha drept mange flere. Vi må se det positive i det negative.

Det her var den mest idiotiske posten jeg har lest så langt. Lek Rambo i sandkassa du, der du hører hjemme.
Lenke til kommentar

Han var idénasjonalist, ikke norsk nasjonalist som mange tror. Han har skrevet mye på den sionistiske/israel venlige siden document.no som kun omtaler Islam som den eneste trusselen til vårt samfunn.

 

Han tok avstand fra nazisme, marxisme og kommunisme. Han var også frimurer.

 

Er det bare jeg som tenker Mind Control?

 

AP skulle anerkjenne Palestina som uavhengig stat.

Norge har meldt at de skal ut av Libya.

 

Var dette en operasjon på vegne av Israel?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han var idénasjonalist, ikke norsk nasjonalist som mange tror. Han har skrevet mye på den sionistiske/israel venlige siden document.no som kun omtaler Islam som den eneste trusselen til vårt samfunn.

 

Han tok avstand fra nazisme, marxisme og kommunisme. Han var også frimurer.

 

Er det bare jeg som tenker Mind Control?

 

AP skulle anerkjenne Palestina som uavhengig stat.

Norge har meldt at de skal ut av Libya.

 

Var dette en operasjon på vegne av Israel?

 

Hva i helvete er dette for noe? Mind Control?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...