diskusjon123 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg er i utlandet nå, så jeg sender varme tanker til Oslo og alle pårørende ♥ Det er så trist, forferdelig og tragisk! Vær så snill å ikke gi skylda på religionen, før du gjør det bør du studere religionen først deretter ser du at Islam tillatter ikke drap. Så de som dreper andre mennesker er ikke muslimer rett og slett! Det som skjedde i dag har ingenting med religionen å gjøre! der har du faktisk feil, det er ufatteli va islam tillater i islams navn skamm deeg... om man skal tenke sånn peer jeg mot korstogene! Religion har skylden. Jeg er bitter og trist; vi er noen tosker alle sammen. Kilder?? Det er en stor missforståelse. Som sagt studer og les litt mer om religion, deretter kan vi diskutere. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Se til venstre på det bildet, ser det ikke ut som blo forran det som ser ut som en gutt/person som ligger i vannet? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Han har jo ingen venner på fb? Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Tror dette er gjort av høyreekstremister. Fyren fra denne 10 år gamle artikkelen virker ganske mistenksom Endret 22. juli 2011 av Sempercogitare 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ransaking ved Hoffsveien 18, Ullern. Tja, VELDIG NÆRE der jeg bor. Og jeg har ikke hørt noe politi. Merkelig å ha en psykopat i nabolaget gitt. Samsvarer ikke med Etnisk Norsk ihvertfal ikke etter navnet, (?) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Varg? Det var postet på torsdag og man kan ikke redigere datoen... uansett så kan det jo være uendelig mange andre grunner til å skrive noe slik Postet hva da? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Og ca 30 sek etter FF la ut bildet av antatt gjerningsmann, så var det for mye pågang på sida deres.. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 De bildene er jo klin like om du ser bort fra det sensurerte. Hårfarge og den "snippen" nede til høyre Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er sikker på at det er noen i TV2 som sitter her. De har sensurert bildet enda mer nå Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 TItter på fyren nå, norskere blir en ikke. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Varg? Det var postet på torsdag og man kan ikke redigere datoen... uansett så kan det jo være uendelig mange andre grunner til å skrive noe slik Postet hva da? Linken som var i quoten din kanskje? Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kanskje litt merkelig spørsmål men noen lurte på om det fantes bilder av Innsatsstyrken / HV016 som var satt inn rundt oslo? Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 TV2 har nå laget bedre sensur på bildet. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg må bare be om en ekstra gang om at sterke bilder legges i spoiler, samt bilder av gjerningsmannen selv om han er sensurert. Er ikke klar for å se drapsmannen som tok min bestekompis' liv enda.. 6 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Vi skal ikke ha noen identifisering i denne tråden før identiteten er bekreftet av politiet. Geir 4 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nå får jeg tusenvis av FB link til antatt gjerningsmann og kan bekrefte at det mest sannsynlig er han. Bildene er prikk like de sladdede Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article231455.ece Les denne 10 år gamle artikkelen folk! Endret 22. juli 2011 av Sempercogitare Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hører politi på Ullern nå. Er nok fyren vi snakket om ja. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 stemmer med alder og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå