Mchansern Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det plager meg at jeg skal betale skatt for å holde denne mannen levende i fengselet. 4 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det noen grunn til at Siv Jensen burde ha dårlig samvittighet for dette her?" - Hva i helvete er det dere holder på med i TV2? 5 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det plager meg at jeg skal betale skatt for å holde denne mannen levende i fengselet. Det plager meg mer at vi sender mye større summer ut av landet for å støtte diktatorer i fjerne nasjoner... 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 "En del av straffen bør være å la terroristen gjenoppdage sin egen menneskelighet. Bare slik kan han føle byrden av sine handlinger." 5 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 At vi faktisk går gjennom en rettsprosess og gjør dette som den rettsstaten vi er, og dømmer etter den loven vi har, og ikke begynner å gjeninnføre dødsstraff eller w/e, er det som gjør at vi hever oss over denne barbarismen istedet for å synke ned til samme nivå. Er overhengende sannsynlig at det blir 21 års forvaring og fengsel resten av livet på gjerningsmannen, og det er en verre straff enn dødsstraff på mange måter uansett. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det noen grunn til at Siv Jensen burde ha dårlig samvittighet for dette her?" - Hva i helvete er det dere holder på med i TV2? ja.. det er helt absurd tragisk av TV2 det de gjør i dag Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hva skjer med de latterlige spørsmålene TV2 Reporterne kommer med da? "Burde FRP føle noen skyld i denne sammenhengen?" "Hadde det vært bra om han fortsatt var medlem av FRP så han kunne fått utløp for det politiske budskapet der?" OBS: Ikke ordrett sitert, men tror kontekst skal være riktig. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det plager meg at jeg skal betale skatt for å holde denne mannen levende i fengselet. Jeg betaler gladelig skatt for å holde denne mannen fengslet og i forvaring i resten av sitt levende liv. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Når eg las kva denne mannen som står bak agrepet meinar må eg innrømmet at eg ikkje synes det er noko rart at han gjorde det han gjorde. Han er for det første kristen, nokon som blir kraftig minimalisert i samfunnet, og som blir tilsidesatt spesielt av venstresiden og andre radikale. Til og med når dei utdyper sine djupaste meiningar blir dei gjort narr av og kalt dumme, noko eg har sett både på dette forumet, dagbladet og mange andre steder. Det neste var at han var motstander av muslimer og av så kraftig innvandring som vi har i dag, dette blir også oversett av visse personer i regjeringa og blir ikkje gjort noko med, sjølv om det veldig tydlig er eit sotrt problem for samfunnet. Ungdomsorginisasjonane til arbeiderpartiet har også nokon av dei merkeligaste meiningane denne jorda nokon gong har sett, så at han vlagdte å ta livet av nokre av dei (som sjølvsagt er forfærdelig), kan forståast ut av det hatet han allerde har ovenanfor desse menneskene. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Visst Norge sender ABB til Texas, kan han få dødsstraff der, eller er det slik at USA bare sender han tilbake til Norge? Tror ikke USA har så mye mere lyst på han enn det vi har .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det noen grunn til at Siv Jensen burde ha dårlig samvittighet for dette her?" - Hva i helvete er det dere holder på med i TV2? Uheldigvis så har TV2 bestemt seg for å bruke dette for alt det er verdt. ABB likte klassisk musikk, på tide at TV2 finner ut hvilke komponister han likte og hvorvidt de burde ha dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det noen som vet om det er noen steder man legger ned blomster i Sandnes/Stavanger-området? Jeg lurer på det samme. Ditto for Trondhjem. Kirker i hele landet er åpnet. I Oslo har det blitt lagt ut blomster ved Domkirken og jeg vil påstå at det er et passende sted andre steder og. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Begynner å lure på hva pokker som feiler folk, når du kan sprenge av en bombe midt i sentrum og samtidig dra å skyte ned drøssevis med UNGDOMMER tilsynelatende helt kladt og rolig.. Og etterpå sitte i avhør og være helt rolig og stolt av det du har gjort. Blir kvalm av slike mennesker, selv flere av de største tyrannene opp igjennom tidene sparte gjerne barn og unge... Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Sterkt å høre muslimen som ble intervjuet på NRK akkurat nå. Han forteller om alle vennene og søskene hans som ble drept, men det sterkeste er når han forteller om at han forsøkte å gi nødhjelp til en skutt person som ropte "løp, løp, redd deg selv"! Jeg syntes er så flott, for så mange forventet og ropte ut at det var muslimer som sto bak angrepet, men det viser seg et det er flere muslimer som faktisk er helter. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hva skjer med de latterlige spørsmålene TV2 Reporterne kommer med da? "Burde FRP føle noen skyld i denne sammenhengen?" "Hadde det vært bra om han fortsatt var medlem av FRP så han kunne fått utløp for det politiske budskapet der?" OBS: Ikke ordrett sitert, men tror kontekst skal være riktig. Stemmer forholdsvis godt i forhold til spørsmålene som ble stilt. Det journalisten burde ha fått i retur er "er du helt fullstendig tom i topplokket" Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det noen grunn til at Siv Jensen burde ha dårlig samvittighet for dette her?" - Hva i helvete er det dere holder på med i TV2? Uheldigvis så har TV2 bestemt seg for å bruke dette for alt det er verdt. ABB likte klassisk musikk, på tide at TV2 finner ut hvilke komponister han likte og hvorvidt de burde ha dårlig samvittighet. Du kan tro at han spiller World of Warcraft og Modern Warfare 2 kommer til å bli hauset opp også.. Snakker om elendig journalistik på et helt feil tidspunkt! Hva med å ha litt dårlig samvitighet selv TV2? 2 Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det er riktig at det er mange andre med ekstreme meninger, men det er stor forskjell på ekstreme meninger og de ekstreme handlingene som ABB er ansvarlig for. Vel, partileder i Frp tok til orde i full offentlighet for å stoppe barnemishandlende muslimer som ødelegger "våre verdier", og blir sluppet inn i landet av den naive og virkelighetsfjerne venstresiden. ..dette er ikke noe som dukket opp i går. Uansett - så unnskyldningen din er at FrPere og andre selvsagt har hårreisende meninger - men at /ingen/ av dem vil gå så langt som å agere på bakgrunn av de meningene? Interessant ståsted. Må demokratiet beskyttes ved at kristne, hvite og Norske Nordmenn skal kunne ha enerett på å agitere for politisk motivert vold i tillegg, kanskje? Jeg er klar over FrP'eres tanker om innvandring, og jeg synes som deg at det er ille. Det blir allikevel feil å sammenligne dette med ABB. Det er jo ikke akkurat sånn at de planlegger å skyte de asylsøkerne som ikke kommer inn. Jeg sier ikke at FrP ikke vil gjennomføre sine planer, men at de ikke vil gjennomføre handlinger på linje med de ABB står for. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Sterkt å høre muslimen som ble intervjuet på NRK akkurat nå. Han forteller om alle vennene og søskene hans som ble drept, men det sterkeste er når han forteller om at han forsøkte å gi nødhjelp til en skutt person som ropte "løp, løp, redd deg selv"! Jeg syntes er så flott, for så mange forventet og ropte ut at det var muslimer som sto bak angrepet, men det viser seg et det er flere muslimer som faktisk er helter. Grunnen til at mange trodde det var muslimer er jo fordi det omtrent bare er muslimske ekstremister som har truet oss med slike angrep. 4 Lenke til kommentar
afirm Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Når eg las kva denne mannen som står bak agrepet meinar må eg innrømmet at eg ikkje synes det er noko rart at han gjorde det han gjorde. Han er for det første kristen, nokon som blir kraftig minimalisert i samfunnet, og som blir tilsidesatt spesielt av venstresiden og andre radikale. Til og med når dei utdyper sine djupaste meiningar blir dei gjort narr av og kalt dumme, noko eg har sett både på dette forumet, dagbladet og mange andre steder. Det neste var at han var motstander av muslimer og av så kraftig innvandring som vi har i dag, dette blir også oversett av visse personer i regjeringa og blir ikkje gjort noko med, sjølv om det veldig tydlig er eit sotrt problem for samfunnet. Ungdomsorginisasjonane til arbeiderpartiet har også nokon av dei merkeligaste meiningane denne jorda nokon gong har sett, så at han vlagdte å ta livet av nokre av dei (som sjølvsagt er forfærdelig), kan forståast ut av det hatet han allerde har ovenanfor desse menneskene. Trur du er på frykteleg tynn is om du meiner det er hass kristne tru som har ført til dette! Eg har ingen tru på at det her er religiøst motivert, kun politisk motivert! 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 det er masseslaktinga hans på world of warcraft som var den utløsende faktoren! nei vær så snill tv2, nrk, og alle landets media. slutt med dette idiotiske fyllet mellom hendelsene som vi bryr oss om! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå