Samegerilja Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg håper ALLE partiene ser at vi ikke kan fortsette som om ingenting har hendt. Uansett politisk parti må det være enighet om at det må bli etterfølger av dette. 2 Lenke til kommentar
muslimen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 "Ingen tror det vil skje med dem,før det virkelig skjer..." 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 WTF? http://www.youtube.c...h?v=xVWzbXSfbWg se på datoen det ble posta skjønner ikke helt. Care to explain? Videoen ble gitt ut 17 juli. Derfor må brukeren ha visst om eksplosjonen før det, fordi h*n ikke har vært på på over 24 timer... jeg har tipsa vg og nrk om det, det kan faktisk være noe i det. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ca 1,5 muslimer i hele verden, hvor mange er terrorister kontra hvor mange som er snille mennesker. Do the math! Hvor mange terrorister finnes det i verden og hvor mange av dem er muslimer? Do the math! Tja, si det.. 3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg håper ALLE partiene ser at vi ikke kan fortsette som om ingenting har hendt. Uansett politisk parti må det være enighet om at det må bli etterfølger av dette. Jeg som eventuelt blir debatant i skolevalgene til høsten, skal holde meg langt unna dette temaet, og si ifra hvis noen graver i dette såret. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Problemet er ikke muslimer eller innvandrere. Problemet er slapp sikkerhet Hørte nettopp en reporter på BBC som fortalte om hvor "sjokkert" han var over det lave sikkerhetsnivået i Norge. Han hadde intervjuet en norsk minister for noen dager siden. Da han skulle inn i regjeringsbygget viste han bare opp passet sitt, og vaktene bare nikket på hode og sendte han videre. INGEN sjekket hva vi hadde i bagene og veskene våre, føyet han til. Hvem som helst kan gå inn og ut av disse byggningene uten å bli skikkelig sjekket. Dette skjer bare i Norge. Men dessverre - fra i dag skrives det en ny historie i Norge 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Syke greier. Hørte et kraftig smell, men trodde bare det var en container e.l som falt, eller noen som krasjet før jeg leste på nettet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 WTF? http://www.youtube.c...h?v=xVWzbXSfbWg se på datoen det ble posta skjønner ikke helt. Care to explain? Videoen ble gitt ut 17 juli. Derfor må brukeren ha visst om eksplosjonen før det, fordi h*n ikke har vært på på over 24 timer... jeg har tipsa vg og nrk om det, det kan faktisk være noe i det. Jeg skjønner bare ikke sammenhengen mellom to hamstere og en erroraksjon :S Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvordan tror dere forsvaret gjør det nå? Tror dere FSK og MJK er i sving? Hørte hvertfall noe om DELTA Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Videoen ble gitt ut 17 juli. Derfor må brukeren ha visst om eksplosjonen før det, fordi h*n ikke har vært på på over 24 timer... jeg har tipsa vg og nrk om det, det kan faktisk være noe i det. Du kan endre tittelen på ein video utan at det blir registrert som eit besøk på YouTube. Etter all sannsynlighet er tittelen endra etter 15:20 i dag. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dette er bare utrolig trist - bildene de viser gir en gåsehud og man tenker umiddelbart på pårørende. Håper så mange som mulig er uskadet. BBC snakker forøvrig om arresterte personer i oslo.. Ellers andre nyheter om at det er politiaksjoners ved lufthavnen.. Ryktes om at en av vg's journalister har sett folk som lette etter noe utenfor regjeringsbygget mandag kveld, da altså uniformerte personer, men ikke politi. Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Twitter is over capacity........... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Satser på at våre ledere nå samler seg og ikke forsøker slå politisk mynt. Vi er under angrep og må stå sammen uavhengig av politisk farge. La ikke frykt diktere veivalg. 7 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 IKKE stem FRP pga dette! Jeg tror FRP klarer å lokke til seg flere stemmer pga dette. Tror jeg også... Det er jo tross alt bevisst at det er muslimer som står bak enhver negativ ting som skjer i samfunnet. Og selvfølgelig: alle er skyldige inntil det motsatte er blitt bevist... Hva om Frp står bak? Frp medlemmer skjønner jo at dersom noe slikt skjer, så vil folk skylle på muslimene, og dermed vil jo folk stemme på et populistisk parti... Hitler utnyttet også muligheten til å skaffe seg makt i en liknende situasjon mener jeg å ha lest et sted... 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dette er helt sykt. Det ser jo ut som Afghanistan der ute. Direkte bilder fra stedet på TV2 Nyhetskanalen. Selvfølgelig ser det ut som Afghanistan, det er fordi Afghanere og Libya og andre folk vi har køddet med nå har bestemt seg for å vise at det er de som er boss her. Nei faen, når Islam bestemmer seg for at nesene til politikerene våre enda ikke er brune nok, da blir det nok verre enn i Afghanistan, for da kommer de til å være ute etter å drepe folk. Stor pangpang når alle er på jobb ala 9/11. Jaja, kanskje politkerene endelig kommer til å ta til vettet og gjør noe med innvandrings & utenrikspolitikken vår. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tja, si det.. Artig. Rart at du ikke linket til Rasputin når du først var i gang med historieforelesningen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er noe med den youtube filmen! Han har byttet tittel, og tatt av sånn at man ikke kan se når han logget på sist!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ser det for meg, Stavanger neste! Ikke faen om jeg skal på gladmat i dag hvertfall! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 IKKE stem FRP pga dette! Jeg tror FRP klarer å lokke til seg flere stemmer pga dette. Tror jeg også... Det er jo tross alt bevisst at det er muslimer som står bak enhver negativ ting som skjer i samfunnet. Og selvfølgelig: alle er skyldige inntil det motsatte er blitt bevist... Hva om Frp står bak? Frp medlemmer skjønner jo at dersom noe slikt skjer, så vil folk skylle på muslimene, og dermed vil jo folk stemme på et populistisk parti... Hitler utnyttet også muligheten til å skaffe seg makt i en liknende situasjon mener jeg å ha lest et sted... Kan du være så snill å skjerpe deg? Jeg er enig at det er feil å skylde på innvandrere. Men når du legger over skylda på FrP medlemmer, så syntes jeg faktisk det er enda drøyere. Skjerp deg! 3 Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvordan tror dere forsvaret gjør det nå? Tror dere FSK og MJK er i sving? Hørte hvertfall noe om DELTA Beredskapstroppen er jo politiets terror-beredskap, så at de ikke er ute ville være rart. FSK, HJK og MJK er sikkert i beredskap. MP hjelper hvertfall til i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå