Gjest medlem-141789 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er serverne til VG overbelastet? Har vansker med å laste det inn her.... Trur det, eg og har problem med å laste inn vg, også dagbladet er vanslig å komme innpå. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 IKKE stem FRP pga dette! Helt enig! For alt jeg vet kan det være Fpu-medlemmer som står bak.. Bare se hvor mye de klager over dagens regjering her på nettet det .... 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Her har vi konsekvensene av å ta inn så mange folk som i utgangspunktet hatar oss. Det er som å sleppe morderen inn i huset, når du veit kva planar han har. Jeg blir trist av å til stadighet finne ut at det finnes mennesker som er så dumme som deg. Argumenter mot meg i staden for å fortelle om følelsane dine, dei bryr eg meg lite om. Sjå på utviklingskurven og forsøk å trekke logiske resonement, så kanskje vi kommer til samme konklusjon. Okeiokeiokei. Så du mener vi skal nekte all innvandring? Hva med krigsflyktninger? Hva med folk ellers ville blitt drept, dersom de ikke fikk asyl i et annet land? De aller, aller, aller fleste innvandrere gjør ingen harm. Greit nok - det er ofte kriminalitet knyttet opp mot førstegenerasjonsinnvandrere. Dette betyr da ikke at grunnen til eksplosjonen i oslo idag, er fordi vi slipper inn flyktninger, og andre som trenger det? Du er helt på jordet. Blir også som en annen her sa også; vi slapp inn mange tyskere før andre verdenskrig. Mener du at 9. April aldri hadde skjedd dersom vi nekta de inn i landet vårt? I think not. Funker ikke å tenke sånn som deg. Det er rett og slett jævli trangsynt, og det gjør meg kvalm. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg hernil Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 Folk som aldri har opplevd normale/hyggelige/respektfulle og tvers igjennom snille muslimer kan ta kontakt på PM så skal vi ordne det. Vis at dere er mer reflekterte enn mange gir utrykk for her - vær så snille! Kondolerer til de som er rammet! 17 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvis det var noen radikale muslimer som utførte dette: FAEN I HELVETE!!! Nå kommer dere til å ødelegge for alle oss andre som vil ha fred! FAEN TA DERE!!! MÅTTE DERE BRENNE I HELVETE!!! Eller så kan det ha vært på ordre av Gadaffi... La oss ikke trekke forhastede konklusjoner når det gjelder hvem som har gjort det. Alt peker jo på at det er noen "islamist grupper", men tiden får vise oss. Uansett hvem som har gjrot det, så håper jeg inderlig at i dette tilfellet Norge åpner for dødsstraff. Men det er ganske urovekkende at dette skjer her i Norge... Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er serverne til VG overbelastet? Har vansker med å laste det inn her.... Var slik før i dag også, tror de er overbelastet... Okei. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg stemmer heller FRP enn AP nå hvertfall. Ikke at jeg kommer til å stemme på noen av dem... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Ca 1,5 muslimer i hele verden, hvor mange er terrorister kontra hvor mange som er snille mennesker. Do the math! Hvor mange terrorister finnes det i verden og hvor mange av dem er muslimer? Do the math! Finner dog ikke interpols rapporten angående terrorisme, men der anslo de at muslimer kun utgjør omalg maks 2-3 prosent av all hverdens gjennomførte teroristaksjoner. Så ikke anklag en hel nasjon pga en enkelt manns handlinger! Endret 22. juli 2011 av ole_marius 4 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Norway 'al-Qaeda' bomb plot: Three arrested in Oslo Coincidence? I think not! 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) TV2-reporter sa det var mange skadde og mange døde inni regjeringsbygningen. Er redd tala kjem til å stige framover. Eksplosjonen har vore stor. Norway 'al-Qaeda' bomb plot: Three arrested in Oslo Coincidence? I think not! Kanskje, kanskje ikkje. Det er uansett eitt år sidan. Endret 22. juli 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Her har vi konsekvensene av å ta inn så mange folk som i utgangspunktet hatar oss. Det er som å sleppe morderen inn i huset, når du veit kva planar han har. VI tok inn 20-30.000 tyskere før annen verdenskrig. Mener du at vi kunne ha hindret niende april ved å stenge grensene? Det var ein hær. Ikkje terroristar. Nesten uten untak har terroristane statsborgerskap der dei utfører handlingen. Dette er direkte feil. 9/11 terroristene var ALLE SAMMEN saudi-arabere. Det stemmer, men eg meinar at dei fleste hadde statsborgerskap i USA. Sjølv om du har stasborgerskap i eit land, blir du ikkje automatisk fra det landet. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Dette har mange ventet på. Når ingen som har noe å si kan få ryddet opp i svineriet som trasker rundt og lager faenskap, skjer dette. Helvete. Endret 22. juli 2011 av ->NightHawk<- 6 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 IKKE stem FRP pga dette! Bedre enn internasjonalistene i Høyre. Vel.. Jeg vil nå mene at Høyre har bedre politikk enn FrP... Selv om jeg er venstreorientert... Lenke til kommentar
muslimen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvis det var mennesker som utførte dette: FAEN I HELVETE!!! Nå kommer dere til å ødelegge for alle oss andre som vil ha fred og frihet! FAEN TA DERE!!! MÅTTE DERE BRENNE I HELVETE!!! Sånn, nå er det mer riktig. Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sikkert gøy å vær reportert.... mykje å spør om, alle står der å spør om de samme spørsmålet! Og fe svarer "Vi kan ikkje gå ut med tall enda" MÅKJE GODTA SVARA BERRE ! Kanskje fordi dem ikke har noen gode tall enda? Var ikkje de som var poenget mitt Poenget var at reporterane spurte om samme fucking spørsmålet i 10 min. Politimannen var så jævlig frustrert til slutt at han holdt på å spy. 2 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 hælvetes utlendinger Så man har altså funnet gjerningsmennene? 2 Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Den bilen de henviser til er for lite ødelagt til å ha fraktet noen bilbombe. Punktum finale! 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvorfor? Hva hjelper vel det? Vi må skylde på de som GJORDE HANDLINGEN, ikke de som jobber så hardt de kan med å MOTARBEIDE TERROR! Med så mange personer fra før som allerede legger skylden på muslimer, så hjelper det at muslimske organisasjoner kommer ut og tar avstand fra slike handlinger. Det har aldri hjulpet før. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 IKKE stem FRP pga dette! Jeg tror FRP klarer å lokke til seg flere stemmer pga dette. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Eksplosjonen har vore stor. Ja, murstein har jo falt av OED-bygget hele veien opp til helipaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå