Hestejente99 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Litt creepy den tweeten hans og då: "One person with a belief is equal to the force of 100 000 who have only interests." Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tror dette er gjort av høyreekstremister. Fyren fra denne 10 år gamle artikkelen virker ganske mistenksom Hvis dette er samme mann, hvorfor i helv.. har han da fått lov til å ha 2 våpen? 1 Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Men er det faktisk han karen som sky og mail nevnte eller er det feil? Er forvirra NRK har ikke sagt noe og det er jo rimelig rart at slike store medieselskaper utgit et navn slik Navnet på naboen til leiligheten som ble raidet av politiet i kveld gir deg en gateadresse. Deretter er det bare å sjekke alle navnene på adressen opp mot alder og facebook-bilder. Sladdet bilde finnes av ham på TV2.no Med disse opplysningene var det lett å finne riktig identitet før TV2 sladdet bildet bedre. Navnet på den arresterte er riktig, men politiet vil sikkert ikke gå ut med navn før de har avhørt ham skikkelig, sjekket vennene og kontaktene hans osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som har prøvd å legge han til som venn? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Litt creepy den tweeten hans og då: "One person with a belief is equal to the force of 100 000 who have only interests." Alt ser ut til å være skrevet 17. juli, så virker å være planlagt. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fy faen, han A.B.B ser rimelig psycho ut. Blir interessant å høre hans forskrudde motiver. Blir helt kvalm av å tenke på hva som gikk igjennom hodene til ofrene, frykten de kjente når han kom mot dem mens han fyrte av en strøm av kuler. Det blir ikke lett å sove i natt, fy faen dette er jævlig. 2 Lenke til kommentar
Roamine Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Etter å ha sett profilen hans sitter jeg med en følelse av at profilen er falsk eller noe. Bildene virker for ... vet ikke helt hva, de virker liksom for "studio-aktige". Profilen ble opprettet nylig. Ingen venner, kun linker til musikk, og interessene virker også suspekte. Mange av dem er slike typiske interesser som tidligere har blitt linket til slike desperadoer. Edit: Evt at han har laget profilen kun på bakgrunn av hva han har planlagt. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080610 ... Her kommer VG med at oioioi, han liker Dexter, Wow og Max Manus.. Endret 22. juli 2011 av Roamine 3 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Skrev ganske så tydelig i sta at jeg ikke ønsker å se ansiktet hans, og jeg ber alle om å være så snill å legge bildet i spoiler. Jeg er ikke klar for å se ansiktet til han som drepte min bestekompis Med all respekt, hvorfor er du her inne med alle spekulasjonene som svirrer her inne? Bruk tiden med familie og venner. Ikke på et forum. Uansett jeg sender min medfølelse. Det er fryktelig synd når man mister sine nære venner. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er valget av låtene han har posta på veggen tilfeldig skal tru? Lenke til kommentar
frankmac Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 når man sjekker facebook profilen så ser man at ALLTING ble postet på den 17. og 18. juli i år. selv alle de 6 profilbildene det er ingen aktivitet på andre dager som man kan se..... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det med at han har "ingen venner" og "null likes" er fordi personverninstillingene er satt slik at andre ikke kan se det.. 1 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Men er det faktisk han karen som sky og mail nevnte eller er det feil? Er forvirra NRK har ikke sagt noe og det er jo rimelig rart at slike store medieselskaper utgit et navn slik Navnet på naboen til leiligheten som ble raidet av politiet i kveld gir deg en gateadresse. Deretter er det bare å sjekke alle navnene på adressen opp mot alder og facebook-bilder. Sladdet bilde finnes av ham på TV2.no Med disse opplysningene var det lett å finne riktig identitet før TV2 sladdet bildet bedre. Navnet på den arresterte er riktig, men politiet vil sikkert ikke gå ut med navn før de har avhørt ham skikkelig, sjekket vennene og kontaktene hans osv.. OK takk for oppklaringen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Som sagt over, ikke publiser vedkommendes navn eller annen info inntil det er offentlig publisert av norsk politi/rettsvesen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Edit: Evt at han har laget profilen kun på bakgrunn av hva han har planlagt. Twitter-kontoen hans støtter opp denne påstanden. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Den ene tweeten han har lagt ut var lagt ut den 17. juli. Alt han har lagt ut på facebook, som forøvrig er youtube-videoer, er lagt ut den 17. juli. Alle profilbildene hans er lagt ut 17. juli. Det hele virker så rart. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ville merket meg at alle bildene i facebookprofilen er lagt til 17. Juli. Sikkert laget en profil for publisitet, for å gi mediene nok av stockbilder å ta av Hvordan vet du det? Jeg ser bare en begrenset profil. Har ikke tilgang til bilder.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Folk poster jo lenker til FB-profil og bilder i hytt og pine... Stakkars mods.. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Bildet som ble posta her og det som er på FB'n hans er veldig forsjellige. Tipper FB bildet hans er fra vidregående eller tidlig tjueårene. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ville merket meg at alle bildene i facebookprofilen er lagt til 17. Juli. Sikkert laget en profil for publisitet, for å gi mediene nok av stockbilder å ta av Hvordan vet du det? Jeg ser bare en begrenset profil. Har ikke tilgang til bilder.. Trykk på bildet hans du 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå