Alt-Ctrl Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 MINST 80 drepte bare på Utøya! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Faen 80 DREPTE PÅ UTØYA...!!! Grufult. Forferdelig at noe sånt skjer i Norge. Ble så forferdelig lei meg når jeg hørte tallet. Endret 23. juli 2011 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Herregud. Sa han nettopp 80 drepte på Utøya?! Jepp.. Kan noen vekke meg? dette må være et mareritt.. Herregud.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Vi ser at flere av våre brukere er rammet av tragedien, vi ber om respekt og verdighet for våre medlemmer som har blitt rammet av denne ufattelige hendelsen. Vennligst ha dette i tankene deres når dere poster videre. Admin. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Mer åpenhet, mer demokrati. Betyr dette at vi får vite om nye lover før de plutselig havner på dørstokken og la oss ha noe innflytelse annet enn et valg hvert fjerde år? Blir ingen morsom dag å stå opp til imorgen. Nei. Det betyr at det forhåpentligvis blir flere som engasjerer seg i politikken.. Dette vil styrke demokratiet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Åherregud.... Fy faen. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Minst åtti drepte. Det tallet kommer til å vokse ganske mye. Frykter vi passerer hundre etter hvert. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det stakk faktisk i brystet mitt. Har aldri hendt med meg under en nyhetssending. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Nei, nei og atter nei. Herregud. *Gråte* Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Noe så sykt....minst 80 døde Jeg kjenner med alle. Jeg vet hvordan det føles, dessverre Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Noen som har sett dette (han spammer hat gruppen på face med denne: "Kristoffer Danielssen Co-Director hos Breivik Geofarm" Sett på gruppen? Alle som har lagd den, har en tilknytning til Anders, eller har nasjonalistiske kommentarer. Dette tror jeg er første gang jeg føler meg lite rasjonell, men ta de inn til avhør, og ta full ransakelse! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 DETTE BLIR VEL 4 års fengsel også rett ut på gata etter 2 år ettersom det er mangel på plass! KONDOLERER TIL DE ETTERLATE! Lenke til kommentar
guak Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 HELVETE..80?! Kondolerer til alle andre pårørte, mistet selv en av mine beste venner, foreldrene mine fikk en telefon fra moren hans tidligere i kveld, var helt i sjokk.. Dette er sinnsykt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er stum. Dette er bare sykt. Er det kun dem som er funnet på selve øyen eller generelt sett? Det er jo bare så sykt at det.... jeg har ikke ord. Herlig fred. Kondolerer så ufattelig til alle. Dette er tragisk av utrolig proporsjoner. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det stakk faktisk i brystet mitt. Har aldri hendt med meg under en nyhetssending. Samme her, og vanligvis er jeg ganske ufølsom mtp slikt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kan tenke at det er det man har funnet til nå, gudene veit hvor mange som har blitt skutt i vannkanten/druknet i rømningsforsøk og ikke blitt funnet enda. Er så surrealistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå