Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke noe rart i det blir rasehat!! De ber jo om det!! Hvor mange ganger hører vi om snille muslimer? Og hvor maange ganger hører vi om terroraksjoner og bombinger muslimer står bak?? Jeg har hvertfall aldri lest muslimer som har oppført seg normalt!

 

Ca 1,5 muslimer i hele verden, hvor mange er terrorister kontra hvor mange som er snille mennesker. Do the math!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det er jo ikke noe rart i det blir rasehat!! De ber jo om det!! Hvor mange ganger hører vi om snille muslimer? Og hvor maange ganger hører vi om terroraksjoner og bombinger muslimer står bak?? Jeg har hvertfall aldri lest muslimer som har oppført seg normalt!

 

Jeg blir så sint av dette!! Det er fælt og tragisk! nå må vi få opp sikkerheten her i landet og være mer nøye med hvem som kommer inn og hvem som ikke!!

Hvem i alle dager er det som vil lese om snille muslimer da? Herregud, tror du virkelig noen ville skrevet om muslimer som oppfører seg normalt? Så klart de ikke kommer frem i mediene på samme måte som de ekstreme islamistene. Det finnes nok av fredfulle muslimer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Folk virker så overrasket over at dette har skjedd... Hvorfor?

 

Selvfølgelig er folk overrasket, er ikke alle som har en krystallkule og som greier å se inn i fremtiden.

Det var bare ett spørsmål om tid før ett slikt angrep (eller ulykke, som noen vil ha det til) skulle skje i Norge og Oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Her har vi konsekvensene av å ta inn så mange folk som i utgangspunktet hatar oss. Det er som å sleppe morderen inn i huset, når du veit kva planar han har.

Lenke til kommentar

Tipper at de to andre bombene ikke finnes, at det har vært dårlig kommunikasjon et eller annet sted.

 

Dette får meg til å tenke litt på en episode jeg vet om fra reaktoren på Kjeller. Under en inspeksjon der for få år siden, så en av inspektørene av vaktene ikke var bevæpnet. Da han spurte om dette, fikk han til svar fra den norske offiseren som var med på inspeksjonen at "Nei våpen trenger vi ikke. Vi har ikke terror i Norge". Sier litt om holdningene vi har (hadde) i Norge når det kommer til terror.

 

PS: 330 brukere leser dette emnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...