Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det var noen radikale muslimer som utførte dette:

FAEN I HELVETE!!!

Nå kommer dere til å ødelegge for alle oss andre som vil ha fred!

FAEN TA DERE!!!

MÅTTE DERE BRENNE I HELVETE!!!

Eller så kan det ha vært på ordre av Gadaffi...

La oss ikke trekke forhastede konklusjoner når det gjelder hvem som har gjort det. Alt peker jo på at det er noen "islamist grupper", men tiden får vise oss. Uansett hvem som har gjrot det, så håper jeg inderlig at i dette tilfellet Norge åpner for dødsstraff.

Men det er ganske urovekkende at dette skjer her i Norge...

Ingen kommer til å åpne for en slik spesialbehandling slik at de skyldige får dødsstraff. Slik fungerer ikke Norge.

Lenke til kommentar

Folk som aldri har opplevd normale/hyggelige/respektfulle og tvers igjennom snille muslimer kan ta kontakt på PM så skal vi ordne det.

Vis at dere er mer reflekterte enn mange gir utrykk for her - vær så snille!

Kondolerer til de som er rammet!

Du har rett,beklager at jeg tok en veldig rask beslutning.

:blush:

Lenke til kommentar

Lurer på hvem som står bak...

Er det noen som har noen idé om hvem det kan være? Jeg har ikke oversikt over ekstremister i oslo, men kan godt hende at noen her inne har en viss peiling.

Å si noe om hvem som står bak er alt for tidelig - Å legge skylden på ekstremister er for lett... La oss vente til vi har noe håndfast med å rette pekefingeren mot noen ;)

Helt enig! :)

Lenke til kommentar

Ang. den Youtube-videoen. Å bytte navn og forklaring til videoen vil ikke medføre at hans aktivitet vil synes, og siden det er 23 timer siden hans forrige aktivitet og det var når han subscriba til han ene fyren, vil dette meget sannsynlig være et (dårlig) troll og burde ikke sendes til media med det første. La autoriteter snakke med Youtube.

Du må jo logge inn for å forandre på noe, så da burde det vel stått om aktivitet siste 2-3 timene?

La merke til noe annet rart, flertallet av de som har "kommentert" profil-siden, har avsluttet konto :hmm:

Lenke til kommentar

IKKE stem FRP pga dette!

Bedre enn internasjonalistene i Høyre.

Vel.. Jeg vil nå mene at Høyre har bedre politikk enn FrP... Selv om jeg er venstreorientert... :)

Som du sikkert har sett er jeg også venstreorientert, men jeg er nasjonalist, og mener derfor at i valget mellom to onder, velger jeg den minste. Høyre er internasjonalister, FrP er ikke så internasjonalistiske.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Her har vi konsekvensene av å ta inn så mange folk som i utgangspunktet hatar oss. Det er som å sleppe morderen inn i huset, når du veit kva planar han har.

Jeg blir trist av å til stadighet finne ut at det finnes mennesker som er så dumme som deg.

Argumenter mot meg i staden for å fortelle om følelsane dine, dei bryr eg meg lite om. Sjå på utviklingskurven og forsøk å trekke logiske resonement, så kanskje vi kommer til samme konklusjon.

Okeiokeiokei. Så du mener vi skal nekte all innvandring?

Hva med krigsflyktninger? Hva med folk ellers ville blitt drept, dersom de ikke fikk asyl i et annet land?

De aller, aller, aller fleste innvandrere gjør ingen harm. Greit nok - det er ofte kriminalitet knyttet opp mot førstegenerasjonsinnvandrere. Dette betyr da ikke at grunnen til eksplosjonen i oslo idag, er fordi vi slipper inn flyktninger, og andre som trenger det?

Du er helt på jordet. Blir også som en annen her sa også; vi slapp inn mange tyskere før andre verdenskrig. Mener du at 9. April aldri hadde skjedd dersom vi nekta de inn i landet vårt? I think not.

Funker ikke å tenke sånn som deg. Det er rett og slett jævli trangsynt, og det gjør meg kvalm.

Det har eg ikkje stakt, men eg meinar at det burde bli meir restriksjonar. Eg veit at dei fleste ikkje gjør noko gale, men når vi tar inn nokon grupper innvandrarar er dei andre som gjør noko gale blanda godt inn. Så viss vi vil ha slutt på slike handlingar må vi kanskje tenke oss godt om kven vi tar inn.

Tyskerane hadde ein hær, muslimane er privatpersonar som bomber folk og byggningar. Veldig annanleis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...