Sam Crow Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Fyren ble av vitner sett snakke i HANDSFREE. Altså ikke alene, derfor er det ikke over enda. Det meldes også om flere savnede. Får nok vite mer i morgentimene... Så ufattelig trist helg. Kilde? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Fyren ble av vitner sett snakke i HANDSFREE. Altså ikke alene, derfor er det ikke over enda. Det var snakk om at han selv ringte politiet og sa noe veldig kort. Trenger ikke være mer enn det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er på 14 + timer nå jeg.. Har følelsen av at jeg vil fortsette imorgen og.. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Min humor-forsvarsmekanisme sluttet ihvertfall å fungere under den pressekonferansen. Ditto... og det skal litt til... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg måtte ty til tårene jeg også da jeg så pressekonferansen. Jeg har virkelig ikke ord. En eneste glede i dette kaoset er at han éne jeg kjenner som var der klarte å svømme i land. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Facebook har fjernet / gjemt profilen hans, men den ligger ute som en PDF. Link på wikipedia-artikkelen. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er glad diskusjon.no kom opp igjen (var nede til meg iallefall). Da jeg så 80 døde mistet jeg evnen til å puste et lite øyeblikk. Jeg kommer ikke til å få sove i natt uansett. Jeg liker heller ikke hvordan politiet la mye press på MINST 80. Det later til at det er enda flere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Dette er en av de ytterst få gangene i mitt liv jeg faktisk har grått. Skikkelig grått. 9/11 var skrekkelig, men det var så langt unna, så fjernt og så eventyrlignende. Flere tusen døde ble overveldende og jeg tror inntrykket ble dempet av at det ikke var noen som jaktet dem ned. Her var det faktisk en mann som jaktet ned andre mennesker. Unge mennesker, yngre enn meg selv. Han har jaktet dem ned på en øy hvor de fleste ikke kan unnslippe. Hva slags mann er i stand til å trykke inn avtrekkeren mot uskyldige "barn" som ligger på bakken og trygler for sitt liv? Gang, på gang på gang. Så ja, jeg gråter. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ja, er glad det kom opp igjen selv. Den backupen varte litt for lenge for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg har en god kompis der ute, og jeg aner ikke hvordan det går med han. Jeg frykter det verste men har forsatt håpet oppe. Måtte han som gjorde dette dra til helvete, du er en skam for alt på jord. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Denne personen må jo ha hatt enorme mengder ammunisjon? 80+ drepte, og vi hører om hvordan han har bommet på folk i båter og på sjøen, så han må jo ha skutt MYE. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Facebook har fjernet / gjemt profilen hans, men den ligger ute som en PDF. Link på wikipedia-artikkelen. Tipper en eller annen forsvarsadvokat er inn i bildet nå.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg gråter ikke, men jeg ble faen meg sjokkert. Skal mye til for meg å bli sjokekrt og det. men denne gangen, etter presse-konferansen. Herregud. Skjelvet jo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Facebook har fjernet / gjemt profilen hans, men den ligger ute som en PDF. Link på wikipedia-artikkelen. Tipper en eller annen forsvarsadvokat er inn i bildet nå.. Sannsynligvis. Staff? Melling? Cochran? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Fyren ble av vitner sett snakke i HANDSFREE. Altså ikke alene, derfor er det ikke over enda. Det meldes også om flere savnede. Får nok vite mer i morgentimene... Så ufattelig trist helg. Kilde? Tror det var hun jenta som sa det. En av vitnene iallefall. Også konfirmert via TV2 nyhetene eller NRK. Siktede ble sett snakkende i handsfree mens han fulgte etter folk fra telt til telt på plassen og skjøt ned folk helt uanfektet.. Tipper Elden blir forsvarer her. Endret 23. juli 2011 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
xixix Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Fyren ble av vitner sett snakke i HANDSFREE. Altså ikke alene, derfor er det ikke over enda. Det meldes også om flere savnede. Får nok vite mer i morgentimene... Så ufattelig trist helg. Kilde? https://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4180985.ece øyevitne så han hadde "ørepropper". Kan nok være handsfree det. Endret 23. juli 2011 av xixix Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg misunner ikke akkurat forsvarsadvokaten. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Dette er en av de ytterst få gangene i mitt liv jeg faktisk har grått. Skikkelig grått. 9/11 var skrekkelig, men det var så langt unna, så fjernt og så eventyrlignende. Flere tusen døde ble overveldende og jeg tror inntrykket ble dempet av at det ikke var noen som jaktet dem ned. Her var det faktisk en mann som jaktet ned andre mennesker. Unge mennesker, yngre enn meg selv. Han har jaktet dem ned på en øy hvor de fleste ikke kan unnslippe. Hva slags mann er i stand til å trykke inn avtrekkeren mot uskyldige "barn" som ligger på bakken og trygler for sitt liv? Gang, på gang på gang. Så ja, jeg gråter. Var nesten som du tok mine ord ut av munnen. Har aldri i mitt liv tutet av noe jeg har sett på tv, men nå renner tårene her. Blir litt mere virkelig når man har venner som har opplevd tragedien. Heldigvis ingen av mine venner som er savnet, men mine tanker går til de pårørende. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Svært lite søvn i natt etter det som har skjedd, og når man endelig står opp og skal på jobb...så får man det enorme dødstallet slengt i trynet. Dette er bare helt uvirkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå