BertNaked Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg var førstemann som sjekka han i skattelistene.. på landsbasis... phøh! 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Mistenkte startet nylig opp et firma som driver med dyrking av grønnsaker, da får man tilnærmet ubegrenset tilgang på kunstgjødsel--- 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ikke at jeg vet hva VVP er, men takk for oppklaring. Stålsetter meg til norske medier får ut fingen. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Men er det faktisk han karen som sky og mail nevnte eller er det feil? Er forvirra NRK har ikke sagt noe og det er jo rimelig rart at slike store medieselskaper utgit et navn slik Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som har det sladdet bilde med dress, så jeg kan sammenligne Profilbildet hans på facebook, så er nok ingen tvil der. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Mistenkte startet nylig opp et firma som driver med dyrking av grønnsaker, da får man tilnærmet ubegrenset tilgang på kunstgjødsel--- Men man trenger da ikke sååå mye ? Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som har det sladdet bilde med dress, så jeg kan sammenligne *snip* du leste åpenbart ikke det jeg skrev i sta... Besok fb'en hans saa ser du det. Skrev ganske så tydelig i sta at jeg ikke ønsker å se ansiktet hans, og jeg ber alle om å være så snill å legge bildet i spoiler. Jeg er ikke klar for å se ansiktet til han som drepte min bestekompis 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Ikke at jeg vet hva VVP er, men takk for oppklaring. Stålsetter meg til norske medier får ut fingen. VÆR VARSOM PLAKATEN? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Mistenkte startet nylig opp et firma som driver med dyrking av grønnsaker, da får man tilnærmet ubegrenset tilgang på kunstgjødsel--- Men man trenger da ikke sååå mye ? Var snakk om 500-600 kg sprengstoff Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ikke at jeg vet hva VVP er, men takk for oppklaring. Stålsetter meg til norske medier får ut fingen. Vær Varsom plakaten Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tror dette er gjort av høyreekstremister. Fyren fra denne 10 år gamle artikkelen virker ganske mistenksom Hvis dette er samme mann, hvorfor i helv.. har han da fått lov til å ha 2 våpen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ikke at jeg vet hva VVP er, men takk for oppklaring. Stålsetter meg til norske medier får ut fingen. http://no.wikipedia.org/wiki/V%C3%A6r_Varsom-plakaten Vær Varsom-plakaten er et sett selvpålagte etiske normer for trykt presse, radio, fjernsyn og nettpublikasjoner i Norge. Plakaten ble første gang vedtatt i 1936 og er siden revidert i 1956, 1966, 1975, 1987, 1989, 1990, 1994, 2001, og 2005 av medienorges fellesorgan Norsk Presseforbund. Siste revisjon skjedde med virkning fra 1. januar 2006, da en blant annet myket opp de tidligere strenge reglene vedrørende omtale av selvmord, skjerpet inn kravene til tilsvar og presidering av identifiseringskrav og behov. Pressens Faglige Utvalg (PFU) behandler klager knyttet til brudd på plakaten, samt i øvrige presseetiske spørsmål. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Mistenkte startet nylig opp et firma som driver med dyrking av grønnsaker, da får man tilnærmet ubegrenset tilgang på kunstgjødsel--- Men man trenger da ikke sååå mye ? Tror de siste årene at det har blitt vanskeligere å få tak i de rette stoffene uten å ha lisens. Uten at jeg har noen kilder på dette. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ifølge TV 2s kilder skal den pågrepne tilhøre det høyreekstreme miljøet på Østlandet, og mannen skal ha registrert to våpen på navnet sitt – et automatvåpen og en pistol av type Glock. Hvis du tilhører er ekstremist-miljø (som politiet åpenbart var kjent med også fra tidligere) burde man da få lov å inneha lisens & våpen? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ikke at jeg vet hva VVP er, men takk for oppklaring. Stålsetter meg til norske medier får ut fingen. Vær varsom-plakaten. http://no.wikipedia.org/wiki/Vær_Varsom-plakaten Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ville merket meg at alle bildene i facebookprofilen er lagt til 17. Juli. Sikkert laget en profil for publisitet, for å gi mediene nok av stockbilder å ta av 2 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Mistenkte startet nylig opp et firma som driver med dyrking av grønnsaker, da får man tilnærmet ubegrenset tilgang på kunstgjødsel--- Men man trenger da ikke sååå mye ? Var snakk om 500-600 kg sprengstoff Akkurat. Men leste i denne tråden for noen sider siden at bomben antageligvis var laget av ting man får kjøpt på Felleskjøpet. Bare å fordele kjøpene over en liten stund, så slipper man unna mistanke. Men ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tror dette er gjort av høyreekstremister. Fyren fra denne 10 år gamle artikkelen virker ganske mistenksom Hvis dette er samme mann, hvorfor i helv.. har han da fått lov til å ha 2 våpen? Utrolig tafatt av Politiet hvis så er tilfelle. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ville merket meg at alle bildene i facebookprofilen er lagt til 17. Juli. Sikkert laget en profil for publisitet, for å gi mediene nok av stockbilder å ta av Twitteren er også lagd rundt samme dato... merkelig hele greia. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Inntil vår ansvarlige redaktør sier annet eller det blir offentliggjort vil det ikke tillates med identifisering her. Dette har med juridiske og presse-etiske forpliktelser vi må følge. Jeg håper dere kan vise forståelse for dette. Identiteten vil uansett bli kjent, etikken her er for å sikre at feile personer ikke blir identifisert. Det har skjedd før og vil skje igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå