Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Idealister som mener at loven er riktig når den sier at alle har rett til en advokat. Skjønt, "forsvarer" er ikke alltid riktig ord. "Representant" kan være et bedre og mer dekkende ord i en del situasjoner.

 

Nei, la ham ikke få advokat. Det fortjener han ikke.

 

Andre som ikke fortjener advokat er voldtektsmenn. Og voldsforbrytere. Og innbruddstyver. Og skattesnytere.

 

Fakstisk fortjener ingen advokat! La oss avskaffe det med en gang. La oss bare kaste dem i fengsel hele bunten, uten lov og dom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AUF lederen er jo den samme tufsen som anmeldte Tybring-Gjedde for å bare si sin mening. Han er udemokratisk og en drittsekk som jeg ikke har noen sympati med.

 

 

Den første som stakk fra øya i båt etter at lille Anders kom til øya var AUF lederen. Hadde han vert en skikkelig leder og helt, så hadde han med sine ferdigheter prøvd å slått grønnsak Anders i hodet, slik at minst mulig av AUF`ene døde. En ekte leder skal ha ferdigheter til slike ting.

 

Vi snakker jo her om mange hundre AUF`ere, visst dem kunne samarbeidet, så hadde alle sammen hoppet i strupen på Andres samtidig. Da tror jeg dem hadde klart å fått han i bakken, fordi Anders var jo ikke en umenneskelig tanks av uante dimensjoner, selv om det kunne virke slik!

Lenke til kommentar

Jeg er ikke særlig troende av meg og regner meg selv om ateist, men jeg har nesten lyst til å gå i kjerka nå.

Og jeg ba til høyere makter om at alt skulle bli bra før jeg sovna i morges.

Jeg har ikke bedt til høyere makter siden jeg var 4-5 år og slet med mareritt fra helvete hver natt i en måned.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Veldig skremmende at jeg langt i fra er uenig i mye av det han skriver...

Har du endret radikalt dine meninger etter det som har skjedd?

 

Nope.. jeg er fortsatt den samme sære jenta med politiske meninger som spriker fra ytterste høyre til ytterste venstre...

 

Ser ingen grunn til å endre kurs for min del...

 

Bare fordi denne gale mannen tok saken i egne hender så endrer det ikke synes mitt om at vi som nasjon går i feil retning..

 

Jeg oppfordrer ikke til voldelige handlinger og er i mot all form for krig... Bare sjekk Libya tråden...

 

Så nei.. Her er det stø kurs...

Lenke til kommentar

Hva er forresten så galt med å være frimurer? Visse folk her henger seg jo helt opp i det, jeg ser ingenting galt ved å være frimurer.

Du vet da vel at frimurere er en del av NWO, eller New World Order? Det verserer mange konspirasjonsteorier rundt frimurerbevegelsen.

Nei, jeg har liten tro på at NWO og bryr meg ikke om konspirasjonsteorier. Det kan være grei underholdning for film og bøker, men tar det ikke særlig seriøst.

Lenke til kommentar

Han er nok med forsvareren sin, og regner med at advokaten kommer til å være med i evt. forhør.

 

Hvem vil forsvare han?

Ekstremt høyprofilert sak, så jeg regner med det er flust av PR-kåte advokater som ønsker å forsvare han.

 

Vi får se, men jeg antar at ingen prøver å gjøre karriere ut av dette. Det er nok altfor negativt ladet og fyren er så åpenbart skyldig. Det blir nok en kort rettsak der gærningen erklærer seg selv skyldig.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Hmm, flagger dere på halv stang der ute, selv om dere ikke bor i nærheten? Jeg lurer på om jeg skal gjøre det (bergen)

Ser flere i nabolaget her i trøndelag gjør det også.

 

Hele Norge flagger på halv stang. Gjør det her i Stavanger. Alle gjør det. De som ikke gjør det har vel glemt, er på ferie etc.

Lenke til kommentar

Idealister som mener at loven er riktig når den sier at alle har rett til en advokat. Skjønt, "forsvarer" er ikke alltid riktig ord. "Representant" kan være et bedre og mer dekkende ord i en del situasjoner.

 

Nei, la ham ikke få advokat. Det fortjener han ikke.

 

Andre som ikke fortjener advokat er voldtektsmenn. Og voldsforbrytere. Og innbruddstyver. Og skattesnytere.

 

Fakstisk fortjener ingen advokat! La oss avskaffe det med en gang. La oss bare kaste dem i fengsel hele bunten, uten lov og dom.

 

Hvorfor ikke? Jeg tror det er svært lite "forsvar" forsvareren kan bidra med i denne saken... Ville bare ha sagt det....

Lenke til kommentar

Hva er forresten så galt med å være frimurer? Visse folk her henger seg jo helt opp i det, jeg ser ingenting galt ved å være frimurer.

Du vet da vel at frimurere er en del av NWO, eller New World Order? Det verserer mange konspirasjonsteorier rundt frimurerbevegelsen.

Nei, jeg har liten tro på at NWO og bryr meg ikke om konspirasjonsteorier. Det kan være grei underholdning for film og bøker, men tar det ikke særlig seriøst.

 

Dessverre er det enkelte som gjør det, NyhetsSpeilet f.eks er jo full av artikler som beskriver hvordan frimurere er roten til alt ondt og at de styrer verden.

Lenke til kommentar

Haha. NWO! Måtte jo komme. Jeg får kreft i øynene av å lese alt det idiotiske som ytres her. Innse at dere er virkelighetsfjerne for minst én dag og bruk heller dagen på å vise sympati og omtake for de etterlatte. Vær så snill!

Endret av kloffsk
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvorfor ikke? Jeg tror det er svært lite "forsvar" forsvareren kan bidra med i denne saken... Ville bare ha sagt det....

 

 

Ja, selv om man har den merkelig meningen at mannen ikke skal ha forsvarer, hva skal det være godt for? Hva vil det endre i saken konkret? Han får nesten garantert 21 år + forvaring uansett, evt satt inn på instutiasjon.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Nei, la ham ikke få advokat. Det fortjener han ikke.

 

Andre som ikke fortjener advokat er voldtektsmenn. Og voldsforbrytere. Og innbruddstyver. Og skattesnytere.

 

Fakstisk fortjener ingen advokat! La oss avskaffe det med en gang. La oss bare kaste dem i fengsel hele bunten, uten lov og dom.

 

 

Hvorfor ikke? Jeg tror det er svært lite "forsvar" forsvareren kan bidra med i denne saken... Ville bare ha sagt det....

 

Hva vet du om det? Er du jurist?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...