Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det noen grunn til at Siv Jensen burde ha dårlig samvittighet for dette her?" - Hva i helvete er det dere holder på med i TV2? Uheldigvis så har TV2 bestemt seg for å bruke dette for alt det er verdt. ABB likte klassisk musikk, på tide at TV2 finner ut hvilke komponister han likte og hvorvidt de burde ha dårlig samvittighet. Du kan tro at han spiller World of Warcraft og Modern Warfare 2 kommer til å bli hauset opp også.. Snakker om elendig journalistik på et helt feil tidspunkt! Hva med å ha litt dårlig samvitighet selv TV2? De scorer lite politiske poeng på wow og modern warfare 2. Man kan vel også trekke frem at TV2 ikke akkurat var trege med å trekke frem Krekar rett etter at bomben eksploderte Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg selv er sterk motstander av så og si alt FrP står for, og kan ikke fordra partiet på noen som helst måte, men dette har da ingenting som helst med FrP eller Siv Jensen å gjøre! Alvorlig talt, FrP har da ingen som helst skyld i hva ABB har gjort, bare det å trekke det frem er latterlig. Når det er sagt - hvis drapene er politisk betinget, så ville jeg - om jeg var FrP-leder - vurdert hva som kunne få noen med så ekstreme synspunkter til å melde seg inn i mitt parti. 5 Lenke til kommentar
zorra Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) til norske statsministeren Jens Stoltenberg ( [email protected] e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ) til Kong Harald V. ( [email protected] e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ) til Stortinget. ( [email protected] e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ) Den tsjetsjenske diaspora i Norge er sjokkert og fordømmer sterkt terrorangrepet i Oslo sentrum 22. 07. 2011 som drepte uskyldige mennesker. I denne vanskelige tiden da terrorister velger fredelige steder for sine angrep og utfordrer dermed hele den siviliserte verden, erklærer vi solidaritet med det norske folket og den norske staten, og ønsker å ta sterk avstand fra dette angrepet. Vi uttrykker aller dypeste kondolanse og sterk medfølelse til alle de som har opplevd tap av sine kjære. Vi uttrykker vår sympati til de sårede som har opplevd denne umenneskelige handlingen. Menneskenatur velsigner mot til å fremme god og forhindre ondskap i alle sfærer av samfunnet og staten. Vi appellerer også til de kriminelle som sår hat og dreper ubevæpnede og uskyldige mennesker. Kom til deres sanser og omvend dere. Våre tanker går ut til alle som er blitt rammet. Dette er en katastrofe vi kommer til å huske resten av vårt liv. Den Tsjetsjenske Diaspora i Norgehttp://www.diaspora.no/index.php?option=com_content&view=article&id=1582:2011-07-22-20-28-51&catid=42:novosti-diaspori&Itemid=401 Endret 23. juli 2011 av zorra 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Sterkt å høre muslimen som ble intervjuet på NRK akkurat nå. Han forteller om alle vennene og søskene hans som ble drept, men det sterkeste er når han forteller om at han forsøkte å gi nødhjelp til en skutt person som ropte "løp, løp, redd deg selv"! Jeg syntes er så flott, for så mange forventet og ropte ut at det var muslimer som sto bak angrepet, men det viser seg et det er flere muslimer som faktisk er helter. Grunnen til at mange trodde det var muslimer er jo fordi det omtrent bare er muslimske ekstremister som har truet oss med slike angrep. Ja ikke akkurat så veldig rart at folk streifet tanken om at det kanskje kunne være muslimer i mosen. Det tror jeg ærlig talt nesten hele verden trodde, og sansynlegvis var det ikke totalt helt uten grunn! Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Når eg las kva denne mannen som står bak agrepet meinar må eg innrømmet at eg ikkje synes det er noko rart at han gjorde det han gjorde. Han er for det første kristen, nokon som blir kraftig minimalisert i samfunnet, og som blir tilsidesatt spesielt av venstresiden og andre radikale. Til og med når dei utdyper sine djupaste meiningar blir dei gjort narr av og kalt dumme, noko eg har sett både på dette forumet, dagbladet og mange andre steder. Det neste var at han var motstander av muslimer og av så kraftig innvandring som vi har i dag, dette blir også oversett av visse personer i regjeringa og blir ikkje gjort noko med, sjølv om det veldig tydlig er eit sotrt problem for samfunnet. Ungdomsorginisasjonane til arbeiderpartiet har også nokon av dei merkeligaste meiningane denne jorda nokon gong har sett, så at han vlagdte å ta livet av nokre av dei (som sjølvsagt er forfærdelig), kan forståast ut av det hatet han allerde har ovenanfor desse menneskene. Trur du er på frykteleg tynn is om du meiner det er hass kristne tru som har ført til dette! Eg har ingen tru på at det her er religiøst motivert, kun politisk motivert! Ja, det stemmer nok det. Men kristne blir minimalisert i dette samfunnet, som kan ha påvirka han i feil retning. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Sterkt å høre muslimen som ble intervjuet på NRK akkurat nå. Han forteller om alle vennene og søskene hans som ble drept, men det sterkeste er når han forteller om at han forsøkte å gi nødhjelp til en skutt person som ropte "løp, løp, redd deg selv"! Jeg syntes er så flott, for så mange forventet og ropte ut at det var muslimer som sto bak angrepet, men det viser seg et det er flere muslimer som faktisk er helter. Grunnen til at mange trodde det var muslimer er jo fordi det omtrent bare er muslimske ekstremister som har truet oss med slike angrep. Er klar over det, tenkte selv først på Al-Quaida, derfor jeg synes det er flott å se disse bevisene mot de som mener at "alle muslimer er terrorister" osv... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg selv er sterk motstander av så og si alt FrP står for, og kan ikke fordra partiet på noen som helst måte, men dette har da ingenting som helst med FrP eller Siv Jensen å gjøre! Alvorlig talt, FrP har da ingen som helst skyld i hva ABB har gjort, bare det å trekke det frem er latterlig. Når det er sagt - hvis drapene er politisk betinget, så ville jeg - om jeg var FrP-leder - vurdert hva som kunne få noen med så ekstreme synspunkter til å melde seg inn i mitt parti. Mener du at alle kristne også burde vurdere hva som kunne få en kristen til å utføre så ekstreme handlinger? Og kanskje selv vurdere hvorfor de er medlem i samme klubb? Ærlig talt ... 4 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Bombegruppen er på Solli plass: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080644 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Bombegruppen er på Solli plass: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080644 Falsk alarm, var en høytaler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det er riktig at det er mange andre med ekstreme meninger, men det er stor forskjell på ekstreme meninger og de ekstreme handlingene som ABB er ansvarlig for. Vel, partileder i Frp tok til orde i full offentlighet for å stoppe barnemishandlende muslimer som ødelegger "våre verdier", og blir sluppet inn i landet av den naive og virkelighetsfjerne venstresiden. og ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4181394.ece Han hadde et automatvåpen, men brukte enkeltskudd. Det var tydelig at alle skuddene skulle treffe, forteller Pracon. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Falsk alarm, var en høytaler Ah, godt å høre. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hva skjer med de latterlige spørsmålene TV2 Reporterne kommer med da? "Burde FRP føle noen skyld i denne sammenhengen?" "Hadde det vært bra om han fortsatt var medlem av FRP så han kunne fått utløp for det politiske budskapet der?" OBS: Ikke ordrett sitert, men tror kontekst skal være riktig. Stemmer forholdsvis godt i forhold til spørsmålene som ble stilt. Det journalisten burde ha fått i retur er "er du helt fullstendig tom i topplokket" Skulle nesten sendt en felles klage til TV2 inn for dette spør du meg.... De eier ikke skam.. gjøre politiske poeng ut av en slik tragedie.. Det er smakløst og sykt forkastelig..... 2 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Falsk alarm, var en høytaler Ah, godt å høre. Jepp, tv2.no er kilde Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Ser VG har endret overskriften sin også. Når det er sagt, så er jeg redd vi ikke har sett det siste av dette. Har en ekkel følelse. Endret 23. juli 2011 av kraftpapir Lenke til kommentar
afirm Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ja, det stemmer nok det. Men kristne blir minimalisert i dette samfunnet, som kan ha påvirka han i feil retning. Tykkjer framleis det høyres frykteleg søkt ut. Ingenting som tydar på at det har noko som helst med religion å gjere. Vi veit vel og lite om hass kristne tru, bortsett frå at det står på facebook at han er "Christian". Det er godt mogleg at han er medlem i statskyrkja, han er trass alt oppvaksen i eit "kristent land", men det er vel ganske mange her i landet, og det betyr ikkje at han er personleg kristen. Men tida vil vise. Vi får nok vite meir om motivet etterkvart. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 ABB + TAT = SANT! TAT står for Typisk Araber Terror ABB står for Anders Blond Blue Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 http://www.aftenpost...icle4181394.ece Han hadde et automatvåpen, men brukte enkeltskudd. Det var tydelig at alle skuddene skulle treffe, forteller Pracon. Flerskudd brukes som regel kun for å skremme eller dekke. Umulig å sikte med. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Nyhetskanalen sier at flere uavhengige vitner påstår at det er skyting på Utøya der AUFs sommerleir er. Det er jo ikke noe rart, når det er FpUere og FrP-medlemmer som står bak... De hater jo regjeringen og gjør ikke noe annet enn å kritisere den, og de vet hvem som får skylda dersom det skjer noe som så vidt minner om "terror-aksjon" ... Så ettersom det er så mange som antar at det er muslimer som står bak, vil jeg anta at det er FpU-ekstremister som står bak... Som også ønsker å bli kvitt sine politiske motstandere: AUFere og dagens regjering... Den mest tilbakestående og minst innsiktsfulle forklaringen jeg har lest til nå. Hvem hadde rett? Sitat: "Fremskrittspartiet bekrefter at Anders Behring Breivik (32) er tidligere medlem av Frp og FpU." Er jeg fremdeles like tilbakestående? http://www.diskusjon...post&p=18051366 Endret 23. juli 2011 av turbonello 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 vem hadde rett? Sitat: "Fremskrittspartiet bekrefter at Anders Behring Breivik (32) er tidligere medlem av Frp og FpU." Er jeg fremdeles like tilbakestående? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1360645&view=findpost&p=18051366 Spesielt... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå