Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Mistenker at det siste innlegget mitt ble slettet enten grunnet misforstått sarkasme eller at det framsto som en indirekte oppfordring av videre diskusjon av folkegrupper. Beklager dette tilfellet i så fall.

 

En tragisk hendelse som jeg faktisk er overrasket over at ikke kom før nå. Norges engasjement i andres kriger gjør oss til et mål på lik linje med andre.

Håper bare ikke dette er starten på en bevegelse videre i Europa nå for tiden. Håper også at antallet bekreftede omkomne ikke stiger.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Word....sånn går det når norge slipper inn alle sammen :(

 

Et idiotisk utsagn siden det kun trengs en person for å gjennomføre en slik ting som dette, og han trenger ikke bo i norge engang.

 

EDIT:

Flaks det er midt i fellesferien da.

Er jo knapt en sjel på jobb i disse dager. Denne uken er den minst travle i hele året nesten.

Noen må ha planlagt dårlig eller hatt det travelt. Mest sannsynlig noen utenfra som ikke kjenner til Norske arbeidsvaner.

 

Eller kanskje det er nettopp det at det er få folk her på denne tiden av året som gjorde at de valgte dette tidspunktet. Kanskje de ville oppnå størst mulig terror-effekt med færrest mulige døde. Fjern tanke, men who knows...

Endret av Nailer
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Blir dårlig av å se på dette. Man skal være bra naiv for å tro at dette ikke er ekstremistiske muslimer. Ja vi elsker dette landet...

 

Redigert; Jeg skylder ikke på noen enda.

Tull! Du skylder på ekstremistiske muslimer.

 

Greit nok, men jeg håper du tar feil. At glassruter blåser utover i bygg rundt om i Oslo gjør meg litt skeptisk til at det er en bilbombe eller lignende.

Kan det dreie seg om gasseksplosjon i kloakksystemet under byen? Har skjedd før i verden, men kanskje ikke men like dramatiske konsekvenser.

NB! jeg bare spekulerer.

Lenke til kommentar

Ang. den Youtube-videoen. Å bytte navn og forklaring til videoen vil ikke medføre at hans aktivitet vil synes, og siden det er 23 timer siden hans forrige aktivitet og det var når han subscriba til han ene fyren, vil dette meget sannsynlig være et (dårlig) troll og burde ikke sendes til media med det første. La autoriteter snakke med Youtube.

Lenke til kommentar

Jævla muslimer. Ikke noen andre som er syke nok i hode å ta livet av mange mennesker på denne måten.. :mad:

 

Kommer bare for å ødelegge! Ut av landet!!

 

Enig i denne. De har egne land. Selv om de har ødelagt sine land så trenger de ikke komme hit å ødelegge. De kan få orden hos seg selv før de kan komme hit. De bør vise resten av verden de kan leve som siviliserte mennesker og ikke rabiate dyr, før de får så mye komme på ferie engang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...