Skjelvgråt Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Eller profil lagd med den intensjonen å finnes etter dette.. Oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg lurer på det bildet som ble postet her, bildet av en ung herre i frimureruniform om det skulle forestille morderen? Det er jo i såfall eksplosive saker. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Skrev ganske så tydelig i sta at jeg ikke ønsker å se ansiktet hans, og jeg ber alle om å være så snill å legge bildet i spoiler. Jeg er ikke klar for å se ansiktet til han som drepte min bestekompis Med all respekt, hvorfor er du her inne med alle spekulasjonene som svirrer her inne? Bruk tiden med familie og venner. Ikke på et forum. Uansett jeg sender min medfølelse. Det er fryktelig synd når man mister sine nære venner. Er på jobb, og prøver å få noen andre til å ta over for meg. Det å følge med på forum hvor jeg ser at det er så mange engasjerte er noe som bryr meg. Jeg vil jo vite mest mulig om denne saken jeg og, er bare ikke klar for å se noen bilder av gjerningsmannen enda. Det er alt jeg ber om. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 "I månedsskifte juni/juli flyttet han også ut fra leiligheten på Oslo vestkant og til landlige Rena i Hedmark." Fy flate, relevant for meg som nå bor 20 min fra Rena...og var der i dag tidlig... Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kan vi snakke om en fiktiv person? Han eksisterer tydeligvis på skattelistene, så sannsynligvis ikke. Jeg heller mot å tro at han bare opprettet disse profilene med tanke på det som har skjedd i dag... Men vanskelig å si da alt virker veldig "påtatt" i det som er... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det med at han har "ingen venner" og "null likes" er fordi personverninstillingene er satt slik at andre ikke kan se det.. Dialogen med venneforslag kommer kun opp når man legger til personer som nylig har opprettet profil, eller har under et visst antall (tror det er 20 eller 30) venner. Den kommer opp om man legger han til. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kva slags straff vil han få? Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tror dette er gjort av høyreekstremister. Fyren fra denne 10 år gamle artikkelen virker ganske mistenksom Hvis dette er samme mann, hvorfor i helv.. har han da fått lov til å ha 2 våpen? Hva kan man jakte med automatvåpen i norge? Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Wow, fyren har jo to profilar, skal unngå å lenke av respekt til mods, men den andre er jo tydeleg meir privat. Edit: Den andre profilen vart sletta mens eg skreiv dette innlegget:S Endret 22. juli 2011 av J0gg1s3n Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Er vel en grunn til at han ikke skjøt seg selv, men ble tatt inn av politiet. DÅrlig forsøk på å bli en "legende"? Endret 22. juli 2011 av chokke Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hva kan man jakte med automatvåpen i norge? Halvautomat, ikke sikkert media vet hva de snakker om. Kommer nok frem hvilke våpen han hadde reg på seg snart. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvorfor i all verden poster han sanger på veggen sin når han ikke har venner? Forever alone deluxe? Noe som ikke helt stemmer her... Fordi kontoen vart oppretta for fem dagar sidan. Sjå litt nærmare på låtnavnene. noen skjulte koder? ser ikke greia? fireworks? Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kva slags straff vil han få? Jeg gjetter på 21 år pluss forvaring tilsvarende livstid. Håper i alle fall på det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg lurer på det bildet som ble postet her, bildet av en ung herre i frimureruniform om det skulle forestille morderen? Det er jo i såfall eksplosive saker. Ja, for i følge din konspirasjonsteori pleier frimurere å drepe ungdomspolitikere og legge ut bilde av seg selv i frimurerdrakt? They're so subtle!! 3 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg lurer på det bildet som ble postet her, bildet av en ung herre i frimureruniform om det skulle forestille morderen? Det er jo i såfall eksplosive saker. Ja, for i følge din konspirasjonsteori pleier frimurere å drepe ungdomspolitikere og legge ut bilde av seg selv i frimurerdrakt? They're so subtle!! Du vet ingenting om frimureriet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nå finner folk frem telefonnummer til mistenkte og. "anti" fanpagen på Facebook steg fra 1500 personer til nå 3339 personer på 5ish minutter. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Wow, fyren har jo to profilar, skal unngå å lenke av respekt til mods, men den andre er jo tydeleg meir privat. Edit: Den andre profilen vart sletta mens eg skreiv dette innlegget:S Tar ikke det 6 dager for en profil å bli slettet? eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jævla muslimer... Tror vi bør være forsiktige med å hoppe på raske konklusjoner. Det kan like såvel være en høyreekstremist (som tradisjonelt er de som har benyttet sprengstoff i Norge, eller en einstøing av typen Oklahoma-bomberen i USA, eller en fyr som har klikka på skattemyndighetene og sprengt dynamitt i Finansdepartementet. Er vel ikke sikkert at det er bilbombe før man eventuellt finner vraka av kjøretøyet, osv. Venstreekstremistene altså.... De er villig til å forsvare muslimene for en hver pris. Skal vi laget et lite veddemål? Hvor mye er du villig til å vedde på at det ikke var muslimer? Jeg kan til og med gi deg 2 til 1 odds, hva sier du til det? greit. Mye satser du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå